Vandaag Vikki als fotografe ingezet :)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-01 23:53

Op 4 september (euh gisteren hihi) heb ik (en suzanne op heen en terugweg *LOL* thnx suuz)
geboktmeet met Vikki....
Vikki heeft heel lief voor mij foto's gemaakt, maar ik ben helemaal vergeten om ervoor te zorgen dat ik bewijs van haar aanwezigheid had!!! door namelijk foto's van haar te maken...ships Bloos
Volgende keer.

Helaas liet Vikki zich niet overhalen om een ritje op mijn 'smal achterwerk' paardje te maken....
De slangeprint laarsjes hadden best leuk gestaan bij de beugels...hihihi...
Orry had er wel zin in, al was hij ietwat opgewonden omdat het waaide.

Mijn instructeur heeft het Vikki-keurmerk ter approval gekregen hahahaha, ze zou bijna dressuur gaan rijden met zo'n instructeur hihihihihi...
Wie weet vind Scaaltje dressuur wel zo leuk, dat je alsnog overstapt hahahaha Knipoog

Ik ben heel benieuwd naar de foto's maar het rolletje is nog even niet vol, dus waarschijnlijk wordt die vol geschoten in Berkel bij Lonneke.

Oh nog even ter informatie;
Onze boktbroodjes bestonden uit Ham kaas croissant gecombineerd met verse vruchtendranken van de AH...

Vikki was wat later terug dan geplanned Lachen
Ik heb haar nog even mijn bokt-stek op zolder laten zien *LOL*

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 08:18

Het was erg gezellig bij Orri!!! Tsja...ik ben niet zo'n held met andere paarden, ben een beetje eenkennig... Schijnheilig en ik heb wegens eigen en Escala's blessure al een maand of 2 niet gereden... Verdrietig maar ik zal nog een keer moed (proberen te) verzamelen hoor...Orri is een leuk paard! Lovers Hij staat alleen niet stil bij het opstijgen voor het werk... Knipoog Arme Orri, en dat met zo'n groot (groot in mijn belevingswereld, ben klein arabje gewend *grinnik*) paard!!! Orri heeft inderdaad een erg goede instructeur voor zover ik kan beoordelen! Geduldig, duidelijk in zijn uitleg en positief en opbouwend in zijn kritiek! Zou idd bijna dressuur gaan rijden door zo'n instructeur...bijna, niet helemaal... Knipoog We hadden trouwens -heel chique- een echte boktsnob (zei het niet de nummer 1) als "chauffeuse", luxe hoor!!! Jammer dat ik haar paarden niet heb kunnen bewonderen, had ik echt wel eens willen zien...nou ja, als het aan mij ligt moet ze er echt nog een keer aan geloven!!! Haha! Enne...hoop dat de foto's geen slierten haar ervoor hebben...het waaide een beetje dus het was met een hand haar vast houden en met de andere foto's "knippen". Gelukkig is mijn bijrijdster -met wie ik 's middags had afgesproken om een vorraad penen te halen voor Scaal- niet o moielijk, die vond het dus niet erg dat ik ietsje (bijna 2 uur, hahahaha) later was dan gepland...heb haar daar wel even over gebeld hoor... Schijnheilig erg gezellig dus!!!

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 08:24

wil de foto nu wel zien hoor ben benieuwd.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Besje, Bielsje, KDonna, Pellelilly, Rupser, Vagabondo en 50 bezoekers