over het inrijden

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

janna

over het inrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-01 11:17

Nou ja, inrijden is nog steeds een groot woord..
Het gaat heel goed met Fiona! Ik longeer hem nu 3 keer in de week. De laatste paar keer met het zadel op. Dat maakte hem absoluut niets uit. Hij stond me echt aan te kijken van wat moet ik nu doen dan? Is het eng dan, dacht het niet. Leuk hoor, zo'n zadel.
Ook heb ik hem gelongeerd met een dubbele longeerlijn. De eerste keer had ik een gewoon bit in, maar die trok ik bijna door zijn mond heen. Hij kende het bit natuurlijk nog niet zo goed. Gelukkig had ik nog een kneveltrens liggen, dus dat is ook mooi opgelost. Gisteren heb ik er weer overheen gehangen. Jee zeg, wat wordt je daar misselijk van, zo'n zadelboom in je maag. Brrr.
Hopelijk kan ik er binnenkort op gaan zitten.
Toen ik hem net had was hij heel schrikkerig. Gelukkig is dat nu wel bijna over. Alleen als er een pijpkous lans zijn oren vliegt, wil hij nog iets opkijken, maar lang niet meer zo erg als in het begin.
Hij is ook voller geworden, meer paard. Zijn hoeven zien er weer netjes uit (was een grote scheur en gaten toestand). Binnekort zal ik eindelijk foto's neerzetten van hem. Ik heb ze al wel, maar ik meot ze nog scannen.

Mieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 11:26

Fijn dat het zo goed gaat Janna!

Maaarre: pijpkousen die langs zijn oren vliegen??? Verward Gooi jij met die dingen? Nou ja, waarom ook niet, wordt-ie pijpkousmak van!! altijd handig, toch? *LOL*

Ik ben heeel benieuwd naar de foto's.

Groetjes Mieke

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 11:58

haha ik ken dat Janna Lot is nu ook pijpenkous mak:))
als ik ze afdoe gooi ik ze idd ook voor 'm neer waar ik ze dan alle4 later oppak als ik ze na elke voet netjes weg moet leggen *grijnz* dat gooien is veel handiger.
gelukkig is alles bij ons op stal er nu aan gewend en dus goed vliegende-peesbeschermermak

Leuk dat het zo snel gaat joh! met Hinke loop ik nog iets achter op je *LOL*

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 12:03

Hartstikke leuk voor je Janna, dat het zo goed gaat met je paardje! Idd, ik zla ook voor je duimen dat je er snel opkunt hahaha Haha! . Iloon

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 12:05

Ken dat ook! *LOL*

Ik heb helemaal niet gehangen, ja 1 korte poging maar ik was daar niet echt handig mee en toen ben ik er maar meteen op gaan zitten! *LOL*

Ik kan trouwens zonder hulp opstijgen en ze blijft keurig stilstaan!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

janna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-01 12:09

Die van mij was dus in het begin zo schrikkerig, als je maar je hand iets omhoog deed, stond hij achterin zijn stal.
Vandaar dat ik met alles ga gooien..nou ja, met de pijpkousen dus. Ik gooi ze met een mega boog ergens voor hem. Zo hoop ik dat hij straks ook niet schrikt, als ik mijn been over hem heen zwaai.
Enne Nimber..ik hoop dat je me niet inhaalt hoor, met Hinke. Zou niet best zijn als het met die van mij zo langzaam gaat..!

Tender

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 15:23

grinnik

ach ja, die Janna: vindt ze geen peesbeschermers in het bos, dan gooit ze wel pijpkousen naar de oren van haar paard!

Janna: die dingen moeten om zijn benen!!!!

nee hoor, grapje, meid! Leuk dat het zo goed gaat, hoop snel de foto's van hem te zien en daarna natuurlijk in levende lijve.....

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie