vacantie in zicht...weg motivatie!!!

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

_kath

vacantie in zicht...weg motivatie!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-03 15:01

ik heb over twee weken heerlijk vacantie...2 weken alleen maar leuke dingen doen en heerlijk alle tijd voor mn paardje!! OK dan! *LOL* OK dan! ...maar nu in eind inzicht is heb ik absoluut geen motivatie meer om te werken ~~}> ....en dan helpt t natuurlijk helemaal niet dat ik lekker de hele dag ongestraft op mn werk op internet kan zitten!!! tja dan is de keus gauw gemaakt he...werkelijk wat nuttigs doen of lekker op bokt bezig zijn..en op internet heeeeeeeele nuttige dingen opzoeken ...cosmo tests enzo...tja a girls gotta do what she's gotta do!!! *LOL* *LOL*

nog meer mensen last van vacantie kriebels???

You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you.

Cut the bullshit out of your life...

Oscar
Forumcoordinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 15:13

Ja hoor, ik heb er ook last van.
Niet zozeer dat ik geen zin meer heb om te werken, wel omdat het bijzonder rustig aan het worden is.
Ik werk voornamelijk in de buitendienst, en in deze tijd van het jaar is het erg lastig om afspraken te maken.
Vandaar dat ik nu ook wat vaker thuis zit, officieel om mijn administratie te doen, maar ondertussen..... nou ja, je begrijpt het wel Knipoog
Inmiddels ben ik ook over het punt heen dat ik me schuldig voel *LOL*
Met name de laatste drie maanden zijn zo hectisch geweest (met werkweken van soms 70 uur) dat ik nu even een paar weken geniet van de rust.
Mijn advies: doe hetzelfde Knipoog Haha!

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 15:20

Yep, ik heb ook last van vakantie kriebels... gelukkig hoef ik na vandaag nog maar 1 dagje te werken.... vanaf vrijdag ben ik lekker een week vrij, dan twee dagen werken, kerst vieren, en dan nog 1 dag werken en dan is het voor mij alweer 2004!!

Lekker hoor.... maar heb dus vandaag en morgen echt GEEN zin om te werken, blehhhhhh.

_kath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-03 15:21

ik werk op kantoor als secretaresse dus lekker thuis zitten, zit er helaas niet bij maar ik ben inderdaad ook al over het punt heen dat ik me er zorgen over maak dat ik niet aan het werk ben hahaha!!
ik werk voor 5 directeuren en momenteel zijn er 4 op zakenreis...dus om nou te zeggen dat ik echt veel te doen heb!!
en ik moet zeggen dat ik met af en toe wat papier verschuiven en mails typen( op bokt maar dat terzijde) toch nog wel de indruk geef dat ik errug hard aan het werk ben!! hahaha

You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you.

Cut the bullshit out of your life...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie