Ikke ben zo blij :D:D:D het is gelukt :D

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Babsiej

Ikke ben zo blij :D:D:D het is gelukt :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-03 16:33

Hoi Allemaal,

Ik zat al een tijdje met het idee te spelen om eens een keertje met Ranger (1,7 jarige haflinger ruin) naar buiten te gaan, maar durfde niet zo goed. Vandaag dus met een stalgenoot, die heeft een 1.8 jarige arabierenruin voor het eerst de weg opgeweest *LOL* Ik was zo bang dat ranger bij de eerste de beste auto de weg op zou vliegen, maar hij keek niet op of om Schijnheilig Hij vond het buiten zijn veeeeeel te intressant Tong uitsteken *LOL* Al die mooie koeien enzo Clown En toen kwam er een vrachtwagen aan, en ik stond alweer vol zenuwen, maar dacht gewoon doorlopen... Ik dus ff naar die vrachtwagen geseind of ie even wat langzamer kon, en hij ging er dus rustig langs, en ook dat vond ie helemaal niet eng OK dan! pfff, het leek wel of ie het al jaaaren deed Ik vond het uiteindelijk enger als hij geloof ik Bloos Maar ben zo blij dat het gelukt is Haha!:D

Groetjes Barbara

ilsjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 19:09

Wat goed Bar...
Echt vet leuk voor je en wat DAPPER van rranger...(en jou)
Suses verders hoor...

Ach gutWees maar niet bang, overwin dat gevoel, 't gaat niet vanzelf, ik weet precies wat je bedoeld.
Nu heb je angst, weet je niet hoe het moet. Wees maar niet bang, het komt vanzelf weer goed! Ach gut

Bokkende Fjorden Rijder #94

verkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 20:25

echt leuk dat je paardje zo rustig is van het verkeer!!
mijn verzorghengstje stond eerst wel even te kijken van die rare snelle dingen van blik en rubber......

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 22:13

goed zo OK dan! echt cool dat het meteen zo goed ging.. Lachen

Bento, mijn vriendje...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie