keelontsteking...droes...grrrr!@!.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tequila

Berichten: 1580
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 15:18

rhijnauwen schreef:
het ergste leed lijkt gelukkig geleden


Misschien vat ik het verkeerd op hoor, maar ik ben het toch niet helemaal met je eens, er staan nog genoeg zieke paarden op stal. Zo ook Tequila, die met 40,3 graden koorts staat Verdrietig , en gisteravond erg veel moeite had met het doorslikken van een slokje water. Scheve mond

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-04 20:15

ja, maar dat was gisteren en vandaag ziet het er echt een stuk beter uit! je hoeft het niet met mij eens te zijn natuurlijk, maar ik denk echt dat we nu toch echt het ergste gehad hebben

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 21:32

hoe is het met m'n ex-schimmie ??? hopelijk nog geen droes en/of koorts ofzo ???
tequila, dikke knuffel voor die van jou hoor!!!

tequila

Berichten: 1580
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 23:02

rhijnauwen schreef:
ja, maar dat was gisteren en vandaag ziet het er echt een stuk beter uit! je hoeft het niet met mij eens te zijn natuurlijk, maar ik denk echt dat we nu toch echt het ergste gehad hebben


Nou, beter? Ze eet en drinkt gelukkig wel weer(dankzij pijnstillers), maar heeft nu toch wel flinke koorts: 40,9 graden Scheve mond . Laat eerst de zieke paarden maar weer beter worden, en dan hoop ik dat we het ergste hebben gehad.

tequila

Berichten: 1580
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 23:06

IngridM schreef:
hoe is het met m'n ex-schimmie ??? hopelijk nog geen droes en/of koorts ofzo ???
tequila, dikke knuffel voor die van jou hoor!!!


Mirage heeft nog geen koorts( even afkloppen), houden zo! Ik zal je knuffel Ach gut morgen aan Tequila geven, dank je wel!

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-04 23:07

zodra de droes doorbreekt zakt de koorts direct, dus hopen dat het ook bij Tequila snel zal doorbreken en dat ze er net zo snel als Anne weer vanaf is! Ach gut

tequila

Berichten: 1580
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 23:20

Ik hoop het ook van harte!

MiraMar

Berichten: 1131
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Op het randje van de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 09:24

IngridM schreef:
hoe is het met m'n ex-schimmie ??? hopelijk nog geen droes en/of koorts ofzo ???
tequila, dikke knuffel voor die van jou hoor!!!

Ik hou het goed in de gaten hoor Ingrid! Voorlopig moet ze alleen buiten spelen omdat haar beide vriendinnetjes in de lappenmand zitten Ach gut , maar ze vermaakt zich prima

PattyS
Berichten: 157
Geregistreerd: 13-08-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 15:22

Maar misschien heeft Mirage al droes gehad??? Zou mooi zijn, want Anne mist het buitenspelen wel hoor! Trouwens, mijn superfriesje is volgens mij nagenoeg beter. Nagenoeg neusuitvloei meer, geen koorts meer en gisteren was ze heel wakker, enthousiast en vol energie. Ik klop het af, maar volgens mij heeft Anne wel een hele 'snelle' droes gehad! Nu de andere paardjes nog... Hopelijk breekt het ook bij Tequila snel door, de koorts zal dan snel dalen!