vanochtend zat het allemaal behoorlijk tegen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

vanochtend zat het allemaal behoorlijk tegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-03 13:47

Vanochtend ging ik Huib-mijn-bijrijdpaard rijden. Eerst al problemen met opstijgen, want ik heb een nieuwe broek die erg stijf is en ik krijg mijn benen niet goed ver uitelkaar ermee. Bloos!

Vervolgens naar de bak, die bevroren was. OK, rechtsomkeert dan maar om een stukje over een pad te draven. Maar Huib was het hier duidelijk niet mee eens. Hij begon helemaal te piepen en te gillen en hij was duidelijk een beetje wild. Ik schrok hier wel een beetje van, ik rij hem nog maar 2 maanden 2x per week, en ben echt niet een goede ruiter. Dus ik ging maar afstijgen en naast hem lopen.... Iedere keer schrikken van schaduwen e.d.. Inmiddels had ik al besloten dat ik 'm maar los zou gooien, dan had ie toch beweging en dan hoefde ik niet op hem te rijden terwijl hij zo wild is.

Maar plots bemerkte ik dat ik op de heenweg een hekje open had laten staan en dat de kudde schapen ontsnapt was. Domme ik. Clown Nou daar schrok Huib ook weer van.

Het was een heel gedoe, maar alles is goed gekomen. Paardje blij, schapen blij, ik beetje blij (dat alles goed kwam, maar ook een beetje jammer dat ik niet gereden heb, want daar had ik wel heel veel zin in.) Heb wel weer veel staan poetsen, want Huib (schimmel) had lekker in de modder liggen rollen.

edit: schrijffoutjes eruit