Michael af zitten zijken

Moderators: A_nouk, Murosch

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

FasHi0n

Michael af zitten zijken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-03 10:10

hallo,
kom ik vanmorgen online op bokt..
zie ik dat er verschillende mensen..
Michael een tuiger vinden.. lomp...
en weet ik veeel wat...
er zat een fout in zijn afstammelingen.. helaas kan ik dit niet nakijken want heb de papieren niet hier... hij is door verkocht en daar hebben ze hem afgemaakr Verdrietig Huilen
al die mensen die mij op zown foute wijzen hebben af zitten zijken IK HAAR ZE Boos!
Ik was eindelijk een beetje over mijn verdriet heen.. en nu krijgen we weer van die ... mensen die over hem beginnen te zijken.. en nu huil ik er weer om Huilen

Ik was hier... jij daar.. ik rusteloos jij machteloos..
Rust Zacht mijn schatje..
MICHAEL!!

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 10:13

Ik weet niet of het helpt, maar volgens mij zou ik me er niet teveel van aantrekken wat anderen zeggen. Ik heb je profiel bekeken, en ik vind hem een prachtig hoofd hebben.

Llewella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 11:13

Ik kan hier niet echt over oordelen aangezien ik geen achtergrond weet van 'micheal'.
Wel ken ik het dier zelf aangezien ik zelf op poelenburgh gereden heb en ik ken de (vorige) eigenaresse ook (niet persoonlijk), en ik weet dat ik het een heel mooi dier vind iig.

Als je in je recht staat kun je dat gewoon vertellen etc, kun je het gewoon uitleggen, maar je hoeft niet zo heftig te reageren op de reacties die gegeven worden.
Wellicht wordt er verkeerd geinterpreteerd oid en dan is het aan jou om dat eventueel uit te leggen of recht te zetten.
Met heel fel terug te reageren bereik je alleen maar het tegenovergestelde en krijg je idd iedereen over je heen, en ik neem aan dat je dat juist niet wilt.

Ik zou dus rustig voortaan het een en ander uit leggen cq verklaren.

Pennymeisje van 36 jaar, jaja echt waar! En als bonus een serieuze amazone van 7 jaar :')

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 11:27

Slotje, uitleg zie andere topic.

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten