mijn wilde pony

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marije86

Berichten: 1657
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: groningen

mijn wilde pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-04 13:08

hallo iedereen

nou gister was het zo ver mijn pony was knettergek weer hahah
bokken en steigeren alsof het een lieve lust was!

zondag heb ik er weer voor het eerst opgezeten en ze was echt heel braaf en maandag ook ik was dan ook helemaal verbaasd,want meestal is ze niet zo makelijk om te rijden,en durft noch wel is te bokken en een steigering te maken! Bloos

maarja gister was ze weer terug van weggeweest ik stapte op en ik zat noch niet eens of madam gaf al aan van ik heb geen zin en ik ga jou dat ff flink duidelijk maken!
bokken niet te krap, dus ik geef been en schop ter naar voren toen liep ze heel braaf en netje's maar het voelde of ik op een bom aan het rijden was!en ja hoor ineens rechtoverijnd Bloos! haha ik moest verschrikelijk lachen want het ging ook zo lomp!maarja later liep ze lekker ontspannen rond en hebben we ook noch ff een pasje geweeken wat aardig ging.

ik zal zien of ik een keer foto's kan laten maken van haar protest kunnen julie mee lachen Haha!

gr marije

Leoni_

Berichten: 2313
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 13:15

Haha.. nou dat was zeker je ritje wel of niet?
Ik was een keer zo boos op Sheronit geworden, (ze was aan het uitproberen) dat ze zo opeens aan de teugel liep, terwijl ik daar altijd veel
moeite voor moet doen..

marije86

Berichten: 1657
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-04 13:21

haha die van mij loopt er altijd wel netje's door ze heeft een heel zacht bekkie,maarja afentoe moet dit er allemaal ff uit

Puera

Berichten: 8089
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 14:57

Klinkt bekend. Leuk hè, als een paard of een pony 'last' heeft van het seizoen.
Zo zat ik vanochtend op m'n F-pony'tje (1.60) die herstellende is van een blessure dus we mogen alleen maar stappen en een beetje draven.
Iedereen kent vast wel die beelden van tv van een rodeo in zo'n ronde arena op een wild paard.
Nou, zo ging het vanochtend bij mij ook. Ik stijg op, niks aan de hand. Ik leg mijn been aan en daar ging mevrouw met 4 benen tegelijk. Vond ik niet echt leuk. Stoom uit je oren
Gelukkig waren haar hersens na nog twee van die springsessies weet op hun plaats geschud dus toen kon ik nog een beetje fatsoenlijk rijden. Morgen maar weer eens kijken hoe hoog ze kan. Haha!

marije86

Berichten: 1657
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-04 22:52

hahah ja ze zijn soms echt zo lenig