ik voel me zo schuldig!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_kath

Berichten: 966
Geregistreerd: 13-11-03

ik voel me zo schuldig!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-03 10:36

ik heb de laatste tijd zo weinig tijd voor mn paardje en ik voel me er zo schuldig over!!!
ik ben sinds 2 weken uit huis en ben nog heel erg druk met schilderen, tapijt er uit trekken en nieuwe laten leggen kortom alles wat er in een nieuw huisje moet gebeuren....daarnaast werk ik ook nog fulltime...normaal gesproken zou ik elke dag na mn werk gelijk door gaan naar mn paardje en dan ff lekker rustig met dr tutten enzo.....ze is nog maar 1,5 jaar en staat de hele dag in het land maar ik merk aan dr dat ze het niet leuk vind dat ik er zo weinig ben of zo kort eigenlijk...het is echt een paardje dat het heeeerlijk vindt om lekker gepoetst te worden en gewoon ff lekker geknuffeld te worden...ik weet dat dit maar tijdelijk is want als ik eenmaal klaar ben in mn huisie dan heb ik weer volop tijd voor dr maar t is moeilijk vooral omdat ik zie dat zij het er ook moeilijk mee heeft.......gister ben ik wel lekker de hele dag bijna bij dr geweest....lekker gepoetst ff, in de bak wat hele lichte vrijheids oefeningen met dr gedaan en lekker een stukje met dr gefietst en ik zag dat ze echt helemaal stond te genieten van alle aandacht!!! en dat maakt t eigenlijk nog moeilijker!! Huilen Huilen Huilen stom he!!

sorry hoor maar dat moest ik echt ff kwijt!

You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you.

Cut the bullshit out of your life...


Quest

Berichten: 764
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: In Duitsland naast mijn paardjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 11:04

Toen ik ging samenwonen (en het huis dus uitging) heb ik besloten om mijn paardje de opfok in te doen. Hij was op dat moment ook 1,5 jaar en een heel groot aandachtsmonster!! Het heeft hem veel goed gedaan en ik heb mij gelukkig niet meer schuldig hoeven te voelen, hij kreeg nu gelukkig genoeg aandacht!
Maar ik weet hoe je je voelt, en dat schuld gevoel is niet fijn!

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 11:08

Kan ik me heel goed voorstellen. zo heb ik dat precies zo.
Ik verhuis wel niet, maar mijn paardjes wel afgelopen zaterdag.
Daar gaat zoveel tijd in steken zodat alles in orde is, maar ondertussen krijgen ze iets minder aandacht en de honden ook. Normaal stond er in de weekendes een lange wandeling op het schema, maar de tijd is daarvoor op het moment effies te kort. Dus even wat puzzelen, maar het volgende jaar gaan we weer op oude voet verder.

_kath

Berichten: 966
Geregistreerd: 13-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-03 11:27

ik heb haar ook een jaar in de opfok gehad en heb haar net weer een half jaartje terug dus ik wil haar zeker niet weer "kwijt zijn"
ik moet inderdaad denk ik gewoon ff mn draai vinden met alles!! ik heb gewoon te veel te doen en te weinig tijd om t allemaal te doen Boos! Boos! Boos!
ik moet denk ik gewoon ff een goede balans vinden in alles denk ik!! dan gaat t vast wel weer goed...hoop hoop hoop!!!

You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you.

Cut the bullshit out of your life...

_kath

Berichten: 966
Geregistreerd: 13-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-03 11:27

ik ga er helemaal van in herhaling treden hahaha!!

You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you.

Cut the bullshit out of your life...

WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 18:37

Ach ik denk dat het wel me valt met puk. Tuurlijk, ze vind het jammer dat ze je minder ziet, maar als ik er ben krijgt ze ook een lekkere knuffel en een hapje. 't is maar effetjes toch??? Misschien ben je vanavond wel bijna klaar en dan kunnen we ook weer lekker samen. 't is gewoon ff doorbijten. Heb ik ook met m'n werk nu. Dik staat elke keer doordeweek bijna 4 dagen stil!!! Vind ik ook niet leuk, maar ik kan ff niet anders, over 2 weken ben ik hier klaar (als 't goed is) en dan neem ik lekker 2 weken de tijd voor m'n meisje. Dan ben jij ook lekker vrij, moet je kijken wat we dan goed kunnen maken... Ik bergijp helemaal wat je bedoelt, maar we komen er wel uit hoor!!!

www.extendedsteps.nl Sporttherapeut, MLD paard, instructie/coaching. Academische Rijkunst, werken aan de hand, Centered Riding, KNHS jury

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 18:42

hee dat treft, over 2 weken ben ik ook vrij Haha!
kunnen we een "bont" stapritje gaan maken....

BTW -ff dienstmededeling- als het gaat regenen van de week, gaan ze op de plaat Huilen Boos! Scheve mond

WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 08:07

Hmm, laten we dan maar hopen dat het nog ff droog blijft... Bont stapritje is prima hoor (hoop ik, ben er gister ook al afgelazerd, mevrouw is goed heet momenteel)...

Is dat trouwens morrie in je avatar?? Lijkt haast een 'gewoon' paard....

www.extendedsteps.nl Sporttherapeut, MLD paard, instructie/coaching. Academische Rijkunst, werken aan de hand, Centered Riding, KNHS jury

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 08:11

ja het is Morrie, de muts is erin gekloond Haha!

Anders ga jij eerst een rondje racen en dan nog een rondje stappen met Morrie en mij Schijnheilig

Ik stap tegenwoordig met Joke, die loopt er toch altijd naast, gaat prima en Ali stapt net iets harder dan Morrie, dus dat is goed voor hem.....

Pijn gedaan met eraf vallen???? Mijn SI gewrichten zijn na mijn valpartij helemaal ontwricht, ik kan alleen nog maar stappen Boos!

Het is wel bonte paarden valmaand bij ons zeg *LOL*

joli
Berichten: 109
Geregistreerd: 02-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 08:19

ik ben cheyenne,
ik voel me ook schuldig over mijn pony...
hij staat 16 kilometer bij mij vandaan...
en ik kaan maar geen stal of wei vinden voor een shetlandertje in meppel.
nu ben ik al een kwart van een jaar niet meer geweest.
weten jullie nog een plek in meppel?
als dat zo is ben ik jullie dankbaar dan help je mijn pony en mij..
mail me dan naar cheyennekoopman@msn.com
hoefjes zorro de pony en groetjes cheyenne

WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 08:17

Nee, alleen wat stijve spieren, komt ook wel weer goed!! Cool gedaan met die foto dan!!!

Dat is wel een idee ja, dan is ze wat afgekoeld en toch weer droog op stal...

www.extendedsteps.nl Sporttherapeut, MLD paard, instructie/coaching. Academische Rijkunst, werken aan de hand, Centered Riding, KNHS jury


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Finesse, JPitty, Kashmino, Larislaatje, Mo_Noah, Piekosjj, Speirs, Vagabondo, xdesix en 129 bezoekers