Australie voorlopig weer uitgesteld!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Australie voorlopig weer uitgesteld!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-04 21:05

Huilen Huilen

Omdat ik nog steeds in de ziektewet vertoef Boos! Boos! werd mij als advies gegeven eerst maar volledig terug te keren bij mijn werk. Eerder kan ik eigenlijk ook niet weg omdat dan mijn toekomst wel eens een puinhoop kan worden omdat ik dan nooit volledig genezen ben verklaard.

Ik zie er echt tegenop om weer bij mijn huidige werkgever aan het werk te gaan. Mijn collega's zijn erg vriendelijk om eke dag even te bellen hoe het gaat en ik weet gewoon dat dit werk niet geschikt meer is voor mij(kassenbedrijf met veel bukken , staan en kromzitten op de grond).

Maar goed er is dus een reintegratie plan gemaakt en nu loop ik bij ' de gezonde zaak'
Ik krijg rugtraining, conditietraining en een paar sessies bij een psycholoog voor omgang met stress en pijn Verward . Pff het enige wat ik nodig heb is een paar weken op key West ofzo. OK dan!

Ze hopen dat ik begin maart( Huilen ik wou 5 maart vertrekken en nu zul je zien dat ik op die dag volledig aan het werk ben) dus weer aan het werk ben.
Ik heb 2 maanden opzeg termijn , dus zal ik pas in Juni ofzo kunnen vertrekken. Mits ik tegen die tijd dan wel weer een plekje heb gevonden voor de paarden. Verdrietig Wanneer is nou alles weer een beetje okay Verward Ik loop inmiddels al 10 maanden te poedersuiker en ben nu wel een beetje leeg, empty, op. Ziek

Ik hoop dat ik mezelf en Danno van de week met een nieuw Podium zadel kan trakteren , dan kom ik de dagen tenminste nog door als ik 2 paarden kan rijden Tong uitsteken .

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 21:14

Jemig wat onzettend balen voor je zeg, je had je er zo op verheugd en misschien is het idd nog wel beter dan weken revalideren, therapie en alles bij elkaar. Gewoon lekker ff weg, en dan met frisse moed weer beginnen als je terugkomt. Nou kop op, wie weet in juni dan...

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 21:36

heeee meis......

balen kun je ervan he !!!!
Ik weet niet zoveel te zeggen maar wil je even laten weten dat ik regelmatig aan je denk.........sterkte meis !!!!!!!! Ach gut

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 03:11

he balen zeg
hopelijk kun je alles geregeld krijgen en kun je iets later alsnog gaan

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 12:51

Oh balen zeg voor je!
Sterkte hoor...