Leuk nieuwtje over ons!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-01 21:37

Hoi! Ik weet niet wie allemaal het laatste verhaal over mij en Pie (en pony Isa) heeft gelezen, maar we hadden voor Pie dus 2 verzorgsters, Jasmin en ik, Jasmin verzorgde/reed Isa. Ze vond het moeilijk toen de eigenaresse er een meisje bij wilde, want ze kon Isa bijna als eigen pony beschouwen. Vandaag is het nieuwe meisje Nicole geweest, en heeft ook op Isa gereden. Jasmin was erg tevreden over haar, vond haar erg aardig. Nicole is voorzichtig met Isa en rijdt al een jaar of vier, dus heeft daar ook een beetje verstand van. Ik ben erg blij dat Jasmin goed met haar kan, en de eigenaresse van de paarden vond ook dat het goed ging, dus voorlopig is ze 'op proef'. Ik heb er een goed gevoel over.
Wat ook heel fijn was: Isa liep erg goed, niet kreupel, zelfs niet na 20 minuten stappen met Nicole er op. Een paar keer een half rondje draven, ging perfect. Maar meer hebben ze niet van haar gevraagd, gewoon lekker lang teugeltje en uitstappen en weer in de wei. Ik denk dat Isa ook erg blij zal zijn met de extra aandacht de komende tijd! Doei! Een smiling Dorinepien!


moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-01 08:51

Dat is gaaf Dorine!!! Ik weet hoe het voelt als je je erg zorgen (hebt ge..) maakt om een paard en na heel veel goede verzorging en juiste behandelingen het toch weer de goede kant opgaat!!! Veel plezier..geweldig toch?!?!?

Groetjes Suzanne

Ineke2

Berichten: 33031
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-01 13:43

Das inderdaad goed nieuws! Leuk hoor dat de kennismaking zo goed verliep. Nu hopen dat het zo blijft, want ruzies zijn niet leuk. Veel plezier!!!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 bezoekers