stoere hengst! en rijden op een welsh......

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anders_Amigo
Berichten: 2322
Geregistreerd: 13-12-03
Woonplaats: Nvt

stoere hengst! en rijden op een welsh......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-03 10:53

hallo, ik kwam gisteren (maandag) bij mijn shetlanders aan en toen zag ik in een x een hengst in de stal van mijn shetje amigo staan!Er heeft ook een vrouw liske, haar 2 welshjes bij ons staan en zei zegt dat dat hengstje (ringo zo heet hij) van haar is. Hij gaat onze shetlanders dekken zei ze, ik vond dat natuurlijk hardstikke mooi, want het was een best wel bekende shetland hengst met dure papieren, zei vroeg aan mij of ik haar welsh van het zomer wou gaan berijden (roos is de naam van het welshje) en dat vond ik wel goed! OK dan! roos is doodziek geweest maar van het zomer krijgt zei de uitslag of ze beter is en dat je weer lekker op haar mag rijden of de uitslag dat ze nog steeds ziek is en dat er nix met haar gedaan mag worden. ik hoop echt dat ze niet meer ziek is!!! want ze is nu een anderhalf jaar ziek!

als ik foto's heb zal ik ze proberen op bokt te zetten maar ik weet niet hoe dat werkt! Schijnheilig

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 10:56

Heeeey Jetje

Leuk joh!!!! Ik wil de fotos anders wel voor je op bokt zetten.. als je ze even via msn stuurt haha..

Groetjes Rianne

Anders_Amigo
Berichten: 2322
Geregistreerd: 13-12-03
Woonplaats: Nvt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-03 12:25

hey rianne ja als ik ze gemaakt hebt zal ik ze naar je sturen!

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 15:30

Wat leuk zeg! Nou hopen dat de uitslag positief is Lachen

animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 18:36

polly_amigo schreef:
hallo, ik kwam gisteren (maandag) bij mijn shetlanders aan en toen zag ik in een x een hengst in de stal van mijn shetje amigo staan!Er heeft ook een vrouw liske, haar 2 welshjes bij ons staan en zei zegt dat dat hengstje (ringo zo heet hij) van haar is. Hij gaat onze shetlanders dekken zei ze, ik vond dat natuurlijk hardstikke mooi, want het was een best wel bekende shetland hengst met dure papieren, zei vroeg aan mij of ik haar welsh van het zomer wou gaan berijden (roos is de naam van het welshje) en dat vond ik wel goed! OK dan! roos is doodziek geweest maar van het zomer krijgt zei de uitslag of ze beter is en dat je weer lekker op haar mag rijden of de uitslag dat ze nog steeds ziek is en dat er nix met haar gedaan mag worden. ik hoop echt dat ze niet meer ziek is!!! want ze is nu een anderhalf jaar ziek!

als ik foto's heb zal ik ze proberen op bokt te zetten maar ik weet niet hoe dat werkt! Schijnheilig



hey hennepen.......

ja ja dat verhaal ken ik al maar ja roos is wel heel ziek geweest en het kan altijd terug komen maa rja ik hoopp voor je dat het kan maar ja de zomer duurt nog zo lang.....!!!!!!!! Knipoog
maar ja als het goed is hebben wij ook foto´s maar ja ik hoor nog van je...-xxxxxxxxxx-ger

Anders_Amigo
Berichten: 2322
Geregistreerd: 13-12-03
Woonplaats: Nvt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-03 18:45

ja ikwil zelf nog foto's maken van ze van nu en van de hengst.