Dagje duitsland :D :):) :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Gerbenfroh

Berichten: 15007
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Arnhem

Dagje duitsland :D :):) :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-03 19:21

Hahaha, sammm en ik hebben vandaag toch zo'n leuke dag gehad, we hebben de hele dag dubbel gelegen Haha!
Eerst gingen we naar zo'n grote supermarkt met paar verschillende winkels, gingen we de Vögele binnen.
Heel oudbollig daar, en er reed een kind met een fiets bijna tegen een paspop *LOL* Wij maar snel weg..
Toen naar zon schoenenwinkel, echt belachelijk schoenen gepast, dat was gewoon zo grappig *LOL* Doe die eens aan! "NEEEE!"
Er was voor de rest niks aan, dus we gingen mn ouders maar zoeken.
We gingen in iets dat op een supermarkt leek, leuke vakkenvullers enzo zoeken. Maar er waren daar toch rare mensen. We liepen maar en liepen en aan alle kanten stonden alleen maar drankflessen. Sammm: Nou, is hier alléen maar drank ofzo? Bleek het gewoon een drankwinkel te zijn *LOL*
Toen eindelijk gevonden Haha!
En toen eindelijk naar 't leuke winkelcentrum..komen we daarbinnen, ga ik zo ergens staan, bleek dat ik midden in zon koor stond Haha!
Toen naar de leukste winkel daar, New Yorker..waar ze nu opeens niks geweldigs hadden. Ik zag toen een truitje die wel leuk uitzag dus ik pak m even vast. Zegt zon duitse homoachtige vent naast me zo : UH-UH *zo van: Eej!nietdoen! Bleek dat zijn haakje er voor hing, ik zei NOU EEJ sorry hoor Verward
En de rest van de dag ging het de hele dag zo UH-UH!! was heel leuk Haha!
En er zijn nog zoveel leuke dingen gebeurd, onze braadworsten vielen bijna op de grond *LOL*
Nouja..je had er gewoon bij moeten zijn, dan lag je ook helemaal dubbel..Maar ja, we moesten het even kwijt hoe leuk het was Lachen
En op de terugweg hele tijd van vorig jaar met Idols zo: FAME! *minuut later* die handen zo in de lucht Haha! (Deed iemand vorig jaar)
En hele tijd Hyper! << die nadoen enzo..Nouja, twas een hele gezellige dag!
Ik heb btw een donkergrijze tas gekocht met lichtere streepjes en "chique goes punk" erop, sammm ook.
En ik nog een grijze pyamabroek met een grijs topje met tribalteken erop Lachen
En dinsdag gaan we weer winkelen, ik en akkerman tenminste en sammm misschien, en dan fototoestel mee!
Dat word heeel leuk Haha!

Whatabouther.nl
Award-winning travel blog - travel stories - travel videos - lifestyle - chasing dreams

† 29-10-11 Mama, ik mis je.


Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 20:51


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 20:53

En dus een slotje!

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: YandexBot en 105 bezoekers