haha weer een blooper van de zadelmarkt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

haha weer een blooper van de zadelmarkt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-03 20:15

naar aanleiding van deze topic
[VMR] Hoe zit dit? Hoe zit dit?|
over een nogal vreemd dekje van de zadelmarkt kwam ik nog wat tegen
moet je maar bij zadelmarkt.nl bij de rubriek dekens kijken, opeens zie ik daar een deken, met een pony(en nee geen pony met deken,maar een deken met pony!!) megagroot niet normaal, althans ze zeggen dat het een pony is want de volgende tekst staat erbij:

Citaat:
deken op de foto is veelste groot voor de pony maar we hebben geen groter paard


uberhaupt al een zin die niet klopt! ze hebben het over een pony en daarachter zetten ze we hebben geen groter paard haha!!(hebben ze het nou over een kleine pony of een groter paard?)
en tja zo klein is die pony, of zou het een paard zijn Verward toch niet?
dus dit is wel een hele grote deken!!en kleiner hebben ze kennelijk niet, terwijl er toch bovenaan staat bij de rubriek dekens 'beschikbare maten' en daar staan ook kleine maatjes bij!!
haha er klopt dus weer geen zak van!die mensen daar zijn niet echt slim!


kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 20:53

Dit had ik al eerder gezien maar je hebt niet goed gelezen hoor!
Er staat niet: we hebben geen groter paard! Er staat: we hebben geen GROOT PAARD.

En ik geloof dat die pony niet zo heel erg groot is hoor. Want dat meisje torent er nog boven uit en ik neem niet aan dat zij 1,90 is.

Ach ik kan me er niet druk om maken.

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 21:24

Zulke topic's mogen niet eens..

- Offline -

mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 21:32

vind diy ook onzinnig, dan koop je er niks het hoeft niet, ze hoeven toch niet de paarden te hebben om de dekens te passen dan kunnen ze toch wel andere dekens hebben misschien niet op voorraad... onzinnig topic! Verward

Just Beleve and HOPE

serlover
Berichten: 1
Geregistreerd: 30-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 21:43

ja sorry dit vind ik echt nergens op slaan het gaat er uit eindelijk om dat die mensen een indruk krijgen hoe het deken erruit ziet

nokemi
Berichten: 1881
Geregistreerd: 03-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 13:55

heb er zelf 2 dekens gekocht voor mijn c pony,winterdeken maat 1.55,en een fleece deken 1.65,dus ze hebben ze wel kleiner hoor.
en zelf toen verontschuldigde die man zich voor de foto van de pony met de te grote deken,dus zo slecht vind ik ze niet hoor.
ben super blij met mijn dekens,ze liggen super en ben ze zo goedkoop nog niet tegengekomen,mijn vriendin heeft bijna dezelfde deken maar wel 2 maal zo duur.
dus ga eerst eens kijken voordat je over iets oordeelt.

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-03 15:10

misschien hebben jullie wel gelijk,maar ik bedoelde het gewoon anders...vond die foto met zo'n tekst nogal grappig!!(zoiets zou je nooit in de divoza tegen komen!!)maar nu gaan we ineens allemaal positief doen over de zadelmarkt??grappig aangezien er normaal bijna (ik zeg dus bijna!!!) alleen maar negatieve berichten over hun op bokt staan!!

batje

Berichten: 10559
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 15:12

Princess schreef:
misschien hebben jullie wel gelijk,maar ik bedoelde het gewoon anders...vond die foto met zo'n tekst nogal grappig!!(zoiets zou je nooit in de divoza tegen komen!!)maar nu gaan we ineens allemaal positief doen over de zadelmarkt??grappig aangezien er normaal bijna (ik zeg dus bijna!!!) alleen maar negatieve berichten over hun op bokt staan!!

Onzin, Divoza had transport beschermers verkeerd om..

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

Margreet

Berichten: 18324
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 15:42

Laat gaan, waar je je al niet druk om kunt maken....

Nulla tenaci invia est via

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-03 17:54

ik maak me er ook niet druk om hoor.....
batje:
o ja?in welke de nieuwste gids? welke blz?want dat wil ik dan wel ff zien!

Suzy

Berichten: 2241
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: Ittervoort ( L)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 18:16

Ik vindt het niet zo gek apart, maar dat gephoto-shopped paard bovenaan de pagina vind ik toch wel een glimlachje waard Haha!

Sancho, Nationaal Kampioen M1 Haflingers 2010 !

paardjuh

Berichten: 3987
Geregistreerd: 26-12-03
Woonplaats: Vasse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 18:49

maak er geen punt va

Trotse Mama van Mendy 09-03-2011

germie

Berichten: 25914
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 19:45

Het gaat toch om de indruk? Ze hebben volgens mij nooit alle maten op voorraad. Dat is wel jammer.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

SaskiaB

Berichten: 3277
Geregistreerd: 28-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 20:13

iedereen maakt wel eens een foutje, er zijn zat mensen wel tevreden over zadelmarkt, altijd dat negatieve ik kan daar zo geiriteerd om raken. wil je er niets kopen nou ok, maar laat ze lekker. ik zou er ook geen zadel kopen, maar zet ze niet constant te kakken. wat mij betreft is dit het laatste negatieve topic over zadelmarkt

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 20:50

Princess schreef:
misschien hebben jullie wel gelijk,maar ik bedoelde het gewoon anders...vond die foto met zo'n tekst nogal grappig!!(zoiets zou je nooit in de divoza tegen komen!!)maar nu gaan we ineens allemaal positief doen over de zadelmarkt??grappig aangezien er normaal bijna (ik zeg dus bijna!!!) alleen maar negatieve berichten over hun op bokt staan!!


idd,als je nu iets slechts over ze zei,zoals bijvoorbeeld over dat shabrak met die foto en waren ze het wel met je eens over hoe "dom" zadelmarkt is.

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 20:52

maar toch vraag ik me af zoals bij de hoofdstellen,er zijn hoofdstellen van 90 euro nu voor in de 20 euro.
bijna alles is afgeprijst.
hoe kan dat eigenlijk?
ik vind die hoofdstellen best aantrekelijk om te kopen Haha!

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 20:57

nou ik denk dat ze het meer zo bedoelen van ergens anders is een vergelijkbaar hoofdstel voor die prijs te koop.
ze kopen het al vrij goedkoop van een fabrikant, en maken er minder winst op dan andere paardenwinkels.

germie

Berichten: 25914
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 21:05

Die hoofdstellen van 90 voor 20 euro zijn bij een andere ruitersportzaak zeg maar 30-35 euro. Voor 90 euro zit je bijna tegen de top aan en voor 20 euro krijg je geen topkwaliteit maar gewoon standaardkwaliteit.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 21:16

ja dat is waar...

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-03 21:59

misschien zien die hoofdstellen er nieuw wel uit als hoofdstellen die elders 90 euro zijn, maar de kwaliteit zal behoorlijk minder zijn!

batje

Berichten: 10559
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 02:23


Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Balou_k, Lanoca, Maanon_, Mizora, MyChoice, Vagabondo en 133 bezoekers