Kijk, dat Sypheron gek is op mijn paard weet ik...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 20:59

*ligt helemaal dubbel achter haar pc * Haha!

Zelf blijk ik ook nogal hele gesprekken te voeren met jan en alleman als ik slaap maar mijn vriend kan er meestal niet echt wijs uit worden
Wel heb ik 1 keer gehad dat ik hem uitschold voor trut en takketeef enzo en hem een klap midden in zijn gezicht gaf,, waarna ik me rustig omdraaide en verder sliep Lachen

Mijn vriend heeft er ook een handje van , hij begint met een beetje gemurmel en gebrom en dan komen de echte verhalen los haha

3 weken geleden was ie boos op iemand in zijn slaap en zei hij steeds nee ik moet je niet , blijf van me af ik hou van mijke , ga weg ik wil jou niet , wat moet je nou eigenlijk van me. Nu wordt ik boos hoor ...

Zelf weet hij er niets meer van maar ik vond het wel schattig haha Lovers

Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 21:29

*lacht heel dom tegen haar pc* *LOL*

Voor zover ik weet ( Schijnheilig ) praat ik niet in m'n slaap.

Mijn broertje heeft wel een keer de trap een aantal keer op en af gelopen 's nachts, om vervolgens in de woonkamer te gaan plassen.

Ow en ik dacht wel een keer 's nachts dat het al ochtend was, ging naar beneden, wilde gaan ontbijten en als m'n vader niet wakker geweest was, was ik volgens mij zo naar stal gefietst Schijnheilig .
Maar toen was ik volgens mij wel wakker Tong uitsteken .

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 21:42

Hou op, hou op! Me arme buik *LOL*

Ik ook zo:
Gaat Steph bij me logeren, ik slaap.
Zij: slaap je, taan?
Ik: Ja!
Zij: hoeveel vingers steek ik op?
Ik heel boos: 800 duizend!

En m'n vader is vroeger een keer naar buiten gerend, en ging bij de buren om z'n sportschoenen vragen Haha!

Owja, ik schreeuw ook altijd: THIJS! KAPPEN! (da's me broertje Tong uitsteken )
*LOL* Hahahaha

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 00:37

haha echt prachtige verhalen, lig hier dus echt wel dubbel van het lachen Haha!

een oude vriendin van mij heeft mij ooit eens vertelt, dat een van haar broers 's avonds ineens heel hard aan het gillen was, HELP, HELP ik val uit het raam, was haar vader geloof ik gaan kijken, zat hij daar op z'n knieën langs het bed, met zijn handen vast aan de bedrand te gillen. Verward

en un keertje toen diezelfde vriendin bleef slapen:
zij: stephanie, kijk daar een sprinkhaan op je bed Verward
ik:ik dus echt zo verbaasd hè ?
zij: kijk dan daarrrrr!!
en toen sliep ze verder

ook een keer:
zij: ssttt pas op ik hoor iets, een inbreker
ff stil... help, pak de knuppel, sla hem sla hem harder dan!!
(schijnbaar moest ik die knuppel pakken en slaan)
want toen zij ze: je hebt m'n leven gered Verward

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 00:52

*kramp kramp kramp* Haha!

Mijn ma en zus kunnen er ook wat van: een tijdje geleden was Axelle red eens op tv

Zus: Mam, Axelle Red hé, waar woont die eigenlijk ergens???
Mam(mompelend in haar slaap): buh weet ik niet, kijk in het telefoonboek... Haha! Of dan ben je al vijf minuten tegen je vader aan het praten, en dan stel je een vraag op een normale toon, schiet ze waker: hoe wie waar wanneer en beantwoord ze de vraag terwijl ze geen idee heeft waar het over gaat Verward

En mn zus heeft een paar jaar geleden slaapgewandeld op vakantie. Ze lag bij mn ouders op de kamer en was 's nachts opgestaan, waarvan mn moeder wakker werd. En zij zag mn zus zo heel raar langs te tavel lopen, en alles aftasten, en mn moeder er niet bij stilgestaan en gedacht dat ze naar het toilet moest. Ziet ze mijn zus naar de badkamer lopen, en voor de deur plotseling rechtsomkeert maken en terugwandelen, weer vlak langs de neus van mn ma door alles aftasten. En mn ma, niet wetende dat ze aan het slapen was, "zeg, wat ben jij nu aan het doen?" Je kan je wel voorstellen hoe hard ze zich verschrok... Tong uitsteken

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 09:38

renza schreef:
Ow en ik dacht wel een keer 's nachts dat het al ochtend was, ging naar beneden, wilde gaan ontbijten en als m'n vader niet wakker geweest was, was ik volgens mij zo naar stal gefietst Schijnheilig .
Maar toen was ik volgens mij wel wakker Tong uitsteken .


Een vriend van mij heeft dat echt gedaan.
Hij schrok wakker en keek op zijn ( digitale) wekker. 8 uur! Oh poedersuiker ik ben te laat dacht ie. Bloos! Dus hij als een speer aangekleed, naar beneden, fiets gepakt en op weg naar school.
Toen hij een stukje had gefietst dacht ie, he wat is het eigenlijk donker en waarom loopt er nog niemand op straat...
*kijkt verdwaasd op zijn horloge*...half 4 s'nachts! Bloos! Haha!

Er stond dus geen 8 uur op zijn wekker maar 3 uur! *LOL*

Calanddra

Berichten: 14121
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 15:16

*krijgt buikpijn van 't lachen*

Wat n leuke verhalen zeg! Haha!:D:D:D Dit is echt lache!
Ik heb vroeger wel veel geslaapwandeld....maar nu niet meer *pweh*
Een broer van mn oma had n keertje zn fiets gepakt midden in de nacht en is toen 10 km verder wakker geworden Tong uitsteken T zal je maar overkomen Haha!:P

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 15:52

het kan wel, er is een aantal jaren geleden een documentaire over geweest over slaapwandelen.
Er was een man die was in zijn auto gestapt en gaan rijden, hij botste toen tegen een paal en wrd wakker.
Een andere man had zijn vrouw vermoord in zijn slaap! Bloos! Hij was er kapot van hij wist er niets meer van. Ze wisten ook echt niet hoe ze hem moesten berechten...vaag.

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 16:02

Zo dat is inderdaad eng, Relly... T zal maar gebeuren

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 17:39

toen we hier nog niet woonden, maar gewoon zo af en toe hier al sliepen heb ik ook zo iets leuks mee gemaakt.
Ik sliep samen met m'n vriend boven. Opeens wordt hij wakker en graait om zich heen. Ik wordt daar klaar wakker van en sla alles gade. Toen stond hij op en begon de muur af te tasten.
Ik: wat doe je?
hij: ik zoek
ik: waar naar dan?
hij: die zak knikkers
Ik: je hebt helemaal geen zak knikkers lieverd.
ondertussen liep hij heel hard tegen de muur, kwam er niet doorheen, paar stappen terug en weer tegen de muur
ik: wil je nu door die muur heen lopen?
hij: nee die deur wil niet open!
Toen heb ik het licht maar aan gedaan in de hoop dat ie wakker zou worden, maar nee. Hij liep de deur uit naar de trap
ik: waar ga je nu weer heen dan?
hij: die knikkers liggen vast beneden.

Volgende morgen wist ie nergens meer van, en zei dat ie gewoon naar de wc was gegaan!

_Marjon_
Berichten: 10665
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 17:50

mijn broertje een keer, droomde hij over tafeltennis ofzo Scheve mond (wat wij ook doen) riep hij: "nee nee, een punt voor mij!!" (hij was vast boos op de scheidsrechter Boos!)

volgens mijn moeder kreun ik altijd als ik slaap Scheve mond

en toen ik een keer 40 graden koorts had kwam mijn vader op mijn kamer om te kijken, ik had toen nog een hoogslaper... dus mijn vader kwam net met zijn hoofd boven die rand uit... ik zat ook net oppaardrijden. ik zat rechtop in mijn bed, kijk mijn vader aan en begon hem te aaien Tong uitsteken en zei de naam van mijn lievelingspony toen Knipoog

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 19:39

whahaha! Haha!

ik praat in mn slaap, mn broertje ook Tong uitsteken
Toen ik met Steffi op vakantie was heb ik s'nachts gezongen Scheve mond Tong uitsteken

flettie

Berichten: 8653
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 12:37

Haha!

