Stranger! Asielhond...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-04 22:21

JEUHHH, weer iemand die iets voor de asieldiertjes over heeft. Koortje, ik kan je vertellen dat het nog leuk is ook. Wij gaan altijd naar de bossen in Waalre (bij Sando achter) daar kun je leuk wandelen, zomers kunnen ze zwemmen, en je kunt zelf iets bij de "Hut van mie pils" gaan drinken. Honden zijn daar immers toegestaan. Laat me maar weten wanneer je mee wilt

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 22:25

Is goed!! Knipoog

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 22:40

Tja Koor, nu maar even afwachten wat het gaat worden,... Krijg je het morgen te horen?

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 22:44

Jep, of maandag. Ik weet niet tot hoe laat ze de hond op proef hebben.
Morgen ga ik in ieder geval met Griebels met twee honden van het asiel wandelen, en dan kan ik het meteen vragen...

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-04 22:47

Koortje, hij gaat morgen naar een proefbaasje... Jij zal morgen waarschijnlijk nog niets te weten komen, of ze moeten er, als wij de honden terug brengen, al genoeg van hebben gehad. Maar het kan ook pas na 1 wk ofzo dat ze er genoeg van hebben gekregen. Ik hoop voor jou dat Stranger niet is wat ze zoeken. Ik zal je morgen in elk geval nog alle info over Stranger geven die ik heb... Tot morgen!

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 22:51

Ok thanks, see u tomorrow!!!

Misschien nog meer mensen regio Eindhoven die een asielhondje mee op stap willen nemen? Een Bokt/Asiel meeting!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-04 22:52

Hahahaha wel heel erg kort dag, maar zou wel leuk zijn!!!

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 11:47

daar word je toch gek van?! zal je toch áltijd zien hé, zit zo'n beestje daar wéééken of maaaanden, en nét als je wil gaan beslissen: huppekee, wèg Boos!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-04 12:43

Ja dat is best frusterend... Verder geen animo voor een boswandeling vandaag????

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 13:31

Ik wil die duitse herder eigenlijk wel meenemen, maar ik denk niet dat dit het goede moment is om stefan over te halen. Daarbij zat de herder er denk ik nog niet lang. het weer is trouwens goed klote.

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 14:08

Uhm, welke Duitse Herder? Er zaten echt veel herders viel me op, met name Mechelaars trouwens.

Ik hoop dat het zo nog door kan gaan, de wegen zijn echt superglad enzo... rustig rijden maar!!

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 14:29

Natuurlijk wel even vertellen hoe het gaan is he....veel plezier.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 18:16

Als je helemaal achteraan de gang in liep koortje, en dan de laatste deur LINKS, eerste hok rechts. een prachtige duitse herder. Zal ongeveer altijd wel iets van 7 jaar oud zijn geweest. Stonden verder nog geen gegevens van bij.

Misschien heeft griebels de herder gezien en meegenomen op haar wandeling?
griebels schreef:
Ja dat is best frusterend... Verder geen animo voor een boswandeling vandaag????

Misschien is het leuk om hondenliefhebbers op bokt uit deze regio een keer af te spreken en wat honden uit het asiel mee te nemen om ergens te gaan wandelen? Dan wil ik die duitse herder wel meenemen.

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 19:16

Nou, we hebben vandaag dus gewandeld.
Griebels zou nog een apart topic met foto`s aanmaken, maar in ieder geval was het erg gezellig, en lekker wandelen.

Slechte nieuws voor mij bij terugkomst bij het asiel was dat Stranger gereserveerd is door de mensen waarbij hij vandaag op proef was.. Verdrietig
Maar de mensen van het asiel wilden graag mijn telefoonnummer houden, mocht Stranger weer terug komen.

Desiree, ik weet denk ik welke je bedoeld ja. Die Dobermann die jij van de week bij je had zat er ook nog trouwens, lief dier.

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 19:20

oke, ik wacht op foto`s van Griebels.
Geluk voor Stranger, alhoewel, als die mensen hem niet willen, wil jij hem, dus hij komt toch wel terecht. Maar idd jammer voor jou. Ik hoop dat ze er op terug komen en een andere hond willen.

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 19:29

Dat hoop ik ook!! Bloos
Nouja, de mensen van het asiel waren er zelf niet laaiend enthousiast over, maar daar hou ik me liever buiten... Schijnheilig

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-04 19:54

Desiree"]
Als je helemaal achteraan de gang in liep koortje, en dan de laatste deur LINKS, eerste hok rechts. een prachtige duitse herder. Zal ongeveer altijd wel iets van 7 jaar oud zijn geweest. Stonden verder nog geen gegevens van bij.

Misschien heeft griebels de herder gezien en meegenomen op haar wandeling?
[/quote]

Bedoelde je die herder die Ella heette? We zouden eerst die hond mee krijgen, maar die bleek een etterend wondje aan zijn pootje te hebben dus dat ging niet door. Die hond was weduwe, beide baasjes waren overleden...

[quote="Desiree schreef:
Misschien is het leuk om hondenliefhebbers op bokt uit deze regio een keer af te spreken en wat honden uit het asiel mee te nemen om ergens te gaan wandelen? Dan wil ik die duitse herder wel meenemen.


Vind ik een heel goed idee!!!

Foto's van vandaag komen zodra de batterijen uit de camera zijn opgeladen Schijnheilig

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 19:58

griebels"]
[quote="Desiree"] schreef:
Misschien is het leuk om hondenliefhebbers op bokt uit deze regio een keer af te spreken en wat honden uit het asiel mee te nemen om ergens te gaan wandelen? Dan wil ik die duitse herder wel meenemen.


Vind ik een heel goed idee!!!

[/quote]

Zie mijn topic in Meetingplace!!
[BM] Asiel meeting regio Eindhoven (asiel Doornakker)

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-04 20:04

Ik heb uiteraard al gereageerd!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-04 21:20


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 23:50

griebels schreef:
[
]Bedoelde je die herder die Ella heette? We zouden eerst die hond mee krijgen, maar die bleek een etterend wondje aan zijn pootje te hebben dus dat ging niet door. Die hond was weduwe, beide baasjes waren overleden...
.


Ja, dat was haar. Verdrietig Wat kan een hond toch meemaken soms he. Misschien heeft ze de volgende keer meer geluk. Ik ga effe naar de topic van die asielmeeting....

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-04 10:29

Dat was een beetje een schuwe hond die best dik was voor een mechelaar! Maar goed, dat is in dit geval wel beter. Mechelaars stressen heel veel in het asiel en vallen daardoor heel veel af. Basco heeft dat dus ook! Ik heb Ella nog wel een plasje en poepje laten doen op hun erf, ze trok wel hard!