ben gevallen!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ruthiiii
Berichten: 340
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: edegem/antwerpen/BE

ben gevallen!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-03 15:36

hey!!

Ik had er vanmorgen veel zin in dus ik naar de manege!! Ik ging vandaag op dolinka rijden en lief beestje maar wel nog jong(4.5 jaar)Hey begong goed(de les) We gingen vandaag oefenen op overgangen halt stap draf sta galop! vooral op dat laatste dan stap galop!! heeeel leuk maar Dolinka was heel zenuwachtig(heel de les al) Ik geef benen(zacht want dat was meer dan genoeg!!) nu dat ging goed maar kon beter volgende keer begon heel goed!! in een rustig drafje naar de A(bij A aangalopern) een tikje van m'n been en wam!!! weg was ze !!! Dolinka sprong op zij ike mijn evenwicht kwijt val half uit mijn zadel!! madam beslist om nog wat te bokken en ike er natuurlijk af!!!eerst op mijn hoofd(auw!!!) dan op mijn zij en toen was ik echt bang!! want mijn voet bleef in de beugel steken!! ike histerisch stampen!!! Gelukkig hielp dat!! Man had ik mij pijn gedaan maar omdat ik vind dat je moet blijven door doen zat ik een 10 minuten later er weet op wel wat onrustig maar we hebben geen gelop meer gedaan dus dat ging wel!!

Nu zit ik hier met hoofdpijn en een blauwe poep!!! Haha! maar toch ga ik volgende week terug op Dolinka!! OK dan! is gewoon een tof beestie buiten dan dat ongelukje maar ze was gewoon opgefokt ze had een paar dagen niets gedaan dus......

loveyaliefie
Berichten: 283
Geregistreerd: 04-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 15:41

balen dat je gevallen ben!! wel goed dat je er weer opgegaan bent!! veel succes volgende week!

Truf

Berichten: 2223
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Wognum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 17:18

Da's zwaar ***!
K ben ook al vaak genoeg van paarden en pony's gevallen, maar toch iedere x weer opgestapt en dat is nog altijd goed gegaan, gelukkig

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 17:21

goed dat je er weer opgestapt ben en idd volgende week gewoon weer proberen .dan gaat het vast wel,goed en misschien is ze dan wel minder zenuachtig

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 18:18

vervelend dat je gevallen bent zeg.
maar eigenlijk vind ik dat je ook niet zulke dingen moet doen met een jong paardje en al helemaal niet als ze een tijdje niets gedaan heeft.
Want als dat nu al zo begint .. je kan beter de basis er in rijden en rustig aan alles doen, niet nu al de hele tijd dat soort dingen allemaal doen .. kan in de toekomst fout gaan !

Groetjes

SpiedSkeet

Berichten: 1847
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Lutten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 18:40

goed dat je er gelijk weer bent opgestapt! ik ben zelf ook al een keer of honderd van mn knollies afgepleterd. maar dan leer je wel om te vallen, en ben je er ook minder bang voor!

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 21:06

zo, heftig zeg indd wel goed dat je erweer op bent gegaan.

Livado
Berichten: 1735
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 21:08

balen .........
wel gfoed dat je er weer op bent gestapt !
veel suc6 de volgende x !

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 21:12

Spetterlover schreef:
vervelend dat je gevallen bent zeg.
maar eigenlijk vind ik dat je ook niet zulke dingen moet doen met een jong paardje en al helemaal niet als ze een tijdje niets gedaan heeft.
Want als dat nu al zo begint .. je kan beter de basis er in rijden en rustig aan alles doen, niet nu al de hele tijd dat soort dingen allemaal doen .. kan in de toekomst fout gaan !

Groetjes


Welke dingen niet doen met een jong paardje?
Overgangen zijn alleen maar goed. Stap galop is ook helemaal niet moeilijk, andersom wel.
4.5 is helemaal niet zo jong, er zijn al zat paarden die met 4.5 al in het M lopen.

On-topic:
Wat vervelend dat je gevallen bent. Maar gelukkig heb je niets gebroken. Goed dat je meteen weer opgestapt bent!

LadyFilou

Berichten: 1206
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: Almere, Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 22:11

Had een paar dagen stil gestaan? ja dan kan t gebeuren Scheve mond
goed dat je dr weer opgeklommen bent OK dan! En veel succes volgende week!

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 23:13

Goed dt je er weer opgeklommen bent, had je wel een cap op?
Lijkt me doodeng om in de beugel te blijven haken, heb ik gelukkig (nog) niet gehad!

ruthiiii
Berichten: 340
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: edegem/antwerpen/BE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-03 20:32

merci voor de reacties!

Andrew_lover

Berichten: 179
Geregistreerd: 23-11-03
Woonplaats: *._.*DraChten*._.*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 20:37

OOh pijnlijk jah goed dat je er weer opgegaan bent, doe ik ook altijd anderzz durf je NOOITmeer! nou jah volgende week alvast suc6!

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 21:05

Tja het hoort erbij, maar het blijft vervelend natuurlijk!! Wel erg dat je was blijven haken, maar wel fijn dat je weer snel los kwam!! Nog sterkte Haha!