paarden/rendieren mishandeling?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
PeppySan

Berichten: 3088
Geregistreerd: 19-11-02
Woonplaats: Gieterveen

paarden/rendieren mishandeling?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-03 16:12

Ik moet ff wat kwijt over die reclames op de radio van ford.
Daarin werd eerst het paard van sinterklaas de huid vol gescholden omdat hij de boot gemist had en nu worden de rendieren van de kerstman afgetuigd omdat ze niet hard genoeg gaan. ~~}>
Daarna wordt er gezegd "Iets in te ruilen? zoveel terug op alles wat nog enigzinds vooruit komt"

Ik vind het aanzetten tot dierenbeulerij, want er je hoort duidelijk dat "de kerstman" de zweep erover haalt en nog eens flink zit te foeteren ook!!!
Dus dat is blijkbaar normaal? Je dieren aftuigen omdat ze maar "enigzinds" vooruit gaan mag?

Belachelijke reklame!
Kan me er zo kwaad om maken! Boos!

De kracht van de inspanning, zit in de ontspanning!


RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 18:34

Achjuh dat is nep het is een reclame hoor Tong uitsteken
Ik zou je er niet al te druk over maken...

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 20:10

Als je al over reclame's gaat vallen kan nergens meer een reclame over gemaakt worden.
Ik vind dat wat pietluttig om je daar over druk te maken, dr zijn al genoeg die dat doen.

De reclame met die dwergjes, geweldig! Werd van de buis gehaald omdat dwergen zich benadeeld voelden

De reclame van remia, met wat dikkere mensen die niet uit hun stoel komen e.d. Wordt door dikke mensen over gezeurd omdat hun benadeeld worden.

Etc etc, een reclame is voor de gein, niet om je enorm druk over te maken.
Er zal nu echt niemand denken, cool, de kerstman ramt met de zweep over zijn rendieren omdat ze te sloom zijn, laat ik ook eens even rendieren gaan slaan....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 127 bezoekers