winnen doe je bij.......

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
thoroughbred

Berichten: 449
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: heerlen

winnen doe je bij.......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-03 19:35

De postcodeloterij....
Moet je wel meespelen natuurlijk Stoom uit je oren
Moest nu net die straatprijs bij ons vallen, 12000 euro per lot.
En er speelde maar 4 mensen mee.
M n buurvrouw is helemaal blij,haha.
Ach, ik gun t ze ook van harte..baal wel natuurlijk dat we niet meegedaan hebben. Huilen
Vanavond eens kijken of m'n buurvrouw op tv komt.

Aimee

Berichten: 11806
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 19:44

Oei...... wel erg leuk voor je buurvrouw. Maar ja, daar hadden vast meer mensen graag een korreltje van mee willen pikken, jammer!!!
Wij hebben de Postcodeloterij al jaren geleden afgemeldt. We hebben het idee dat ze alleen naar wat nieuwere, representatievere buurten gaan. Waar je goed kunt filmen zeg maar.........

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 19:45

oooow dat is jammer dat je niet meedeed!! Leuk voor je buurvrouw... Tong uitsteken

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 20:07

't Gras bij de buren is altijd groener toch? Knipoog
Zou mezelf ook voor m'n kop slaan als ik jou was Haha!
Want jouw gras had ook mooi groen kunnen zijn Tong uitsteken

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 20:11

Ahh da's echt balen!! Arme jij..!!

thoroughbred

Berichten: 449
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-03 00:05

Aaaahhh,wat leuk,ik zag t net op tv...en ik wist niet dat ze de auto ook gewonnen had!
gaaf he Haha! go go buurvrouw!

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 00:56

thoroughbred schreef:
Aaaahhh,wat leuk,ik zag t net op tv...en ik wist niet dat ze de auto ook gewonnen had!
gaaf he Haha! go go buurvrouw!


Balen zeg.
I.v.m. bezuinigingen hebben we veel dingen opgezegd. Behalve de postcodeloterij Haha! Schijnheilig .
De Bankgiro loterij hoor je eigenlijk niks over, lotto keken we nooit na en meer dan 5 gulden hebben we ook niet gewonnen. Bij de postcodeloterij steun je ook nog een hoop dingen, bij die andere ook wel, maar daar zie je ook heel weinig van.
Hij zal wel hier een keer vallen als we verhuisd zijn *LOL*

Vorige jaar of het jaar ervoor Verward was hij in Almere gevallen. Een paar collega's van mijn man wonen in die wijk. Ze hadden helaas niet de goede letters. 1 collega was net te laat geweest met inleveren. Zijn buurman had de miljoenen gewonnen. Hij baalde echt als een stekker.
Laatst bijgewerkt door PhiaBink op 08-12-03 01:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 01:00

dit is voor mij de reden om die klote loterij nooit op te zeggen,.. haha je weet maar nooit! en als je opzegt valt 'ie toch lekker op je postcode!

gefeliciteerd met je winnende buurvrouw! OK dan!

thoroughbred

Berichten: 449
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-03 01:22

ja,en dan te bedenken dat m n vriend al een paar keer aan mij vroeg of we niet mee zouden gaan doen,waar ik altijd volmondig 'nee'op zei,'die valt hier toch nooit'
snif..misschien hebben we meer geluk met de lotto Lovers

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 09:06

ja de postcodeloterij vind ikecht zoiets dat je bijna niks anders kan dan meedoen want mocht ie in je straat vallen krijg je een beroerte denk!!
ik deed er nog niet aan mee tot ik deze week een enveloppe kreeg voor de nieuwjaarsloterij, ik had zoietsvan, hij zou maar eens moeten vallen, staat iedereen hiero luidsknals te feesten, ik zou het volgens mijn dan ff niet aankunnen, dus voor die 7.60 per maand doe ik wel ff mee hoor!!

ok voor de nieuwjaarsloterij heb ik er 4 gekocht, kon het ff niet laten, nu nog ff flink fingers crossed Vingers aflikken Cool

Hanneke84

Berichten: 3144
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 11:14

Owh dan voel je, je echt wel klote!
Hahha ja dat zou mij ook kunnen overkomen Haha!

Ik heb dan geen straat loten, maar me nu wel automatisch aangemeld bij de staatloterij. Heb ik gelijk een super oudejaars lot..
Nu maar duimen *LOL*

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 11:18

isabelle schreef:
ja de postcodeloterij vind ikecht zoiets dat je bijna niks anders kan dan meedoen want mocht ie in je straat vallen krijg je een beroerte denk!!
ik deed er nog niet aan mee tot ik deze week een enveloppe kreeg voor de nieuwjaarsloterij, ik had zoietsvan, hij zou maar eens moeten vallen, staat iedereen hiero luidsknals te feesten, ik zou het volgens mijn dan ff niet aankunnen, dus voor die 7.60 per maand doe ik wel ff mee hoor!!

ok voor de nieuwjaarsloterij heb ik er 4 gekocht, kon het ff niet laten, nu nog ff flink fingers crossed Vingers aflikken Cool


hahaha dat herken ik wel! ik heb het bij 2 oudejaarsloten gehouden (hartstikke duur die krengen).

Enne wat betreft de postcodeloterij; er stond een advertentie in de krant zo van de jackpot is gevallen op postcode die-en-die maar dat lot is niet verkocht...........ik ben bang dat ik niet volwassen genoeg ben om daar mee om te gaan (mocht het mijn postcode dan zijn hè).

En dat is nu precies waar ze misbruik van maken! Haha!