Pony's losgebroken, hengsten van slag

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Pony's losgebroken, hengsten van slag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-03 12:26

't zal je maar gebeuren, ga je lekker ontspannen naar de HK van het NRPS op zaterdag, en het eerste dat je hoort is: "Jou merrie is vannacht losgebroken met haar veulen en ze heeft op stal de jonge hengsten staan opwinden". Nu moest Gubaldi (wat een naam he) terugkomen voor de 2e bezichtiging op zaterdag en onze Lynn heeft samen met haar ondeugende Doortje 's nachts door de stal lopen banjeren en de hele zaak wakker gehouden. Niemand heeft iets in de gaten gehad en ook de honden hebben niets gemeld. Op de een of andere manier is de stal van de dames niet goed afgesloten geweest.
Dat heb ik weer........ Stalhouder boos en ik kan het niet helpen. De hengsten stonden s morgens zeiknat op stal en helemaal opgewonden waren ze. Union, de jonge Gelderse hengst stond zo te dampen dat er mist in de stal hing. Gelukkig is er niets ergs gebeurt en ook Lynn en Doortje hebben het avontuur overleefd.

Gratis af te halen mooie jonge katten


Taruta
Berichten: 488
Geregistreerd: 28-09-03
Woonplaats: noordhoek in zuid-afrika!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 13:42

hahahaha, wel gelukkig dat er niks ernstig gebeurd is maar toch wel funny:)) Haha!

Chrissie!!:+:

LindaVelings

Berichten: 1223
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 14:51

Kan jij toch niks aan doen dat je merrie is uitgebroken... Toch Verward

"Save a horse, ride a cowboy"
Rainy & Rico

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 15:05

Ooh, das wel vervelend
raar dat ie boos is op jou, jij kan er helemaal niets aan doen maarja
gelukkig is er niets gebeurd verder Lachen

-

hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-03 16:08

Nou ja moet eerlijk bekennen dat ik de deur niet meer extra gecontroleerd heb, normaal doe ik dat altijd voor we weggaan.
Aan de andere kant, hij heeft bij de laatste ronde rond 23.00 uur ook niets gemerkt.

Gratis af te halen mooie jonge katten


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Balou_k, Elegance_, Googlebot, Loes1996, Misslev, onpaard, Sababber en 16 bezoekers