rattebeest en kale pony

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-01 21:05

was een lekker daggie vandaag!!
lekker laatste uur vrij, even met mn mam boodschappen gedaan, en even langs de dierenspeciaal zaak (waar we gemiddeld 3 keer per week komen, ze zijn nml ook gedeeltelijk ruitershop Haha! )
en ze hadden net weer lieve ratmannetjes, nog hele jonge, en ik was eigenlijk al een tijdje opzoek voor een nieuw maatje voor mijn rattebeest en toen zag ik een wel heeeeeele mooie, een creme kleurige echt een mooierd! zal snel foto's maken/op inet zetten! toen ik um uit het hok wilde tillen in de winkel ging ie op mn hand zitten en mn hand af likken Lovers
nouja thuis had ik dus Bo en Harry (Lleyton is zn tweede naam hihi) bij elkaar gezet en Bo'tje heeft wel ff duidelijk gemaakt dat hij de baas is in ZIJN hok Extreme duivel en nu gaat het geloof ik wel goed, maar Harry is ook pas 6 weekjes en het is zoooo'n liefie Lovers
vannacht verhuizen ze mee naar mijn kamer.. kan ik het beetje in de gaten houden...

en ik kom net van stal.... mocht de tondeuse van een stalgenoot lenen en heb jino dr benen opgeschoren... waaaauauauaw wat een verschil zeg Kwijl ziet er echt tien keer netter uit!
in het begin kwam ik er haast niet doorheenzoveel haar had ze nog op dr benen, maar eigenlijk ging het best goed, en jino was ook best braaf, heb het helemaal alleen gedaan, ik was eigenlijk banng dat ze helemaal door t lint zou gaan van dat geluidje maar ook dat viel mee... ze vond het niet erg alleen kriebelde de haartjes een beetje en daardoor ging ze af entoe stampen..
heb nu alleen dr voorbeentjes gedaan anders moest ze ZOOOO lang stilstaan, vond ik sneu, morgen dr achterbenen..

nou dat was mn middag/avond Lachen

"Some memories are best forgotten"


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 09:08

ooooohhhhhhh, ik dacht dat een rat de manen van je pony had opgevreten!!!!!!!!! Hoezo blonTTT???? Party!! Wat ben ik weer lekker dom!!!!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Bloemetje75, ComscoreBot, FCSA, Paardennamen, SemrushBot, tienus63 en 72 bezoekers