paard los, hek stond open (?)

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Petra_O

paard los, hek stond open (?)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-03 17:13

Ik had mijn verzorgpony en haar veulen in de wei gezet voordat ik ging rijden. Ik maak eerst even mijn zadel schoon en ga daarna de wei in om ze te vangen, staat flap (verzorgpony) ineens aan de ander kant van het hek Verward . Blijkt er heel leuk een hek open te staan.
Ze kon gelukkig nergens heen, ze stond tussen onze wei en een grote koeienwei op een soort paadje het gras te eten dat net achter het hek stond. Aan de andere kant is het gras altijd groener natuurlijk!!! Haha!

In principe had ze ook de koeienstal van de buurman in kunnen lopen, maar ze heeft een hekel aan koeien, dus vandaar. Ik ban alleen ondzettend blij dat Romy (haar veulen) niet de wei uit is gewandeld, want dan had ze zeker weten tussen de koeien gestaan!

Nu is het punt dus dat niemand ons verteld had dat daar een hek open stond, terwijl de buurman het blijkbaar had opengezet om een van zijn landbouwmachines er tijdelijk in te zetten. Die machine stond om het hoekje, dus als je paarden buiten zet, kun je hem niet zien. als ik wist dat dat ding daar had gestaan, waren ze zeker weten noiet de wei opgegegaan, zeker niet met romy! ik moet er niet aan denken dat er een van de hengsten buiten stond! die beesten doen er alles aan om uit te breken en als er dan een hek open staat is het wel heel gemakkleijk! *LOL*
tja, je hebt van die mensen he! die hekken niet dichtdoen enzovoort, en ik weet zeker dat als er iets gebeurd was, ik ervoor op moch draaien!

Nothing lasts forever but the earth and sky

[IM] Slaap lekker lieve schat!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie