weten jullie nog van die winterstop?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

weten jullie nog van die winterstop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 20:07

Die is niet doorgegaan zoals sommige van jullie mss nu al weten en ik ben heel blij dat ze er nog is!


Wat veranderen van stal wel allemaal niet kan doen zeg! Ik zat gewoon in een mega dip, was net verhuist van stal want op de oude was het alle behalve gezellig en werd ik ook steeds afgesnauwd dat ik niet rijden kon. Verward

Toen scheide mn bij rijdster er ook nog eens mee uit en raakte ik met mezelf overhoop en kon niet meer werken.

Gelukkig is alles toch nog oged gekomen, ik heb een stel gevonden die helemaal weg zijn van Larissa( mn paardje) en op de nieuwe stal zijn ze ook vol lof van haar dat ze zo lief is Haha! (op mn oude stal waren ze er niet zo over te spreken).

Gelukkig, alles is toch nog goed gekomen, ik hoef mn paardje niet weg te brengen en kan gewoon op dr blijven rijden terwijl een van de verzorgers me af en toe bijstaat met wat les Haha! heerlijk!!!

Mn paardje gaat steeds beter lopen en ik krijg langzaamaan het vertrouwen weer in haar terug en daar ben ik zo blij om, een maand geleden zat ik nog flink overhoop, wilde haar zelfs gedwongen verkopen!!!! Boos!

Vanmiddag lekker met zn tweetjes naar het strand geweest, het weer was heerlijk, Larissa genoot met volle teugen en was erg braaf, kortom ik ga er weer helemaal voor ik ben uit mn dip!!!!!!! OK dan!

Ik wilde dit even met jullie delen, want na regen komt dus...zonneschijn!!!!

oester

Berichten: 1287
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 21:00

Van die winterstop heb ik niet helemaal gevold. Maar ik begrijp het zo ook wel een beetje. Echt super fijn voor je dat het nu zo goed gaat en fijne verzorgers hebt. Lachen veel succes er verder mee. OK dan!

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 21:46

Super zeg! Wat een mazzel dat je precies op het juiste moment zo'n bijrijder hebt gevonden en ook nog een leuke stal waar jij en Larissa je allebei goed voelen.

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 22:11

Super om te horen dat je geen spijt van je beslissing hebt! Party!!

Echt top dat jullie weer zo blij met elkaar zijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 22:43

bedankt voor jullie berichtjes, en idd alles is weer goed gekomen, ik ben mn paardje ook heel anders gaan belijken nu ze op een nieuwe stal staat.
Ze is zo verschrikkelijk braaf geworden, ja mss voelt ze dr wel lekkerder in dr vel hoor, kan toch?
Het rijden gaat ook tig keer beter, ik heb er nu tenminste weer zin in....en sja...je kan lekker het strand op en af en toe het bos, dat is wel een groot genot hoor!

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 22:52

Chiqa schreef:
Ze is zo verschrikkelijk braaf geworden, ja mss voelt ze dr wel lekkerder in dr vel hoor, kan toch?


En of dat kan. Heb zelf op het punt gestaan om te overwegen om mijn paard te verkopen. Het was gewoon mijn paard niet meer, toen ze zich vreselijk nerveus en afstandelijk ging gedragen omdat ze totaal niet kon aarden op een bepaalde stal. (even heel kort omschreven, was wel wat meer aan vooraf gegaan) Op de juiste stal werd ze steeds meer het paard zoals ik haar kende.
Lekker he, om je paard op zo'n positieve manier te zien veranderen. Kan je er weer lekker van genieten, want dat is tenslotte de bedoeling van het hebben van een paard!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 22:56

Suzan schreef:
En of dat kan. Heb zelf op het punt gestaan om te overwegen om mijn paard te verkopen.


Hoi Suzan, gelukkig maar dat het met jullie ook goed gekomen is! Ja wat een bepaalde stal wel niet kan doen voor een paard he? Aan de buitenkant zag ik zelf geen verschil hoor.... Verward

Maar ja die beestjes zijn iet gek he?

Fijn dat het goed gekomen is!

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 14:44

Ben blij dat het weer goed met je gaat
had je topic ook gelezen en vond het heel sneu voor je!!

gelukkig heb je een goede oplossing en ben je weer gelukkig
zie je na regen is er altijd zonneschijn!!

en blijf positief he want er komen heus nog wel meer tegenslagen in je
leven maar als je maar sterk en positief ben dan kom je er absoluut bovenop!!
OK dan!

greetz Dunja