Strakke billen, benen en buik, dus..........:

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Strakke billen, benen en buik, dus..........:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-03 13:33

Ja ja heb me er gisteravond van overtuigd dat ik nu eindelijk echt wel eens strakke billen, strakke benen en een strakke buik wil hebben

Dus..........: ik heb van lamlendigheid maar eens de hometrainer uit de kast gesleept en hem in elkaar gezet. Poehee, alleen daar had ik al ademnood van Bloos!

Afijn, na een stief kwartiertje had ik dat ding dus in elkaar, het is er zoeen waarbij de armsteunen meebewegen en je een soort van fiets bewegingen maakt op 2 plankjes Verward Nou goed ik er dus opgeklommen. Jeetje hee, dat ding gaat veels te snel voor mij. M'n armen bewegen niet mee met mijn benen dus eerst maar eens langzaam oefenen. Ik de knop op + gedraaid, weet niet of dat de bedoeling was maar hij ging ineens lekker zwaar Hyper!

Na een paar minuten ging het al aardig dus heb ik in een stevig tempo nog 8 minuten gestept/gefietst (?!) (tja weet ook niet hoe ik het beter kan uitleggen hoor!)

Nou had ik laatst op de televisie gezien dat het ook heel goed voor je bilspieren is om achteruit te gaan, sjonge jonge hee, da's nog lastiger dan vooruit en heel eerlijk gezegd was ik al lang blij dat ik de 2 resterende minuten van de 10 heb volbracht. Een beetje half shakend en bibberend kwam ik van dat ding af, de buren zullen zich wel hebben afgevraagd wat het gezoem, gepuf en gehijg is geweest *LOL*

Ik dus gekeken op de display, 10 minuten mijn best gedaan en maar 65 calorieen verbrand Verward Verward wat een pokke ding zeg nou goed daarna nog maar even wat arm-oefeningen met 2 gewichtjes gedaan, 10 buikspieroefeningen getracht te doen en toen heb ik de pijp aan maarten gegeven Ik snap niet dat mensen dit voor hun plezier doen je gaat zweten, je word moe, je gaat lopen bibberen......

Maargoed, ik ga proberen het leuk te vinden want die laatste hamrolletjes moeten toch echt plaats gaan maken voor iets anders Moet het toch ergens van hebben als ik straks in mijn nieuwe baan begin Schijnheilig Haha! Cool

Heb uiteindelijk de avond afgesloten met een benenscheerbeurt (er waren alweer aardig wat blonde haren zichtbaar en in de wintermaanden vergeet ik het vaak) een scrubbeurt daarna een bodymilkje en even mijn nagels gedaan. Voelde me als herboren En nu ga ik lekker weer de stal uitmesten Knipoog


LadyFilou

Berichten: 1206
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: Almere, Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 13:37

ach...na een tijdje went t wel en kun je verder bodybuilden Haha!

Liefs, Mathilde xx

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 13:41

haha! je bouwt je conditie zelf op als je iedere dag dat gaat doen!

Ilsuhhh

Berichten: 327
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 13:42

oh leuk ik denk dat het een crosstrainer is die je beschrijft, soort langlaufbewegingen maak je!? Die is echt supergoed, deed ik bij de sportschool ook altijd..in het begin is 10 minuten al vreselijk zwaar maar over een week redt je makkelijk een half uur, ik deed het op het laatst wel eens 45 min tot een uur! Succes!

Niets hoeft, paarden wel - Loesje

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 13:44

idd horsewisper heeft gelijk *LOL*

Maar knap dat je het uit je eigen doet want veel mensen willen het en zien dat ding en dan haken ze af .
Ga zo door Knipoog

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW

Belker

Berichten: 15256
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 14:55

Hoe herkenbaar. Gelukkig heb ik op mijn werk een complete fysio/fitnessruimte. Nu nog die knappe therapeut erbij zoeken Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 15:13

Hahahaha, de mijne staat werkloos op zolder; ik heb de hoop op een strak kontje al opgegeven.... *LOL*

Is het trouwens niet zo dat je pas na een minuut of 20 serieus vet gaat verbranden???

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 16:01

Tss die heb jij al Picasso... je kan zelfs wel wat van mij gebruiken Haha!

En idd Napoleon, dat ding dat jij bedoelt moet je heel erg aan wennen maar je conditie gaat echt heel snel vooruit!
Ik hield dat ding aan het begin nog geen 5 minuten vol en binnen 2 maanden kon ik 30 minuten zonder overdreven uitgeput te zijn. Ik verbrandde met dat ding 20 calorieen per minuut dus keer 30 is dat een hoop

28-09-2007
Nothing compares too you...

