Droomwens

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 15:58

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dorine_81 op 2001-11-13 20:16 ]</font>

Dennis

Berichten: 31471
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 16:03

Ik weet het Jo. Maar een ECHTE wedstrijd rijden met Dennis. Dat is het toch wel.
De cros in het bos rijd ik zo vaak. Ik zou briefjes op halen met de cros met Dennis(toch een beetje mee doen) maar dat gaat niet door door m'n ongelukje.
XXX
Ciska

lisanne

Berichten: 180
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 16:24

naar noorwegen of ijsland

en dan door de bergen rijden Kwijl

dat is mijn allerliefste droom wens Party!!

maar of die ooit nog eens uit komt????

*zucht* *zucht* zucht* en nogeens *zucht*

Kitty

Berichten: 7699
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 16:59

Ik zou heel graag eens met Muzefee springles hebben van een bekende springruiter zoals Franke Sloothaak of Jos Lansink.
Dat lijkt mij echt heel erg gaaf!

Dennis

Berichten: 31471
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 17:30

Citaat:
Op 2001-09-06 12:23, schreef Appie:
Oh dat wist ik niet. Nou ja, met shetjes kan je ook crossen. Alleen dan niet met de oefencross in Wieringerwerf. Je kan wel zelf gaan crossen in het Dijkgatsbos, maak je de hindernissen gewoon wat lager. Alleen door de waterbak ga je misschien kopje onder...


De waterbak halen we hoor!!!!!!!!!!! Zelfs in galop gaan we d'r door heen. Alleen verzuipt m'n zadel dus haal ik altijd m'n zadel er even af. Pling Pling
En hij staat ong 3 km bij het Dijkgat bos vandaan dus ik kom er regelmatig.
Ik zou dus ook briefjes op halen bij de hindernissen maar dat gaat door mijn ongelukje niet door. Frusty Frusty Als ik dan weer rijd hebben Dennis en ik dan nog niet genoeg conditie.
Maar ja, met een ECHTE cros meedoen zou toch het einde zijn.
En met Dien meedoen kan ook al niet(is wel een KWPN'er maar mag/kan niet springen). Huilen Huilen
En Nimber is met de cros op vakantie(ehh training) dus daar kan ik ook al niet mee heen.

XXX
Ciska

Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 21:37

Wat ik graag zou willen: naast Beau een grotere rijpony. Haf of Yslander of Pjelk Lovers en die twee dan gezellig samen in de stal met uitloop ( winter) en in de wei( zomer) bij mijn eigen boerderijtje ( heb ik niet maar wie weet in de toekomst Haha! ).
een leuke baan met paarden. s`Ochtends uitmesten en s`middags kinderen lesgeven en buitenritten begeleiden Lachen . Dat lijkt mij wel wat! Les van een goede instructeur trouwens ook ( kan ik best gebruiken Haha! !)

Tess
Berichten: 982
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Mierlo-hout

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 22:10

Met mijn zeer pittige pony eens over een echte paardenrenbaan rijden en dan zeker weten dat er niks is waar ze door schrikt en dan maar gaaaaaan Vingers aflikken

Appie
Berichten: 1124
Geregistreerd: 23-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 08:40

Wat leuk dat je zo met je shet door de waterbak gaat! Het voelt wel heel gaaf he, als je zo in volle galop er doorheen gaat. Nou ja, zelfs ik word nat met mijn paardje, zo hoog spat het water op!

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 09:45

Meer wei, meer geld zodat ik een zwaardere auto kan kopen, een trailer en helemaal onafhankelijk ben. En me niet meer afhankelijk hoef te zijn rijkeluis mensen die spelletjes met je spelen en dat ook kunnen omdat ze weten dat je geen geld genoeg hebt om iets tegen ze te beginnen. Daar heb ik zo'n enorme hekel aan.
Verder ben ik heel gelukkig, ik wil alleen wat meer geld, zodat ik aangespannen kan gaan rijden met een fatsoenlijk karretje etc. Een mooie stal kan neerzetten etc. Ga zo maar door, ik wens dus dat ik mijn ponietjes nog meer kan bieden dan nu.
Ik wens niet zo'n aparte dingen, het geluk van mijn pony's gaat voor mijn eigen wensen, ik ben gelukkig als ik zie dat mijn pony's gelukkig zijn. ALs ik bij de wei kom en ze me begroeten en allemaal aan komen rennen, dat geeft me een voldaan en gelukkig gevoel!
Beetjes vreemd misschien.................??!!

Groetjes Anke

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 10:20

Mijn wens is 2 weken geleden uitgekomen. Ik wilde graag eens naar de Zwaar Warmbloed staatsstoeterij in Ksiaz. En daar hebben we een dag een rondleiding gehad van de fokleiding. Verder werd er in de gangen aan het personeel en het publiek gemeld dat er een afvaardiging van het I.H.W. er was. Erg leuk dus.

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 14:11

Een onwijs mooie kur op muziek rijden. Een met je paard en met de muziek zodat je niets meer van alles wat er om je heen gebeurd merkt, van die muziek die een snaar raakt zeg maar.
Echt een toppunt van harmonie.

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 15:19

Mijn fjord Loki perfect africhten en nog wat bereiken met hem in de sport.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 17:08

Zo ongeveer alle wensen zijn uitgekomen:
1) Eigen pony, Pinky! jaaaa Lachen
2) Mysty erbij! ook jaaa Lachen
3) aangespannen rijden met Pinky, binnenkort!!!

axeltje

Berichten: 2755
Geregistreerd: 16-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 18:16

Een eigen paard. Maar goed, daar kan ik lang op wachten! En dan wil ik samen met Monty Roberts wilde paarden observeren. Maar goe, dat gebeurt toch nooit! Enne ik zou ook wel internationale springamazone willen worden.

