Quentin heeft me weer laten schrikken!opnieuw'out'

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Donna1
Berichten: 997
Geregistreerd: 25-01-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 17:58

wat verschrikkelijk bahhh.

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 19:53

Hè Renske, wat vervelend! Ook nog eens 's avonds laat als je er alleen voor staat...

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-03 20:12

bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes Lachen

heb vandaag heel de dag moeten werken, van 7.30-17.30 en toen ik vanmorgen om 7.00 ging voeren lag Q nog n beetje te slapen, maar lag gewoon met zn beentjes onder zich gevouwen en zn hoofdje omhoog, en stond ook op toen ie zn voer kreeg

Hij is de vorige keer na die aanval helemaal nagekeken incl bloedonderzoek enz
Epiliepsie is toen ook onderzocht dat was het niet

toen heb ik niet gereden, tot alle onderzoeken klaar waren, omdat ik bang was dat hij opnieuw zou instorten(vorige keer stond ie opgezadeld op de wasplaats en ineens hoor ik een dreun ligt ie op de grondmet weggedraaide ogen, na 2 min staat ie weer alsof er niets is gebeurd)
was toen bang dat het zou gebeuren tijdens het rijden, masar nu is het in stal gebeurd en ik heb niet gezien wat er aan vooraf is gegaan, zou toch bijna aan camera-bewaking gaan denken voor hem!

de DA die dacht dat hij was gaan rollen, en toen was omgerold en zichzelf dus heel ongelukkig klem had gelegd, daarna vergeefse pogingen had gedaan om op te staan, en zich er daarna dus bij had neergelegd(in dat geval wel erg letterlijk&figuurlijk) dat hij niet op kon staan en toen dus is blijven liggen
omdat ie al een aardig tijdje zo lag en verkrampte benen had(zn voorbenen lagen echt zo akelig dubbelgevouwen tussen zn lijf&de wand, dat ie door de pijn weg was gezakt
te vergelijken met mensen wanneer je lichaam heel veel endorfine aanmaakt, en je ook er niet meer helemaal bij bent

Of hij heeft een koliek-aanval gehad, hij is nogal koliekgevoelig, dus dat zou ook nog kunnen, maar zn darmen maakten een normaal geluid toen de DA er was, hij heeft hem bewus geen pijnstillers gegeven en me aangeraden om toch wat met hem te stappen, tegen de stijfheid, dan wat te laten eten en daarna nog n beetje te stappen, en toen ik dus tegen twaalven ging kijken had ie zn eten op, had ie gemest en heb ik nog even gestapt, e leek hij helemaal in orde

ik bedenk me nu dat ik best even een foto had kunnen maken, dan had ik heel duidelijk kunnen laten zien hoe naar hij er bij lag, ben met de telefoon pakken en afstandbediening van de poort enz wel n paar keer voorbij de digi gekomen, maar zo ver heb ik niet meer nagedacht
ik kon maar 1 ding denken en dat was naar binnen gaan, telefoon pakken en DA bellen en afstandbediening pakken zodat de poort openkan en de DA bij de stal kan komen

heb nog wel een vergelijkbare foto van zn hoofd, maar dan ligt hij te zonnen in de wei, dan ligt ie helemaal pla(bellen er verschrikte mensen aan'jullie paard ligt zo raar', ligt ie te zonnen)

maar ik ga hem dalijk even een beetje longeren, gewoon aan t halster

moest hem licht laten werken vandaag van de DA en hij kon wel wat last hebben van zn rug ivm het opzij trekken aan zn staart, en spierpijn van het verkrampt liggen in een ongemakkelijke houding

het i maar goed dat hij niet compleet is doorgedraaid toen ie merkte dat ie vastlag, wie weet hie erg hij zichzelf dan had beschadigd, en gelukkig dat ik ook niet extreem in paniek raakte maar nog redelijk rustig de DA kon bellen

maar de tijd dat ik bij hem zat voor de DA er was en hij gewoon echt niet bewoog, was zo akelig, hij lag daar helemaal hulpeloos in een onnatuurlijke houding en normaa si hij zo dominant, nu zat ik bij zn hoofd en hem een beete te aaien

toen hij eenmaal weer stond en de DA hem onderzocht begon ie alweer wat naar t halstertouw te happen, toen was ie weer helemaal de oude, gelukkig!

ik ga hem nu al jullie knuffels geven Lachen

Donna1
Berichten: 997
Geregistreerd: 25-01-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 20:16

wow wat een verhaal zeg geef hem maar een knuf van mij en salmiak ook. kuszzz

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 22:08

Jeetje meis, je hebt ook nooit geluk met je paardjes he:(
Ik hoop ook voor je dat dit de 2e en laatste keer was... Super dat je je hoofd zo koel wist te houden, en nog helder kon denken!!
Geef Q maar een dikke knuffel van me!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 22:19

Ik hoop voor je dat dit voorlopig het laatste was.
Hopelijk is hij weer helemaal de oude, geef hem maar een dikke knuf
Enne, ik zou ook echt niet aan m´n digi gedacht hebben.