LadyFilou

Berichten: 1206
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: Almere, Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 16:02

Belker schreef:
Hoe herkenbaar. Gelukkig heb ik op mijn werk een complete fysio/fitnessruimte. Nu nog die knappe therapeut erbij zoeken Tong uitsteken

Bloos! dat wil ik ook!!! dan zou ik daar vet vaak zijn!!!! *LOL* Haha!

Liefs, Mathilde xx

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 16:37

flair schreef:
Tss die heb jij al Picasso... je kan zelfs wel wat van mij gebruiken Haha!

En idd Napoleon, dat ding dat jij bedoelt moet je heel erg aan wennen maar je conditie gaat echt heel snel vooruit!
Ik hield dat ding aan het begin nog geen 5 minuten vol en binnen 2 maanden kon ik 30 minuten zonder overdreven uitgeput te zijn. Ik verbrandde met dat ding 20 calorieen per minuut dus keer 30 is dat een hoop



*LOL* Nee flair, die heb ik niet!!! Er zit inderdaad niet veel vlees op mijn achterste, maar wat er zit is niet erg strak hoor! Bloos! Haha! Maar goed; ik geef mijn leeftijd maar de schuld, dat mag toch als je 32 bent???? Haha!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-03 17:37

Belker"]
Hoe herkenbaar. Gelukkig heb ik op mijn werk een complete fysio/fitnessruimte. Nu nog die knappe therapeut erbij zoeken Tong uitsteken
[/quote]

Hehe ja ik mag lekker ongegeneerd naar loslopend wild kijken tegenwoordig maar hoe krijg ik zo'n lekker ding naar mijn kamer waar mijn fitnessapparaat staat Verward

[quote="Picasso"]
Is het trouwens niet zo dat je pas na een minuut of 20 serieus vet gaat verbranden???
[/quote]

Jij bent lekker opbeurend bezig Boos! sta ik me daar voor niets helemaal in het zweet te werken..............

[quote="flair schreef:
En idd Napoleon, dat ding dat jij bedoelt moet je heel erg aan wennen maar je conditie gaat echt heel snel vooruit!
Ik hield dat ding aan het begin nog geen 5 minuten vol en binnen 2 maanden kon ik 30 minuten zonder overdreven uitgeput te zijn. Ik verbrandde met dat ding 20 calorieen per minuut dus keer 30 is dat een hoop


Ok hoelang moet ik dan vanavond op dat ding staan wil ik die zak met overheerlijke Cantuccini Sapori's (italiaanse amandelkoekjes) er weer af hebben getraind Verward Bloos!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 18:03

Zo sportief hoor! Haha!
Maar moet zeggen dat jij het ook niet echt hard nodig hebt Knipoog

Je moet het gewoon rustig opbouwen en dan vol zien te houden... Je kan nooit van niets naar opeens heel hard trainen.
Succes!

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 18:41

Sorry Napoleon, ik wilde je niet ontmoedigen *LOL*

Voorrrrrral doorrrrrgaan!!
Zet 'm op!!! OK dan! Je kan het ~~}>

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-03 18:44

Picasso schreef:
Sorry Napoleon, ik wilde je niet ontmoedigen *LOL*

Voorrrrrral doorrrrrgaan!!
Zet 'm op!!! OK dan! Je kan het ~~}>


Ben volgens mij net spontaan door mijn rug gegaan Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 19:06

napoleon"]
[quote="Picasso schreef:
Sorry Napoleon, ik wilde je niet ontmoedigen *LOL*

Voorrrrrral doorrrrrgaan!!
Zet 'm op!!! OK dan! Je kan het ~~}>


Ben volgens mij net spontaan door mijn rug gegaan Schijnheilig
[/quote]

*LOL*
Zwak hoor......errrrrug zwak; je zal toch met een beter excuus moeten komen!!! *LOL*

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 19:47

Het is ook zo zwaar hè dat mesten Schijnheilig

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 19:55

Nou ik heb sinds twee weken ook weer een fitnessapparaat op de kop getikt!

Het is een timeworks!

ik kan niet echt uitleggen hoe het werkt het staat in ieder geval op lokotoco.

Echt heel erg zwaar!
Op de instructie staat dat je met vier minuutjes per dag binnen no time in topconditie bent!
Dus ik dacht meteen: als ik het nou een kwartier per dag doe dan ben ik binnen twee weken weer helemaal strak Haha!

Nou fout gedacht!
Ik hield het nog niet eens die vier minuten vol!
Na wat verstandiger te zijn geworden (rustig beginnen dus Knipoog ) doe ik het nu vijf minuten per dag!
Maar na twee minuten ben ik echt al aan het aftellen en na die vijf val ik half dood neer!

Hoezo geen conditie??
Enne ik moet er natuurlijk niet bijzeggen dat ik op dit moment een zak zwartwitjes voor me heb liggen Haha!

