als welk paard wil jij terugkeren?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 15:46

Ik zou er niet aan moeten denken om als paard terug te keren!

Een paardje dat alleen maar op het land staat lijkt me niets. Een manegepaard zijn met al die klungels op mijn rug lijkt me niets. En een goed sportpaard die gereden wordt door een topruiter al helemaal niet. Ten eerste veel te hard werken Haha! en ten tweede staan de topruiters nou niet bepaald bekend als mensen die lief zijn voor hun dieren. De sport gaat voor alles en dat kan wel een ten koste gaan van het paard... Scheve mond

Nee, ik kom wel terug als kat *LOL*

Little_Sun

Berichten: 1166
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 20:45

Ik zou in ieder geval als pony willen terugkomen. En het liefst een kleine, die de lieveling is van de stal en erg eigenwijs Haha!.

sh_blabla
Berichten: 6
Geregistreerd: 29-12-03
Woonplaats: slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 12:31

ik zou graag willen terug keren als appaloosa want die zijn heel mooi en lief maar wel met echte stippen want dat is echt mooi

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 17:53

Als een prachtige Andalusier... Een soort Shadowfax lookalike... Als wild paard natuurlijk... Vingers aflikken

Leetje

Berichten: 1228
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 17:59

Het liefst zou ik terugkeren als kat *LOL*
En dan zoeen die altijd eten tot zijn beschikking heeft en lekkere warme dekens waar ik op kan liggen, of lekker bij baasje op schoot liggen Haha!

Maar als ik als paard terug zou keren zou ik wel als bugs bunny terug willen komen, de gezeldschapsshet van anky Haha! , lekker in de wei, de dressuurpaarden pesten Cool en voorderest geen ene drol uitvoeren Haha!

Alhoewel je dan wel een saai leven hebt denk ik, dan toch maar als recreatie paardje, gewoon lekker afentoe een buitenrit en voorderst erg veel aandacht ( incl massagebehandelingen Haha! )

belleshettie

Berichten: 35
Geregistreerd: 29-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 18:01

als fleurtje, mijn eige shetlander die ik nu heb.

_Angelique_

Berichten: 2361
Geregistreerd: 05-12-03
Woonplaats: Mijdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 23:18

Ik zou net zow als me shet Fleur willen zijn dan !! Maar dan zou ik wel heeel vaak ontsnappen en lkkr ondeugend doen maar ook wel lief Haha!

elisa_

Berichten: 1673
Geregistreerd: 29-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 00:02

een mooi elegant dressuurpaaard, het liefst een zwarte en dan ook braaf en rsutig, maar wel met energie, hardwerkend!

Yv_
Berichten: 19115
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 20:57

heb er 2 Cool :

* als Fjord
* als Quarter Horse Cheese!

Bij beide paarden wil ik dan graag western bereden worden...
En dan in de koeienonderdelen of de reining! Haha!
En als ik een Quarter word Knipoog dan wil ik buckskin worden!!
Dat is zoooooooon mooie kleur!!!

Tancreda4

Berichten: 24033
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 23:47

Een wilde mustang in het wild zonder zeurende mensen om me heen Haha! Jammer dat ze daar ook zo nu en dan worden opgejaagd en gevangen Scheve mond

Ik zou geen veulen van Genderose willen zijn (als ze nog zou leven) aangezien mevrouw niet zo lief voor haar kindjes was na het afspenen Haha! Wel erg beschermend a:

Als tancreda terug keren? Tja, dat zou ik graag willen, ben namelijk net zo lief als zij was Knipoog

Ik zou denk ik wel als een mooi goudkleurige palomino met mooie spierwitte manen willen terug keren. Mooie aftekeningen op het hoofd en 4 witte benen. Niet te slank (geen arabieren lijf) maar ook geen belg Haha!

Een gelderse zwartbles met witte benen ook wel leuk a: Wel recreatief Knipoog Haha!