PaardenVleugel, goed adres of niet???

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Gast3211

PaardenVleugel, goed adres of niet???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-03 09:06

Zoals jullie misschien al weten en anders in mijn profiel hebben kunnen lezen is Luckey nu zo`n 2,9 jaar oud. Het was de bedoeling dat ik hem zelf zou inrijden maar hij is zo aan het klier dat ik het liever aan een prof overlaat..
Nou kwam ik via via aan het adres van de paardenvleugel, op zich wel duur maar ik denk toch wel goed! Zijn er hier al meerdere bokkers geweest?? Zoja wat wat je ervaring hiermee??

De site http://www.paardenvleugel.nl

Graag jullie mening!!!

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 09:25

Ik ken ze niet, maar ik vind het vreemd dat ze geen foto's van de stallen laten zien, terwijl die toch redelijk bijzonder zijn.
De prijs per maand valt best mee, maar dat is natuurlijk afhankelijk van hoe lang ze er mee bezig zijn..

succes iig!

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van Nixmeerhoeve..
15-07-08 Trotse mama van Daniel *\o/* en Eileen 03-12-2009!

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 13:08

Ik ken ze niet en hun site laat me ook geen lampje branden, maar in z'n algemeenheid: Laat je paard inrijden waar je bij bent.
Niet dat je letterlijk bij elke les aanwezig moet zijn, maar wel zeer regelmatig. Sta er ook op dat je zelf af en toe erop rijdt, onder hun leiding. Het is ten slotte jou paard en jij zult er uiteindelijk mee moeten rijden. Zorg dus dat je de mogelijkheid hebt om ook van deze personen les te krijgen, zodat je in hun lijn verder kunt gaan, dat is wel zo duidelijk voor het paard en je zult dan minder problemen ontmoeten.

kennis is ééndimensionaal, kunde is tweedimensionaal, inzicht is driedimensionaal, ervaring is vierdimensionaal.....
Leuke dingen doen met je paard? www.nvvr.info

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 13:13

ik heb er nog nooit van gehoort en ik ken toch heel wat stallen

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

casanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 14:07

allergoedkoopst: 3 x per week je instructise inhuren om samen met jou die ''klier'' eens onderhanden te nemen en de andere dagen vrij of ,longe/wandelen.......

Nieuwe eczeemdekens te koop..voor maar 40 euro

Gast3211

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-03 22:45

ja dat was ik ook van plan maar nstructies zijn niet te vinden....en als een advertentie plaats op bijv. marktplaats krijg ik van die meisjes van 12/13/14 die al ervaringe hebben met heyt inrijden van een shetlander! Hartstikke, lief, leuk en aardig maar ik heb toch een ouder iemand nodig..

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie