Hoezo Pennymeisje..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Aman_

Berichten: 10623
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-03 10:04

*keek even uit het raam ALLES is GRIJS!!!!* Boos!

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 20:30

Amanniej schreef:
Rijd Sharon op een paard ven een vrouw lessen? Op het paardenpension? Dat wist ik niet of heb je het over iemand anders Knipoog

Ja, dat gaat heel leuk. En bij ons heeft ze ook niet van die grote verhalen Knipoog Zal ze wel niet durven denk ik... Allemaal mensen die daar om lachen of hun schouders ophalen...

Dus mijn raad: lach er ook gewoon om!
Veel plezier met je verzorgpony!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 20:34

Achja, er zijn hier in het dorp ook van die meiden die zeggen dat ze Mirk verzorgen en dat ze wedstrijden met hem rijden Haha!...

Wees gewoon trots dat het jouw verzorgpony is!!!

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 01:59

Dat soort verhalen ken ik ook...
Onze weide grenst aan een tuincentrum, een poos terug hadden ze daar opendag en was ik daar ook...
Breng onze pony's een paar (gegapte) suikerklontjes, staan daar ook een paar meisje op te scheppen tegen elkaar, ik blijf staan om te luisteren (nee, ben niet nieuwsgierig, helemaal niet)
Zegt opeens 1 van die meisjes, wijzend op de pony van mijn dochter...:"die is van mij geweest....we hebben haar moeten verkopen omdat ik te groot werd. Het was een superpony, heb er veel mee gewonnen.... De nieuwe eigenaar heeft haar gekocht voor de fok, want daar kunnen alleen maar super goede veulens van komen"
Ikke denk van Verward De pony was pas 4, net onder het zadel, geen wedstrijd gelopen en wordt dus absoluut niet gebruikt voor het fokken.....
en vraag dus aan het meiske hoe de pony heet en of ze papieren heeft en welke afstaming enzo (gewoon pesten) En jammer genoeg kwam toen net mijn dochter erbij staan en begint over haar pony te praten.....
Meiske een rood hoofd, vond het wel zielig voor haar....

Aman_

Berichten: 10623
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-03 16:48

joyce B"]
[quote="Amanniej schreef:
Rijd Sharon op een paard ven een vrouw lessen? Op het paardenpension? Dat wist ik niet of heb je het over iemand anders Knipoog

Ja, dat gaat heel leuk. En bij ons heeft ze ook niet van die grote verhalen Knipoog Zal ze wel niet durven denk ik... Allemaal mensen die daar om lachen of hun schouders ophalen...

Dus mijn raad: lach er ook gewoon om!
Veel plezier met je verzorgpony!
[/quote]

Bedankt zal ik denk ik wel hebben Knipoog .
Volgens mij durft ze dat niet maar bij ons wel want ik ben nog 'maar' 10 jaar en ik kan niet op de pony komen Verward Dat zegt ze dan allemaal Haha! Tong uitsteken . Ben niet nieuwsgierig ofzo Schijnheilig Maar op welk paard rijd ze dan of ken ik die niet?

Aman_

Berichten: 10623
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-03 16:49

Alane schreef:
Dat soort verhalen ken ik ook...
Onze weide grenst aan een tuincentrum, een poos terug hadden ze daar opendag en was ik daar ook...
Breng onze pony's een paar (gegapte) suikerklontjes, staan daar ook een paar meisje op te scheppen tegen elkaar, ik blijf staan om te luisteren (nee, ben niet nieuwsgierig, helemaal niet)
Zegt opeens 1 van die meisjes, wijzend op de pony van mijn dochter...:"die is van mij geweest....we hebben haar moeten verkopen omdat ik te groot werd. Het was een superpony, heb er veel mee gewonnen.... De nieuwe eigenaar heeft haar gekocht voor de fok, want daar kunnen alleen maar super goede veulens van komen"
Ikke denk van Verward De pony was pas 4, net onder het zadel, geen wedstrijd gelopen en wordt dus absoluut niet gebruikt voor het fokken.....
en vraag dus aan het meiske hoe de pony heet en of ze papieren heeft en welke afstaming enzo (gewoon pesten) En jammer genoeg kwam toen net mijn dochter erbij staan en begint over haar pony te praten.....
Meiske een rood hoofd, vond het wel zielig voor haar....


Hahaha is wel flauw maar ik lach me hier toch Haha!

Aman_

Berichten: 10623
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-03 20:16

Ben vandaag weer naar Corrie geweest vandaag is RodeoGirl mee geweest. Het was erg gezellig. Toen kwam er een meisje Rianne dus.. Toen hebben we even met z'n drietjes gepraat. En toen zei ze dat Sharon alleen op Corrie reed omdat ze Selena misschien gaat leasen maar Cindy wil even kijken hoe ze rijd en dan rijd Sharon op Corrie. En het is haar verzorgpony helemaal niet. Weet ook niet hoe ze er bij kwam volgens mij alleen om mij jaloers te maken denk ik.