2 K*T meiden op stal

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bella

Berichten: 4051
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Wanneperveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 21:41

Citaat:
zegt ze kan ik u volgende week even spreken om kennis te maken.

Maar kent hij ze niet eens??? Heel vreemd....deels fout van de eigenaar vind ik ook. Als eigenaar houd je het toch ook in de gaten en niet alleen erbij staan kijken, maar ook horen van anderen of kijken zonder dat hen het door hebben!??

Zijn er niet meer mensen op stal die er wat van zeggen!?? Lijkt me dat na meer commentaar op hoe die meiden doen er toch wel een lichtje gaat branden bij de eigenaar!???

Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-03 21:59

Ja de eigenaar van stal durf je niet snel iets tegen te zegen de meesten dan.
Ja volgens mij kent hij ze al gewoon maarja het is echt z'n meisje die heel populair is op school. Dat denk ze dus nu ook op stal en daar heb ik al wat van gezegt.
Ja iedereen op stal mag hun niet en wil ze weg hebben

ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 23:08

Waarom zijn ze nog niet weg dan? Durft niemand wat te zeggen of zo Scheve mond
Ik vind het een beetje vreemd verhaal. Als iedereen ze weg wilt hebben, dan laten ze dat toch wel merken, dan snappen die meiden ook heus wel dat ze fout zitten en gaan ze heus niet door met zo dom doen (naar de eigenaar van manege bijv) Scheve mond

Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-03 10:12

Ja maar het zijn van die meiden die dat paard gewoon blijven doen al moeten ze je helemaal verrot schelden ze blijven gewoon maar niemand durft iets te zeggen. Ik heb al vette ruzie met ze dat ze niet ken rijden maar dat zitten ze telkens ga jij er op dan ja en ik kan er niet op want ik loop in het gips.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 10:18

Ik denk dat je hetn niet allemaal meer in perspectief ziet......

Jonge paarden een kwartiertje rijden is ok........ Ik haal zelf om de dag een kruiwagen mest uit de stal....... het is helemaal niet goed voor je paard om helemaal schoon te staan...

ALs ik mijn oordeel moet geven denk ik eerder dat jij misschien een beetje jalours bent op ze. En ik denk dat de stalhouder misschien wel heel veel vertrouwen in ze heeft. En naar jouw verhaal doen ze in mijn ogen ook niks verkeerd

Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-03 10:36

Jaloers ben ik helemaal niet want ik rij 2 paarden van die eigenaar. Ja maar dat ze zitten te zagen en als ze er gelijk op zitten keihard door de bak scheuren en dan wil ze die pony laten draven doet ze dat daat ze met die zweep zitten rammen van ze moet ik galop. en dan gaat ie bokken trekt ze zo hard aan die teugels dat ie stilstaat en dat zij kan bij komen. Bij hun gaat het alleen om rijden en niet om de verzorging of zo en als je zegt hoef je niet te poetsen gaan ze schelde en ze willen alles van je gebruiken een paar meiden van ons op stal hebben een cijfer slotje en dan gaan ze gewoon kijken wat je code is want als hun dan wat nodig hebben wat in jou kast ligt kunnen ze het even pakken nou daar maak ik me zo kwaad om ze kunnen het beste oprotten

Witney
Berichten: 169
Geregistreerd: 17-10-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 11:18

WAT EN K*TKINDEREN! je gaat tog niet een stal voor de helft uitmesten? en zo zagen in een paardenmond doet harstikke pijn! Boos!

xxx natal

Andrew_lover

Berichten: 179
Geregistreerd: 23-11-03
Woonplaats: *._.*DraChten*._.*

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 13:54

Dat raag ik me ook af, hou komen ze aan dat paard Verward ! Is het hun eigen of een (verzorg)paard? En als ze er dan helemaal geen verstand van hebben hou komen ze dan in vredesnaam aan dat paard? Nou verder heel veel suc6 ermee! (alweer)

Bella

Berichten: 4051
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Wanneperveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 14:03

Maar...tjah, is het zo'n eigenaar die erboven staat dan?? We hebben hier ook wel meiden te rijden gehad, waarvan we dachten: 'Dit komt het paard niet ten goede' en hebben dat ook eerlijk gezegd. TOen heeft ze het aangekeken en heeft een meisje gewoon verboden ooit nog eens 1 stap op het terrein te zetten. TOen is ze later ook officieel met de eigenaresse gaan praten, dat ze fout zat en graag wel weer op stal wil komen. Nou dat mocht dan wel, maar ze heeft altijd gezegd: Wil je nooit meer op een paard hebben hier.......njah dat heeft ze ook gerespecteerd, want ze weet dat ze anders weer op mag rotten...(moet er wel even bij vertellen dat ze 2 kansen gehad had en beiden verprutst)

Enn...dat stelen van anderen...heb je dat al eens tegen ze eigenaar gezegd?? Want dat vind ik nu nog het ergste van allemaal eigenlijk...daar zou je ze zelfs voor kunnen aanklagen...dat mag gewoon niet!!

