vanochtend bij mn oude pony geweest!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hanneke_S

Berichten: 1162
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: Utrecht

vanochtend bij mn oude pony geweest!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-03 18:18

Een maadje geleden moest ik mn paardje verkopen, en dat ging trouwens heel snel (dezelfde dag kwamen mensen kijken en een paar dagen later nog kwamen ze nog een keer en ze was verkocht). Maar nu ben ik vanochtend voor t eerst eens langs komen kijken hoe het ging. Nou die vermaken zich wel met elkaar. Het meisje is helemaal gek met dr, ze rijdt er leuk op en dr moeder gaat elke dag (voor haar therapie) er een uurtje mee lopen. Aandacht genoeg dus! Ik was helemaal blij dat zo'n toppie huis heeft gekregen Haha!!! Dat maakt het allemaal weer een heel stukje makkelijker!
En binnenkort ben ik al weer uitgenodigd naar een les van haar te gaan kijken

capopjekop

Berichten: 30649
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 19:28

dat is fijn om te horen *LOL*

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 20:17

Idd fijn om te horen!! En wel leuk dat je je oude pony nog kan opzoeken enzo!

Bella

Berichten: 4051
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Wanneperveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 21:49

zeker fijn om te horen....dan is het ook makkelijker achter te laten.
We zijn laatst ook wezen kijken bij het oude paard van een vriendin. Bij de verkoop zat daar ook nog wel een heel geheisa omheen...geen bericht etc...maar uiteindelijk zijn we er geweest en meneer heeft er ook een relaxed leventje dus dat zit wel goed!!! Kun je in ieder geval weer met een gerust hart weg gaan...

Pocahontas

Berichten: 593
Geregistreerd: 26-12-03
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 22:36

mijn vorige paardje was een tinker merrie en ik heb haar ook verkocht ,omdat ik geen tyd meer voor haar had..(trouwen,werken ,kindjes,bla,bla)
maar zij is ook naar een kennis van mij gegaan,en ik kan haar altyd terug zien..
dit maakt het inderdaad allemaal een stukje makkelijker,want anders denk ik niet dat ik het ooit had gedaan!!
maar ik moet zeggen,ik ben twee jaar geleden voor het laats wezen kijken,en dat doet me nog altyd pyn!!!
ook al weet ik dat ze het hardstikke goed heeft!!
succes verder en probeer er inderdaad vrede mee te hebben...
leuk toch dat het goed met hem gaat!

Hanneke_S

Berichten: 1162
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-03 15:25

ja, ik vond het best op een bepaalde manier lastig om erheen te gaan (hoe zou ze reageren, gaat het allemaal goed enzo) maar toen ik daar eenmaal was, viel het echt tien keer mee. Al kreeg ik wel een beetje het idee dat Image een beetje verward was, ze hadden haar afgezadeld en wilden haar naar de wei brengen en ze stond los dus toen wilde ze heel even achter mij aan gaan lopen ipv. Evyne (t nieuwe baasje). Maar stiekum vond ik dat ook wel een beetje leuk Knipoog