Me schatje wordt verkocht

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
victorylover
Berichten: 14
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: vlaardingen

Me schatje wordt verkocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-03 14:02

Ik heb nu al 2 jaar een verzorg pony en rij hem nu elke dag maar nu moet ze worden verkocht. Ik ben echt bang dat ze bij een verkeerd iemand terecht komt en dat ze wordt mishandelt. Ik weet wel dat ik altijd me pony op kan zoeken maar toch heb ik het er heel erg moelijk mee Huilen Huilen. En dan nog de mensen die vragen ja wat ga je doen als die pony dalijk verkocht is ???? Of vindt je het erg dat je pony verkocht wordt???
Gisteren voor me wedstrijd kreeg ik het te horen nou ik heb gelijk heel me preof verknalt echt jammer!!!!!!!!!!!!!! IK ga der echt misen


Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 14:17

he wat vervelend!
maar dat ze verkocht word wil niet zeggen dat ze het slecht gaat krijgen..
Tis natuurlijk heel vervelend dat de pony aan wie je gehecht bent weg moet!
zorg dat je goed afscheid neemt van haar!

Sterkte verder!

Dag lieve mama...

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 14:19

ja verkopen wil daarom niet zeggen dat ze het slechter zal krijgen, wie weet..... ii zou ook goed afscheid nemen en misschien kun je ze wel nog zien, je weet het ntuurlijk niet, het is nooit leuk natuurlijk, dat is het nadeel van verzorgen, je hebt ze en je bent zo zo weer kwijt, althans, je kan ze zo weer kwijtraken Ach gut

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 14:22

ja idd is ook een nadeel van het verzorgen van een pony!

Die kunnen gewoon verkocht worden zonder dat jij er wat over te zeggen hebt..

Zou je hem zelf niet willen kopen?
Of kan dat niet?

Dag lieve mama...

ClauH

Berichten: 4734
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tegenover de Xenos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 14:26

Het is niet leuk voor je, maar om nou gelijk te denken dat hij dan mishandeld wordt ? Er zijn meer goede dan slechte mensen op de wereld hoor ! Ach gut

~Turbohoof Solutions ~

Annash
Blogger

Berichten: 26465
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 14:41

das balen zeg!! jammer voor je, maar hij is idd niet van jou

t kan mij ook overkomen met de pony's en ik zou idd giga balen!!

letziforevr

Berichten: 2553
Geregistreerd: 27-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 15:14

balen zeg!!!
hopelijk krijgt hij een goed thuis en mag je hem nog eens opzoeken!!
misschien kan je ondertussen verder sparen,zodat je zelf een paard kan kopen...heb ik ook gedaan,ik verzorde ook altijd paarden,maar bij verkoop wordt je altijd zo met je neus op de feiten gedrukt dat je eigenlijk nix te vertellen hebt....en dat is ****

victorylover
Berichten: 14
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-03 16:45

ja okey dat is allemaal wel zo maar ze heeft een operatie gehad en heeft ze op een andere manege gestaan en toen hebben die mense haar weer naar de mange gehaalt en was ze helemaal gek ik heb in die 2 jar zoveel dingen aan haar geleerd dat ik het echt gewoon super moeilijk vindt om afschijdt te nemen

Wienna

Berichten: 3870
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Aan de kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 17:09

Het is inderdaad super balen ja, maar je moet daar mee rekening houden als het niet je eigen poný is.... Ach gut

En wie weet vind je weer een hele toffe terug!!!

Wienna-M - ZZZwaar
Djarin - L1
Alie Z

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 17:10

balen zeg
veel sterkte ermee

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 17:51

sterkte er mee! misschien krijgt ze het super goed en dan valt het allemaal wel mee Lachen

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

Peet
Berichten: 251
Geregistreerd: 20-07-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 17:11

Mijn verzorgpaardja gaat waarschijnlijk binnenkort ook weg, het is echt heel moeilijk

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 17:14

Ahh dat is rot... maar zoals iedereen hier al zegt, dat ze verkocht wordt betekend niet dat ie mishandeld gaat worden of het slecht krijgt....

Sterkte ! Lovers

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

FasHi0n

Berichten: 91
Geregistreerd: 16-11-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 19:57

Heel erg vervelend.. maar dat je paard mishandelt wordt gebeurd zelden.. helaas heb ik meegemaakt dat ik mijn vorige paard niet op mocht zoeken van die mensen... ik hoop dat jij het wel mag!! Lachen

Ik was hier... jij daar.. ik rusteloos jij machteloos..
Rust Zacht mijn schatje..
MICHAEL!!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 19:59

Wat ontzettend vervelend voor je zeg, maar je hoeft je niet zo heel druk te maken hoor Lachen Gelukkig zijn er altijd nog heel veel mensen die wel goed voor hun dieren zorgen.
Sterkte er mee Ach gut

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 20:05

Het is inderdaad erg vervelend als je verzorgpaardje verkocht wordt (ik spreek ook uit ervaring), maar vaak komen ze wel goed terecht. Er zijn gelukkig meer mensen die goed voor hun paard zijn dan slecht..

Probeer je paardje anders nog een keer op te zoeken zodat je weet waar ie terecht gekomen is. Als je ziet dat ie daar dan goed staat dan is het al een zorg minder...

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......

Shariff_

Berichten: 1950
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Hoogkerk (GR)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 20:09

O0w! das egt K*T

hmm nouja wees blij dat je het weet dat die weggaat.. kan je tenminste afscheid nemen. De Boer waar mijn pony nu staat, daar kwam ik al een paar jaar voordat ik mijn eigen pony kreeg. ik verzorgde daar eerst een shetlandmerrie( Miranda ) en daarna een welsh merrie( Romy). Die welsh merrie was niet ingereden en dat heb ik zelf helemaal gedaan. Hij liep egt SUPER!! ik heb haar toen ongeveer anderhalf jaar verzorgt en toen zei de eigenaar een avond van te voren dat die wegging!! dat is egt K*T Gew00n.. nouja weiig afscheid kunnen nemen maar goed..

Ik ben nu wel blij dat ik mijn eigen pony heb. Kan die tenminste niet verkopen. Maarjah romy was verkocht aan een meisje .. die ouders van het meisje gingen scheiden en romy stond weer te koop. Nu heeft de dochter van de boer .. ( waar mijn pony staat ) Romy gekocht en weet ikd at ze het goed heeft. een tijdje geleden ben ik met de boer gaan kijken naar romy .. en heb ik haar weer gezien!! OK dan!

tog mis ik haar wel!! Ach gut
Liefs, Sharon en Shariff

__rosalie__
Berichten: 674
Geregistreerd: 04-07-02
Woonplaats: Weesp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 20:29

ik snap je wel hoor mijn versorgpony staat ook te koop en ik ben ook als de doods dat ie net wel bij verkeerde mensen terecht komt.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Babe02, Isab123, lletam, Nanu, Nimby, NinaCharlie, onpaard, Oza04, Patriesje, zigranta en 96 bezoekers