Hebben jullie ook weleens van die momenten...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Emeandor

Berichten: 200
Geregistreerd: 09-01-03

Hebben jullie ook weleens van die momenten...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-03 00:04

... dat je denkt dat je rijstijl nooooit beter zal worden?? Vandaag had ik zo'n avond. O en afgelopen donderdag ook. Hoe verder je komt qua niveau, hoe meer ze uiteindelijk van je gaan verwachten en hoe meer je van je zelf gaat verwachten. En dan lukt het niet en dan doe je ineens van alles fout waarvan je eerst dacht dat het goed was! Voorbeeldje van vandaag: ik reed op Ravel van de manege, 5-jarig paardje, en hij loopt erg makkelijk met een mooie hals. Nou kan ik nog helemaal niet goed nageeflijk rijden en zodra mijn paardje met zo'n hals loopt, denk ik: zo, dat gaat lekker! En dan krijg je aan het einde van de les te horen dat hij het niet goed deed omdat ik van alles fout deed en hij met een valse knik liep (oke, het ging allemaal even iets aardiger Knipoog ) en dan baal ik enorm! Verdrietig Denk ik dat het goed gaat, en dan gaat het helemaal niet goed!! Uiteindelijk heb ik het voor elkaar gekregen dat hij meer vanuit de schoft ging buigen, dus het einde van de les was goed, maar toch baal ik nu... Kennen jullie dit gevoel?
Doeiii


Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 01:39

Het is in handig dat ze het pas aan het eind van de les zegt, dan heb je er minder aan, dan als ze het tijdens de les gezegd had.
Ik merk tegenwoordig wel vooruitgang in mijn houding, maar dat heeft ook een tijdje stil gezeten. Ik let er nu zelf ook veel meer op, en minder op andere mensen. Ik ga wel stoppen met manegelessen, want ik heb het gevoel dat zij me weinig meer kunnen leren, zeker niet in groepslessen. Ik ga gewoon door met privelessen op Yennie.
Misschien moet je dat een paar keer doen, priveles, al is het maar voor een half uurtje.

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

LindaVelings

Berichten: 1223
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 09:31

Da's idd misschien een goede optie.
Dan krijg je de volle aandacht voor een half uur en kan je dus veel meer leren Haha!

"Save a horse, ride a cowboy"
Rainy & Rico

Stinkmodder

Berichten: 7973
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 10:31

Idd is het misschien handiger om het niet aan het eind van de les te zeggen. Nu denk je dat je netjes gereden hebt, wat dus niet zo blijkt te zijn. Dat is jammer... dan baal je idd.

Ik heb ook wel eens dat ik denk dat ik het wel nooit zal leren. Maar dat is meer qua zitten.

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 10:34

Niet zow handig dat ze het je na afloop pas vertellen, maar aan het einde van je les ging het toch wel goed ? teken dat je het in elk geval wel kan Knipoog

Groetjes

-

Donna1
Berichten: 997
Geregistreerd: 25-01-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 15:03

ja ik heb eigenlijk bijna altijd van dat soort gevoelens sterkte ermee
**knuf**

salmiak het gaat je goed ventje zet hem op bij je nieuwe baasjes!!

ik hou van mijn turkje

PatriciaB

Berichten: 467
Geregistreerd: 14-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 18:00

Ja fijn altijd die manegelessen Tong uitsteken
Toen ik nog op de manege reed had ik eens een paard waar ik gewoon niks mee kon beginnen,alles mislukte,hij was er pas dus had er nog geen anderen op zien rijden!
Je hebt je dag zeker niet zei de instructrice...
De les erna stapt er een ander meisje op en valt er meteen weer af.Een ander werd ook gewoon bang toen ze hem eens had.Van meer mensen hoord ik dat hij moeilijk was!
Zeg dan gewoon dat dat paard een beetje moeilijk is,dan had ik een goed gevoel gehad over de paar dingen die wel lukte in die les,nu dacht ik dat het aan mij lag Bloos

Succes de volgende les Emeandor!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BritHittepit, gonniee, Maaike_Ma, Pellelilly, sterregoud en 37 bezoekers