geluk gehad...paard gevangen

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Alane

geluk gehad...paard gevangen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-03 14:26

Ik ben vandaag voor het eerst, merrie is onlangs bevallen, met Nikita en Britt (=dochter) naar de manege geweest om tekijken hoe Nikita reageerd en op vreemd terrien en zonder veulen....

Trailer laden probleemloos...wel een hoop gebrul maar ach oordopje doen wonderen Haha!
Daar aangekomen pony van de trailer en zadel erop, lopen we naar de deur zit te prutsen met de sleutels en het halstertouw, trekt Nikita een keer aan het halstertouw, in de veronderstelling dat ik de sleutels liet vallen (ik heb er zo'n beertje aan zitten) zodat ik de pony beter kon houden....loopt de pony weg Verward en sta dom te kijken met de sleutels nog in de hand...en de pony loopt brullend in een sukkeldrafje weg....richting straat.
Ik erachter aan en een stuk verderop is ze staande gehouden door een voorbijganger...die blau was van het lachen omdat Nikita zo dom was blijven staan om hem vervolgens knetterhard in zijn oren te brullen.

Het is gelukkig goed afgelopen maar had alle mogelijke en enge scenarios al voorbij zien komen...Nikita onder een auto, gestruikeld over het halstertouw, iemand overhoop gelopen enz...

De volgende keer doe ik of eerst de deur open en haal dan pas de pony van de trailer of laat iemand anders de deur opendoen....

Veel kennis is nog geen wijsheid. Wie zich verbeeldt de wijsheid gevonden te hebben, is een dwaas.
Ruzie begint nooit met de eerste zin. Ruzie begint altijd met het antwoord
Communiceren: Zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 14:28

Gelukkig heb je dr gevangen!!
ze had ook zo een heel end naar huis kunnen lopen!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie