Aangehouden door politie grrrr

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 12:38

Feit blijft wel: als de politie meer geld nodig heeft, gaan ze meer bekeuringen uitdelen... Om de meest onzinnige redenen. Verstralers bijvoorbeeld (ik heb ze niet hoor!), niemand heeft er last van, behalve de politie... Ik persoonlijk (en meerdere met mij) hebben meer last van die paarse felle lampen in de nieuwe auto's. Daar wordt ik dus echt helemaal door verblind! Ja de bestuurder in die nieuwe auto ziet meer, maar de tegenliggers zien dus ff NIETS!!! Daar kan ik me behoorlijk aan ergeren.

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 12:43

Jantien"]
[quote="Ann schreef:
Mag ik even opmerken dat ik fietsers zonder licht heel erg vervelend vind, als automobilist zie je ze bijna niet in het donker en het is echt levensgevaarlijk Scheve mond


Ja, best stom eigenlijk, je realiseert je pas echt dat je als fietser zonder licht bijna onzichtbaar bent wanneer je zelf achter het stuur van een auto zit......
[/quote]

ja, sindsdien valt mij dat igenlijk ook pas op.

toch wel aardig dat hij je zo door heeft laten gaan. Ze staan bij ons meetsal ook altijd op een vaste plek te controleren. En laat dat nou net hier voor de stal zijn. Dus als we aan het rijden zijn kunnen we altijd kijken of er nog bekenden worden aangehouden Haha!.