Hoeveel voeren jullie je PONIES?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-01 19:03

maar ik heb nog een vraagje..misschien dat ie al gestelt is maar ik heb geen zin om al-les weer helemaal terug te lezen.. jino is nu best dun, je kan haar ribben wel een klein beetje voelen,maar ze is niet 'ingevallen' zegmaar.. verder is ze nog steeds net zo actief en ze eet goed en het rijden gaat eigenlijk ookwel errug goed... ik denk dat het komt doordat ze normaal swinters overdag in de wei stond, en hooi kreeg en brokken en nu krijg ze alleen nog hooi maar wel wat meer brokken.. en in de zomer kjan ze weer bij eten want dan staat ze toch dag en nacht buiten.. maar denken jullie dat ik tochmeeer moet voeren? ik denk zelf dat het niet nodig is omt ze dus gewoon suuper fit is.. lekker in haarvel zit, er goed uit ziet, normaal eet enz.. ik hou persoonlijk ook niet van al die vitaminen en mineralen.. ook voormezelf.. sommige mensen die 'eten' dan 1pilletje vand ie vitanminen 1 van zus een van zo enz enz.. maar ik vind dat een beetje onzin ik ben best gezond en ik eet goed genoeg.. tenzij je het op recept krijgt natuurlijk..maargoe dik geloof daar persoonlijk niet zo in.. niet voor mezelf en ookniet voor paarden/honden/katten... hoe meer je ze verwend hoe zwakker ze idd worden!


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-01 19:57

Als je je paard zijn ribben kunt voelen als je zachtjes met je hand over zijn ribben gaat is het goed. Je mag de ribben alleen niet zien.

(is mij verteld...)

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-01 20:02

licht aan de licht val.. maar over het algemeen zie je ze niet.. gelukkig dat het dan goed is! want zoals ik al zei: ze is niet ingevallen ofzo.
bedankt!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Laj1, mika11, Noukie123, Sanet, Tientjeblij en 122 bezoekers