flippend paard

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

orsini

flippend paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-03 11:10

nou zeg, hebben jullie dat nou ook wel eens dat je paard zo aan het flippen is dat je er gewoon echt af moet??
Gister dacht ik... nog ff snel rijden voordat het donker wordt, nou mooi niet ff lekker dus, want meneer vond het nodig om van alles en iedereen die langs kwam of bewoog te schrikken en te bokken en stijgeren.
Hij stijgert eigelijk nooit maar gister schrok hij zo van een aantal paarden die rennend door de wei voorbij de bak kwamen dat hij dacht nu ga ik toch eens op mijn achterbenen staan..... maarja hij wou zich ook gelijk omdraaien en verloor dus bijna z'n evenwicht. lagen we bijna samen op de grond.
Scheve mond
gelukkig ging het net goed, heb nog een paar rondjes gereden zodat hij niet meteen z'n zin kreeg, maar ben toen wel afgestapt en heb hem ff goed gelongeerd. Had geen zin om ernaast te liggen.
Ben eigenlijk nog nooit eerder afgestapt maar gister was wel heel erg!!!

LindaVelings

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 11:16

Ik heb dat nog nooit gehad, maar ik denk wel dat je de juiste beslissing hebt genomen.
Trouwens ook goed dat je hem niet meteen zijn zin hebt gegeven OK dan!

"Save a horse, ride a cowboy"
Rainy & Rico

isabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 11:21

euhhhh.....slik, hem goed aanpakken!!!!!

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 16:28

Vervelend he als ze dat doen?
Ik longeer Luna nu altijd een half uur voordat ik ga rijden anders ga je er ook naast. Wel goed dat je nog ff een paar rondjes bent doorgereden.
Enne.. aanpakken die handel he Haha!

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie