hunk??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

hunk??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-03 18:48

ik heb al is laten wete , dat ik ben aan het sparen voor mijn paardje,
nou ben ik er bijna!
heel veel gespaard en veel gewerkt!!!
mijn ouders waren ervan geschrokken dat ik er zoveel voor over had!
ging ik op stal en zei tegen dat meisje (van wi ehij nu is) ja ik heb al zoveel ... euro gespaard, zegt ze ja is dat alles?? Verward
dat zeg je toch niet?
was ff zo iets van slik, hbe ik zoveel gedaan ben ik trots op en wordt ik zo afgebroken, de laast etid is ze al helemaal verkeerd bezig , de paarden zitten soms 5 dagen binnen enzo, worden slecht verzord ik ben het helemaal beu, als ik mijn paard heb ga ik er weg dat zal een hoop druk van me af zijn maar dna heb ik ngo medelijden met de paardje sdie er staan Ach gut

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 19:08

Nou hardstikke goed toch dat je zo goed hebt gespaard ! ik ben ook druk aan het sparen, en het duurt niet zo lang meer voor het kan !

dat meisje is waarschijnlijk gewoon jaloers ofzo Knipoog nix van aantrekken !

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 19:19

Ik weet niet hoeveel je hebt gespaard, dus kan mijn mening er niet over geven. Het is echter wel duidelijk dat zij een heel andere prijs in haar hoofd had, dan is het misschien wel te begrijpen. Maar echt vriendelijk is anders. Ik zou het iets subtieler gebracht hebben, maar je weet tenminste wel waar je aan toe bent...

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 19:22

w8 effe.. verkeerde "interpretatie" ofzo Tong uitsteken

Het paard is nu dus van haar ? Dan heb je waarschijnlijk nog lang niet genoeg gespaard ? vandaar misschien haar reactie ??

Andrew_lover

Berichten: 179
Geregistreerd: 23-11-03
Woonplaats: *._.*DraChten*._.*

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 23:19

Jah heel knap van je dat je zoo goed gespaard hebt en ooh wat vervelend dat ze dan zoo reageerd!Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte!

Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-03 19:24

ik heb al veel meer dan de helft moet ngo maar maandje sparen en heb hem heb ik er ook bi gezeg ddus