Is jouw paard ook af en toe een kreng?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 21:21

nee Zazou is geen kreng. maar ze daagt me soms wel uit voor een wedstrijdje. en dan niet als ik er op zit maar als ik er naast loop. meestal ga ik een stukje rennen en dan rent ze achter me aan. maar af en toe als ik voor haar uit ren komt ze keihard op me afgerend met haar oren in dr nek. Dan heeft ze zo iets van. Waarom ren jij voor ik haal je toch wel in :p Of als ik stil sta en ze komt op me afrennen. Dan ineens voor me stopt ze. Zo test ze me geloof ik uit om te kijken of ik bang voor haar ben. maar nee ze zou me nooit bijten ofzo.

smooky

Berichten: 2
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 22:29

mijn paardje is heel irritant af en toe het is een shetlander af en toe wel een oliebol Boos! hij heeft de hele staart van mijn andere shetlander kappot gebeten grr maar hij is nu weer mooi aan het aangroeien gelukkig +:)

miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 17:51

hey
ik heb dat ook wel eens. k heb een verzorgpony een haflinger/arabier. De ene moment is ze harstikke lief. En dan doet ze echt iets wat mij niet aan staat. Dan zeg ik van doe normaal bitch. Je weet het wel he (daar bedoel ik mee je zoekt het maar lekker uit. kijk maar wie er verder op jouw wilt rijden niemand) en meestal dort ze dan normaal . soms moet i kwel eens een klap tegen de neus geven. Met rijden ook i nstal is ze heel braaf en i nde bak schiet ze er heel de tijd vandoor en daar wordt ik chagie van. Maarja je hebt alles over voor z'n paardje en dan krijg je dat terug. Maarja ze is wel een schat hoor Lovers

xx anouk

sammetje

Berichten: 1654
Geregistreerd: 09-12-03
Woonplaats: nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 00:05

Nou mijn paardje is gelukkig nooit krengig tegen mij,maar wel (bijna) altijd tegen andere paarden. Die willen nog weleens een schop van haar krijgen ofzo, ze mikt alleen neit altijd even goed waardoor ze ook weleens tegen de muur of een deur schopt, wat een muts! Maar tegen mensen is ze altijd superlief, want ja... misschien krijg je wel wat lekkers van ze....

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 22:18

Jippie schreef:
Nee dat heeft mijn paard niet. En ik heb ook nooit paarden gehad of meegemaakt die zo waren. Dat heeft vooral met een stukje opvoeding en wedserzijds respect te maken.


Hier sluit ik me volledig bij aan uiteraard is niet iedereen in staat om altijd maar een opgevoed paard te kopen maar ik ben wel van mening dat het heel veel aan jezelf ligt en helemaal als je een paard van jongs af aan hebt

Mijn paard is echt nog nooit een kreng geweest in de 3,5 jaar dat ik hem nu heb, heeft nog nooit gebeten of gedreigd om te bijten, heeft nog nooit uberhaupt gedreigd om te slaan of je klem te zetten en legt nooit naar iemand zijn oren in zijn nek Hij schrikt zich helemaal het apezuur als ie per ongeluk een te harde stoot met zijn hoofd geeft, dan staat ie al achter in zijn stal.......nee er zit geen greintje kwaad in hem naar mensen toe.
Ik denk dat ie niet eens weet dat ie dat kan/mag naar een mens, het komt volgens mij niet in zijn hoofd op!

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 22:23

lucky is altijd chagerijnig op stal en in de wei..
hij dreigt maar bijt niet, dan krijgt ie een mep! Tong uitsteken

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 22:46

gracia heeft vreselijke voernijd ze doet vaak lelijk als ik de stal in kom maar bijten naar me nee gelukkig niet. wel naar andere mensen die haar uit stal willen halen. ze probeert ze echt aan te vallen in het land is dit nog erger.
mijn verzorgpony bijt wel... gisteren nog... heb een hele paarse arm!

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 12:57

Mexx is juist heel erg op mensen gericht,maar is juist een grote b*tch tegenover haar soortgenoten!!

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 14:01

Cheyenne is absoluut geen kreng. Ik heb nog nooit iets krengerigs bij haar ontdekt. Ze is eigenlijk altijd heel lief en zachtaardig. Alleen bij de dierenarts gaat ze wel eens miepen, maar dat is niet krengerig. Het is gewoon echt een gouden paardje Haha!

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 18:45

Pasha en is een ECHTE merrie!!
gewoon precies hoe ik het zeg, ze is absoluut niet gemeen, maar bijv.
als ik kom dan eerst hinnikt ze altijd heel lief en kijkt ze zo.. maar kom je dicht bij legt ze de oren in de nek, als je het niet weet denk je van Ieehhh das een eng paard Tong uitsteken
maar ik negeer het gewoon en ze zal ook niet bijten ofzo..
ja ze hapt wel maar das gewoon aandacht trekken, ze is nog jong.. moet ik er nog ff uit krijgen Tong uitsteken

Maar meestal njaa vaak is ze een SCHAT Haha! +:+

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 20:18

Echt gemeen is hij nooit, dat is hij gewoon niet. Maar soms kan hij zooww deuzig doen! Dat je z'n nek wel even om wilt draaien... hij ken prima het commando 'stay' maar hij heeft van die dagen, dan blijft hij een pasje naar voren schuifelen Boos! het is lachwekkend hoor maar somssss. Haha!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 20:22

Altijd Haha!
Niet naar mij, alleen met deken omdoen en aansingelen is ze een beetje bitchy, staat ze een beetje in de lucht te happen, maar niet richting mij (moet ze eens proberen zeg!), maar naar andere paarden is ze dus meestal wel een kreng (pismerrie).

llleoni
Berichten: 1002
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 20:36

je bent niet de enige die zo'n pony heeft al bijt die van mij niet.
Mijn pony is als je haar goed kent wel een lief dier maar als ik haar roep lief haar oortje naar voren ff hinniken maar zodra ik voor haar stal sta dan doet ze zuur oren naar achter terug in haar stal gaan maar ook met het poetsen doet ze zo natuurlijk is dit ook wel een beetje merrie gedrag maar eigenlijk trek ik dat chagerijnige van haar niet aan

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 02:51

Nee die van mij is nooit een kreng. Hij is gewoon altijd vrolijk Haha!
Soms gedraagt ie zich wel een beetje verwend dat hij mij zowat omver loopt als hij eten ziet maar ach.. kwaad zou hij mij nooit willen doen.

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 13:50

Mijne is met eten niet echt lief hij heeft een beetje last met voornijd maar dat wordt gelukkig al minder.

En verder echt knuffelen kan je hem niet want hij is veelste druk om hem even lekkr een dikke knuffel op zijn hoofd tegeven of een kus op zijn neus dan heb je namelijk gelijk een tand door je lip!

xxx

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 15:44

Licor is altijd een engel, buiten op sommige dagen dat zijn homoontjes wat opspringen, dan dient hij weer even op zijn plaats te worden gezet. Maar voor de rest kan ik mij geen lievere hengst indenken Lachen
Ik vind dat vreselijk belangrijk, ik kan echt niet tegen zure knollen, daar wordt ik zelf helemaal lastig van...