Suzanne F.

Berichten: 49232
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 19:07

Ach ja......droomwensen.......Weet je, die veranderen steeds. Vroeger was mijn droomwens gewoon paard te rijden. Toen ik op een manege reed wilde ik een eigen pony. Toen ik eenmaal een paard had droomde ik ervan om ooit nog eens Z te rijden, want die waren goed.!! Tja, en nu is mijn droomwens voor Nederland op een internationale wedstrijd uitkomen en dan op het erepodium staan en het Wilhelmus voor je horen spelen. Paardje achter je en traantjes in je ogen. Maar ja, als dit ooit werkelijkheid wordt heb ik wel weer andere droomwensen. Ach, 1 wens is al uitgekomen.....toen ik op de manege reed droomde ik ervan om op een zwarte goedgekeurde dekhengst te rijden!! Maar ja, in gedachten is alles mooier hoor! T' is niet allemaal rozegeur en maneschijn. Maar ja, gelukkig in je dromen wel. Knipoog

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 19:12

Ik ben al een aardig gelukkig mens.
Ik heb maar liefst 2 eigenpaard en mijn grootste wens was een eigen paard.
Ik rijd shows met Lodewijk en het gaat op de wedstrijden ook erg goed.

Ik zou nog graag langs het stand rijdne op mijn eigen paard.. vorig jaar maart ging ons weekje ameland door de MKZ niet door ... Dit voorjaar gaan we gewoon opnieuw!

Ik zou heel graag eens in de Z rijden en eigenlijk lijkt het me geweldig om met een groninger de overstap te maken naar het ZZ-licht ofzo.
ach als ik maar altijd zoveel plezier blijf hebben als ik nu heb met mijn mooie paardjes dan valt er weinig meer te wensen..

tabioverbu
Berichten: 43
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: w'werfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 19:27

wat dacht je van een eigen springstal......... dat vind ik nou fantastisch en dan nog internationaal en gewoon nationaal rijden, super gewoon

Gaby
Berichten: 3390
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 20:16

ik zou mijn lieve verzorgpony renza wel willen kopen en er dan een trektocht of strandrit mee maken ....

maar *zucht* de baas van renza verkoopt renza toch nooit .....

Barb

Berichten: 12083
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 20:18

Ach, wat heb ik nou nog te wensen?? Ik heb de liefste vriend van de wereld, we gaan in een leuk romantisch huisje wonen en mijn paardjes staan gewoon op het weiland achter het huis!! Wat wil ik nou nog meer?? We rijden allebei in een mooie auto, we hebben leuk werk!! Ik kan echt niks verzinnen hoor!! Misschien moet ik eens diep gaan nadenken............................. Knipoog

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-01 01:28

ok, waslijst.
er staat oa al wat over in mn profiel, oftewel een rit over het strand met mn beessie, door het water ed als het kan, en met mn haren in de wind.
dat valt nog mee, maar ik zou graag thuis ook nog een boel verandert zien willen worden, oa mooie stal, meer paarden als stalgenoot (staat nu in haar uppie tussen de koeien), rijmogelijkheid , de ruimte om te rijden maar ook voor de spullen en het paard zelf behalve de stal (zeg maar was/opzadel plaats), een hele mooie grote wei, etc etc, dus gewoon niet zo'n geklooi-thuis.
verder trailer, wedstrijden rijden, gezondheid, VEULEN.

DUS EEN BOEL DUS, een paar dingen zijn wel te realiseren, een paar niet en op een paar zal ik nog jarenlang op moeten wachten.

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-01 11:23

Tja, eigenlijk heb ik alles waar ik vroeger van droomde: hele lieve man, mooi huis, mooie auto, genoeg geld om lekker te kunnen leven, werk waar ik het wel uit kan houden, twee paardjes....
Het enige wat ik wens is dat iedereen wat verdraagzamer tegen elkaar zou zijn! En al helemaal in het paardenwereldje! We zijn notabene verbonden door die ene mooie hobby, en wat doen we....elkaar afzeiken om de meest vreemde dingen!
Tja eigenlijk een hele simpele maar daardoor o zo moeilijke wens....

Ineke2

Berichten: 33120
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-01 11:29

Mijn droomwens is een eigen pony te kunnen onderhouden en het liefst bij huis (maar dat zal wel heel moeilijk worden.)
Verder zou ik heel graag de geboorte van een veulen willen meemaken Lovers lijkt mij zo mooi *zucht* I'm dreaming... Dromen

Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-01 11:46

Hoi,

Een hele lange trektocht ( van 2 weken ofzo ) maken met Anne en dan zwemmen met Anne dat lijkt me echt superrrrrrrrrrrr gaaf!!!!

-x- Daphne

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-01 15:14

hihi weet je wat ik wel eens zou willen Haha! Clown
nouhou....1 dag in me leven dat ik alle paarden kan verstaan en wat ze denken en graag willen haha...dat lijkt me wel lachen!!!!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!
maar oke mijn drooom wens is toch op een dag me eigen huisje hebben met een stuk land met 2 paardjes van me zelf of misschien meer...en gaan fokken Party!! Lovers

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-01 16:06

ja ik zou ook graag willen weten hoe paarden denken en tegenover de mensen staan

wat ze van ons vinden