Livado
Berichten: 1735
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 14:27

bah bah !! stelletje *****
wat ik wel raar vind is dat die eigenaar zelf er nix van zegd...
neem aan dat die ook ziet dat wat die meide doen niet kan Verward
heb medelijde met dat paardje Scheve mond

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 17:15

Als ik het goed begrijp, dan vind je het een probleem dat "die meiden" het paard niet rijden en verzorgen op een manier die jij graag zou willen.
Het is jouw paard niet en je hebt hier dus ook geen zeggenschap over.
Je zult altijd mensen tegenkomen (of het nu om paarden gaat of in het dagelijks leven) die de dingen op een andere manier doen dan je het zelf zou doen.
Daar doe je helaas niets aan, sterker nog: het zijn jouw zaken niet.
Probeer lekker van je bijrijdpaard te genieten en doe daar de dingen mee die je graag wilt doen, en laat de rest fijn z'n gang gaan.

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 18:49

Oscar schreef:
Als ik het goed begrijp, dan vind je het een probleem dat "die meiden" het paard niet rijden en verzorgen op een manier die jij graag zou willen.
Het is jouw paard niet en je hebt hier dus ook geen zeggenschap over.
Je zult altijd mensen tegenkomen (of het nu om paarden gaat of in het dagelijks leven) die de dingen op een andere manier doen dan je het zelf zou doen.
Daar doe je helaas niets aan, sterker nog: het zijn jouw zaken niet.
Probeer lekker van je bijrijdpaard te genieten en doe daar de dingen mee die je graag wilt doen, en laat de rest fijn z'n gang gaan.


Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-03 19:37

Vandaag kwam ze niet omdat der citta het niet deed en moesten wij dat paardje maar doen dus wij haar gewoon doen maar dat beest durft de spuitplaats niet meer in. EN ze is heel erg kopschuw geworden. Ik moet op dat paardje letten en als ze iets fouts doen mag ik daar gewoon wat van zeggen.

DromenLies
Berichten: 2884
Geregistreerd: 27-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 21:23

dat iemand niet heel goed kan rijden ok maar zagen en een onvoldoende verzorging keur ik altijd af.
Als iemand bijvoorbeeld tegen mij gaat gillen dat ik het allemaal niet goed doe dan heeft dat geen effect en hoogstens verzet.

veel beter gaat dat bij als iemand naar mij toe komt en zegt goh ... zou je het misschien niet zo doen o.i.d.
en misschien zeggen die meiden dan wel oh dat wist ik niet had het niet door ofzow en als ze dan niet luisteren dan toch eens met iemand met invloed praten of vragen of iemand dat ander dat doet

Kieffertje

Berichten: 1743
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 21:30

Misschien kan je het eens proberen met aardig zijn. Zo van: 'Je kan je paard eerder nageeflijk rijden als je je handen wat stiller houdt,' of 'iedereen heeft hier zijn eigen spullen, zodat er geen gehannis is, het zou fijn zijn als jullie ze ook kopen'. Dan voelen ze zich misschien gerespecteerder en schieten ze zelf ook niet snel in de aanval. Maar je zei ook: als de eigenaar komt gaan ze ineens goed rijden. Ze kĂșnnen het dus wel. Dat vind ik wel raar. Misschien kan hij eens zeggen: Zo is het mooi probeer je paard altijd zo te laten lopen..?

heidiLOVER

Berichten: 9185
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 21:53

nou daar zit je dan mee net als dat er zomaar iemand in je paard zen stal gaat staan dat had ik!! grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr nou alleen is dit wel iets anders en ook erg vervelend!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 23:30

dit heb ki ook allemaal moeten meemaken...!!
die meiden ging springen in een bevroren bak, maar dan eenmeter hoog (was trouwens maar een klein ponnytje!) want o, dat konnie zo goed.. gelukkig stopten ze nadat dat ene meisje eraf was gevallen, maar wat nou als zij niet was gevallen maar het paard? het was glad, en de bak was keihard.het duurde overigens wel ff voordat ze eraf viel, ongeveer 1 1/2 uur! -roowz-