Mijn vriend kan ook hele verhalen houden in zijn slaap
Een tijdje geleden ook. Het was ´s ochtends erg vroeg en ik moest weer eens naar de wc. Kom ik weer terug gekropen in bed vraagt mijn vriend:

"Heb je je schoenen aan?" Verward
Ikke: "Mijn wat?"
Vriend: " Je schoenen"
Ikke: "Nee schat, ik heb alleen maar mijn onderbroek aan" (tja.... Schijnheilig )
Vriend: "Oh, maar daar kunnen we ook wel wat aan doen!!" Bloos! *LOL*

En naderhand maar niet geloven dat hij dat in zijn slaap gezegd heeft Schijnheilig

Calanddra

Berichten: 14121
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 18:21

Relly"]
[quote="renza schreef:
Ow en ik dacht wel een keer 's nachts dat het al ochtend was, ging naar beneden, wilde gaan ontbijten en als m'n vader niet wakker geweest was, was ik volgens mij zo naar stal gefietst Schijnheilig .
Maar toen was ik volgens mij wel wakker Tong uitsteken .


Een vriend van mij heeft dat echt gedaan.
Hij schrok wakker en keek op zijn ( digitale) wekker. 8 uur! Oh poedersuiker ik ben te laat dacht ie. Bloos! Dus hij als een speer aangekleed, naar beneden, fiets gepakt en op weg naar school.
Toen hij een stukje had gefietst dacht ie, he wat is het eigenlijk donker en waarom loopt er nog niemand op straat...
*kijkt verdwaasd op zijn horloge*...half 4 s'nachts! Bloos! Haha!

Er stond dus geen 8 uur op zijn wekker maar 3 uur! *LOL*
[/quote]

Zoiets heb ik ook gehad. Ik dacht dat het 7 uur 's ochtends was (dat 'stond' op mn wekker) en dus had ik me helemaal aangekleed, mn tas ingepakt, gewassen, mn tanden gepoetst, en toe ik naar beneden liep ging ik wat te eten maken.......en toen keek ik op de klok Bloos "t was 1 uur 's nachts Bloos Kben gelijk weer mn bed ingedoken Tong uitsteken

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 21:54

Hahaha dit is echt een geweldig topic! Ik lag echt dubbel, vooral bij die van die augurk!

Super! Ik heb nog niet echt vaak meegemaakt dat ik iemand hoorde praten, soms een paar woordjes en ik praat voor zover ik weet ook niet in mijn slaap.

Wel heb ik dat ik zo half slaap en half wakker ben en achter misting sta ofzo en dat die trapt en dat ik dan zo'n schok door mijn lichaam doe alsof ik echt getrapt werd.

_Marjon_
Berichten: 10665
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 23:27

ik weet ook niet of dit hier hoort.. maar toen ik een paar weken geleden ziek was, had ik een droom....

er waren allemaal mensen aan het vergaderen terwijl ik aan het slapen was Boos! en ik werd boos op ze! ze hadden het erover dat ze mijn dekbed wilde stelen en ze wilde mijn dekbed gebruiken als muren om een tankstation te bouwen! Ik was zo boos op ze want elk uur werd ik wakker het was zo irritant! na een tijd werd ik zo gek omdat ik zo moe was en gewoon elke keer weer wakker werd omdat die droom gewoon elke keer verder ging,... dat ik na een tijd maar gewoon zonder dekens ging slapen Tong uitsteken

maar als je zo ziek ben is dat toch niet zo lekker Scheve mond

VillaNeusjes

Berichten: 6100
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 11:22

ik weet dat ik als klein meisje last had van slaapwandelen enzo...
het begon ermee dat ik wakker werd in mijn ouders bed en ik niet wist hoe ik dr gekomen was...
later ben ik een keer wakker geworden in de hondenmand? ik was midden in de nacht met mijn deken de trap afgegaan naar de hal en was in de hondenmand gaan liggen met deken en al en de hond als kussen .... ??? vaaaaaaag :S

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 13:29

Ik lag vroeger weleens te slapen in mn moeders bed, en dan legde zij mij snacht's weer etrug in mn eigen bed.

Ik lag dus een keer daar te slapen, en mam probeerd mij op te tillen, en ik begin in een keer heel hard te gillen en te schelden en om me heen te slaan.
(ik had vroeger een hoogslaper) Dus ik duik in mn slaap mama's bed uit, en wil in mn barbiehuis klimmen .
Dacht ik dat dat mn bed was!
de volgende ochtend komt mam opeens woest op mij af:"Vond je dat normaal? wat je vannacht deed?"
En ikke:"Toen ik WAT deed?"

Ik wist er helemaal niets meer van. Hihi

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 13:41

bliksemluver schreef:
ik weet ook niet of dit hier hoort.. maar toen ik een paar weken geleden ziek was, had ik een droom....

er waren allemaal mensen aan het vergaderen terwijl ik aan het slapen was Boos! en ik werd boos op ze! ze hadden het erover dat ze mijn dekbed wilde stelen en ze wilde mijn dekbed gebruiken als muren om een tankstation te bouwen! Ik was zo boos op ze want elk uur werd ik wakker het was zo irritant! na een tijd werd ik zo gek omdat ik zo moe was en gewoon elke keer weer wakker werd omdat die droom gewoon elke keer verder ging,... dat ik na een tijd maar gewoon zonder dekens ging slapen Tong uitsteken

maar als je zo ziek ben is dat toch niet zo lekker Scheve mond

Neej da's idd niet leuk, die stomme koortsdromen

De oude vriendin van m'n vader, is een keer op t balkon wakker geworden, voor de deur, onder der bed enzo *LOL*

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 13:45

Ik ben wel eens wakker geworden en toen lag ik half onder mijn bed, ik was blijkbaar iets aan het zoeken ofzo.Haha!

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 13:48

haha wat een leuke verhalen allemaal *LOL*

Calanddra

Berichten: 14121
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 12:16

jilleroo schreef:
het begon ermee dat ik wakker werd in mijn ouders bed en ik niet wist hoe ik dr gekomen was...


Dit heb ik ook weleens gehad......dan lag ik in het begin van de avond in mn eigen bed en 's ochtends werd ik wakker in het logeer bed op de kamer naast de mijne. Ik kon me dan ook helemaal niks herinneren Tong uitsteken

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 15:09

Ik word nooit ergens anders wakker, hoogstens op de grond *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 16:01

Ik schijn ook hele verhalen in mijn slaap te hebben, en volgens mijn lief blijf ik beweren dat ik niet slaap. Ik krijg dat dan altijd de volgende ochtend te horen Bloos

Als hij mij wakker maakt dan schijn ik ook te klagen dat het te vroeg is enz enz Bloos

Maar ik ontken alles stellig Haha! nu maar hopen dat het werkt

Dniesy

Berichten: 2140
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Hoorn (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 16:38

Ik ben een keer mijn ouders kamer ingelopen in mijn slaap:

Ik: Overal spinnen,
Mijn moeder: Oww daar ligt geld,
Ik: En overal beestjes help!
Mijn moeder: Jaaa dat is niet erg, maar daar ligt mijn portomonee.
Ik: Nahh ik ga maar weer verder met tulpenbossen.
Mijn moeder: Neem het geld nou mee Tommie (zo heet onze kat Verward)

En mijn vader vertelde het smorgens zo van, waar hadden jullie het nou over Haha!
Ik schijn wel meer te vertellen in mijn slaap Tong uitsteken