Ik blijf me verbazen...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Ik blijf me verbazen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-03 17:36

Over hoe braaf en lief dat paardje van mij toch wel niet is!!! Af en toe kan het zo'n ontzettende miep zijn, maar toch, hij is ZO braaf Lachen Ging vandaag weer eens bij de club rijden, zijn al een tijdje niet in die bak geweest, en ach, ik had toch tijd zat Haha! De bak is ongeveer een tien minuten, klein kwartiertje stappen vanaf stal. Zadeltje erop, zweetdekentje erover (hij is geschoren) en op weg. De buurman was z'n paard ook aan het uitstappen en kwam gezellig een eindje met ons meestappen, totdat hij de andre kant uit moest. Normaal wil Kado nog wel eens plakken aan andere paarden, vooral wanneer hij een tijdje samen op heeft kunnen rijden, maar vandaag zonder morren of pogingen om toch stiekem mee te kunnen, ging hij braaf links ipv rechts achter de ander aan Lachen In de bak zelf tijdens het rijden was hij ook super. Hij was heerlijk los, super geconcentreerd en heel goed aan m'n been. Ik kan hem nu tenminste weer met weinig druk rijden, het meisje dat hem reed toen ik op stage was, had een heel andere manier van rijden, veel meer druk op de teugels, en wanneer ik zo moet rijden, dan heb ik geheid meteen mijn schouders en rug vastzitten. Moest hem dus wel weer even omschakelen naar mijn eigen manier, maar die zit er nu weer goed in Haha! Ook met de minste hulpen echt netjes in galop aanspringen, niet eerst dat gehaaste gedraaf, nee keurig "hup" in galop Lachen
We hebben een minuut of 35/40 echt onwijs lekker gewerkt, wijken ging super, schouderbinnenwaarts, alles ging erg makkelijk vandaag!! Tien minuutjes in de bak uitgestapt en toen weer op weg naar stal Lachen
De weg daar is vrij druk, veel vrachtverkeer, militairen etc. Maar echt, ik heb een superbraaf paard Haha! Er kwam een grote vrachtwagen van achteren, net in de bocht, Kado kon dus geen kant uit, behalve een sloot in *LOL* Die vrachtwagen moest dus remmen voor de bocht, en z'n remmen beginnen me toch te piepen! En Kado kijkt er niet eens naar Haha! Sjokt zo op z'n dooie gemakkie aan een lang teugeltje door, met die vrachtwagen op ongeveer een halve meter van hem Lovers Op zulke momenten ben ik gewoon ZO trots op hem! Even later kwam er nog een vrachtwagen aan, met klapperend zeil, interesseert hem ook gewoon niks! Heeeerlijk zo'n paard!! Blijf helemaal gelukkig met hem!

En hij is nu ook zo geweldig met die kleine! Ivanhoe mag nu zelfs uit Kado's blauwe voerbak eten, en dat is heel wat!!! Mikado weet donders goed dat die bak van hem is, en dat daar altijd eten in zit als hij klaar staat. Maar dan mag er ook geen ander paard in de buurt komen hoor! En nu mag dat kleine frummeltje er gewoon uit eten Lovers En hij loopt ook altijd zo mooi onder Kado door, zo'n leuk gezicht, ik zal er eens foto's van maken Lachen

Ben toch wel ontzettend gelukkig met mijn paardjes... Mikado is echt zo'n paard uit duizenden, geweldig!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 21:46

Leuk verslagje hoor Lachen Geniet maar lekker van je knollies, dan ben je rijk...

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 21:47

Ik ben het helemaal met je eens Maya

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 22:27

ja wat moet je hier aan toevoegen?!! OK dan!

Vasthi

Berichten: 4475
Geregistreerd: 06-02-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 23:25

Volgens mij ben je niet alleen verliefd op Jasper Haha!

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-03 16:47

Haha, nee wat ik met Mikado heb is nog veel meer Haha! Het spijt me zeer (nouja, eigenlijk niet Knipoog) maar mijn paardjes gaan voor alles! Ook voor vriendjes Lachen Ik zie het nu ook bij een stel meiden bij ons op stal, die hebben dan ook een nieuw vriendje (of weer een Tong uitsteken) en dan schiet het paard er helemaal bij. En die staat daar dan maar te staan... Nee sorry, kan ik niet over mijn hart verkrijgen. Eerst naar mijn paardjes en 's avonds is er tijd voor mijn vriend hoor Haha! Die moet maar geduld hebben Knipoog

*Scheelt dat hij wel helemaal vertederd is van Ivanhoe Lovers Kado vindt ie nog net iets te groot Knipoog*