Maar eerlijk is eerlijk: mijn benen worden helemaal strak!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-03 20:32

Picasso"]
[quote="napoleon"][quote="Picasso schreef:
Sorry Napoleon, ik wilde je niet ontmoedigen *LOL*

Voorrrrrral doorrrrrgaan!!
Zet 'm op!!! OK dan! Je kan het ~~}>


Ben volgens mij net spontaan door mijn rug gegaan Schijnheilig
[/quote]

*LOL*
Zwak hoor......errrrrug zwak; je zal toch met een beter excuus moeten komen!!! *LOL*
[/quote]

Nee serieus, ben daarstraks van Nappie af gestapt en het is echt onderin mijn rug geschoten. Heb ik wel vaker omdat ik Hypermobiel ben Boos! Maargoed ben even in bad gestapt en als het morgen beter is stap ik weer op dat onding wat boven staat te wachten om mij te laten zweten...

Laat me zeker toch niet "in"maken door zo'n rotapparaat Temmen zal ik het en temmen zal ik ook mijn vetreserves Haha! Weg met het luie zweet, ik word een gespierde vrouw Bloos

Ik wil zoals Kaj kunnen zeggen dat mijn benen strakker zijn geworden

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 21:08

Hahaha nou ze zijn nog niet helemaal strak hoor!
Wel een stuk strakker maar wel een groot nadeel: ik ben aangekomen sinds ik begonnen ben Boos!

Tja spieren wegen meer dan vet zullen we maar zeggen Knipoog

Succes ermee in ieder geval!
Ik ben van plan nog even vol te houden (zeker na die chocoladeletters en as kerstfeest enz)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 22:07

Sjips Napoleon, das minder......
Ik heb hetzelfde probleem volgens mijn fysiotherapeut; er verschuiven bij mij ook heel makkelijk tussenwervelschijfjes en dan krijg je van die "fijne" pijn met uitstraling naar je benen of armen Huilen (afhankelijk van welk deel van je rug het probleem zit). Beterschap!!! Ach gut

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 22:08

lol Lachen

kan je niet beter eerst de stal uitmesten en daarna de persoonlijke verzorging doen? Lachen

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 22:14

Haha, ik lig hier helemaal in een deuk.

Ik had vroeger ook zo'n ding. Ga gewoon met dat ding voor de tv staan, zodat je tegelijkertijd tv kan kijken of zet een beetje dancemuziek ofzo aan, dan is het een stuk leuker en gaan die tien minuten zo voorbij! Voordat je het weet ben je een half uur bezig Haha!

14-11-'14 Sven ♥
02-06-'17 Quin ♥

www.meesteraap.nl -> Dé webwinkel met musthaves voor schoolgaande kids!

Vendell

Berichten: 430
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 23:04

Zo heb ik boven een hometrainer staan.
Heel grappig, maar een kwartier is echt lang zat... nou hoorde ik dat je met hometrainers last hebt dat door warmte de weerstand van het trappen steeds zwaarder wordt... oid, en ik maar zweten op dat ding. Dan is zo'n kwartier ECHT lang, maar wel ongeveer 70 calorieen verbruikt... joepie!
Eigenlijk wil ik ook wel zo'n crosstrainer... waar hebben jullie die vandaan gehaald? Ik heb al ff op marktplaats gekeken. Clown

"Het verschil tussen weten en doen is vaak miscommunicatie tussen linker en rechter hersenhelft, en doe daar maar eens wat aan!"

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 23:31

Georgette schreef:
Haha, ik lig hier helemaal in een deuk.

Ik had vroeger ook zo'n ding. Ga gewoon met dat ding voor de tv staan, zodat je tegelijkertijd tv kan kijken of zet een beetje dancemuziek ofzo aan, dan is het een stuk leuker en gaan die tien minuten zo voorbij! Voordat je het weet ben je een half uur bezig Haha!


Ik heb dat ding ook voor de tv staan maar geloof me je zit echt niet zomaar op een half uur voor je er erg in hebt hoor!

Zelfs de stoere sportieve man van mijn nicht vond vijf minuten al heel wat!
Hij is echt in goede vorm en hij zei als je dit eenmaal zou hebben opgebouwd naar 20 minuten per dag dan ben je echt al heel ver!

Het is echt loeizwaar!
Gelukkig kwam ik er na de eerste dag achter dat je het ding ook nog wat minder zwaar kon zetten maar het blijft echt afzien.

Niet dat ik dat erg vind hoor want ik heb wel graag het idee dat ik echt wat gedaan heb!
Zo'n crosstrainer vind ik ook super maar daar heb ik echt geen ruimte meer voor want dat ding wat ik nu heb neemt al veel te veel ruimte in beslag!

Dus als iemand nog een martelwerktuig zoekt: de "Timeworks" van www.locotoko.com is echt zwaar!
(letterlijk trouwens dat ding weegt 53 kilo dus voor je dat ding te trap op het gezeuld heb je al een training achter de rug Haha! )


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 bezoekers