Zorro moet woensdag naar de kliniek

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-03 22:14

Dennis schreef:
Geef hem maar een dikke knuffel. Naast Dennis is nog wel een plekje op het land vrij eventueel als de VA het een goed idee vind om hem wel tijdelijk te laten grasmaaien ;) .

Waarom zou een shet dit niet kunnen en word er niet raar op gekeken als een haf of fjord wel pittig gereden word? Ze hebben toch ongeveer de zelfde bouw, daar gaat het toch om(zeker als je een ruiter heb die d'r gewoon op past)?


Daar kan over gepraat worden Haha! We wachten woensdag even af en anders kan Zorro TIJDELIJK even verhuizen Maarre dan moet ik wel ff een waterdichte deken hebben want anders kan het niet, hij's een beetje kaal Knipoog

Dennis

Berichten: 31472
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 11:21

ukkiepuk"]
[quote="Dennis schreef:
Geef hem maar een dikke knuffel. Naast Dennis is nog wel een plekje op het land vrij eventueel als de VA het een goed idee vind om hem wel tijdelijk te laten grasmaaien ;) .

Waarom zou een shet dit niet kunnen en word er niet raar op gekeken als een haf of fjord wel pittig gereden word? Ze hebben toch ongeveer de zelfde bouw, daar gaat het toch om(zeker als je een ruiter heb die d'r gewoon op past)?


Daar kan over gepraat worden Haha! We wachten woensdag even af en anders kan Zorro TIJDELIJK even verhuizen Maarre dan moet ik wel ff een waterdichte deken hebben want anders kan het niet, hij's een beetje kaal Knipoog
[/quote]

Dat aanbod staat hoor mocht je een stukje land zoeken. Vind Den vast erg gezellig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 11:37

Ik heb niet gezegt dat een shet per definitie alleen een grasmaaier is. Het is leuk voor die kleintjes om op te rijden en mee te knuffelen etc.
Maar goed dat is mijn mening, verder even goede vrienden.

ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-03 11:50

Sorane schreef:
Ik heb niet gezegt dat een shet per definitie alleen een grasmaaier is. Het is leuk voor die kleintjes om op te rijden en mee te knuffelen etc.
Maar goed dat is mijn mening, verder even goede vrienden.


Ik snap je heel goed hoor Sorane, maar in elk topic waar een shet onder het zadel loopt wordt er een opmerking over gemaakt en sommige shet eigenaren winden zich daar een beetje over op....

Ik denk dat als er met een shet alleen geknuffeld en door kleintjes bereden wordt ze soms veranderen in kleine trap- en bijtmonstertjes......iig die van mij want zo heb ik hem gekregen Haha!

smiley

Berichten: 2795
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 11:53

Ik zal voor je duimen

Marko moet de 15e naar de kliniek, ook spannend Scheve mond

Gulpje

Berichten: 8073
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 13:57

Heel veel succes Ukkiepuk morgen!

ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-03 14:07

smiley schreef:
Ik zal voor je duimen

Marko moet de 15e naar de kliniek, ook spannend Scheve mond


Ik heb net het verhaaltje gelezen Scheve mond Ik hoop dat het niet is wat er gezegd wordt......succes de 15e

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 14:20

Ik hoop maar dat alles goed komt met Zorro Het is zo'n leuke en lieve Shet Lachen

En dat Shetlanders alleen maar goed zijn als grasmaaier vind ik ook een beetje overdreven. Scheve mond Zo'n pony als Zorro is toch hartstikke gelukkig zo?! Verward
Volgens mij vinden veel Shetten het wel leuk om ook eens wat te doen, in plaats van altijd maar in een weiland te staan

ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-03 15:27

Zo, de hoefsmid is geweest en Zorro loopt nu voor op blote voetjes Haha! Echt een raar gezicht en een nog raarder geluid want achter staat hij nog wel op ijzers...

Ik had verwacht dat hij gevoelig zou lopen maar dat doet hij dus echt niet, wel een beetje onwennig.....

De spullen staan al klaar voor onze eerste trailerreis morgen, de dekens zijn schoon en de bandages en onderlappen al in de tas (Ik heb nog steeds geen transportbeschermers Bloos )

Halstertje mooi gepoetst en het hoofdstel ook maar schoongemaakt voor het geval dat ik hem niet kan houden Schijnheilig

Ik ben bijna nog zenuwachtiger voor de reis dan voor de uitslag van de foto's Scheve mond

Dennis

Berichten: 31472
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 16:09

Ik weet wel waar je inimini transportbeschermers kan kopen!!!! Roep maar ff als je intresse hebt.

Gewoon positief denken, die reis zal iig wel goed komen, en die foto's ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 17:13

Dennis schreef:
Ik weet wel waar je inimini transportbeschermers kan kopen!!!! Roep maar ff als je intresse hebt.

Gewoon positief denken, die reis zal iig wel goed komen, en die foto's ook.

Het komt vast allemaal wel weer goed Ach gut

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 18:28

Nou heel veel succes he!
Ik hoop dat het niks ernstigs is.
Arme Zorro Ach gut

Estragon

Berichten: 1666
Geregistreerd: 17-05-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 21:01

Miljoes heel veel succes morgen!! Ach gut

(Ik hoop dat het allemaal meevalt en Zorro nog lang meekan als dressuurkrack Cool en dat ie niet hoeft te gaan grasmaaien Knipoog )

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 16:06

Hee meid ik las net je topic over Zorro Verward
Hoe is het gegaan vandaag?Ik hoop dat het allemaal een beetje meeviel.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110721
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 16:24

is er al nieuws?? Ben ook niet nieuwsgierig of zo Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 16:42

Ik ben ook benieuwd!!
Ik hoop dat alles goed gegaan is!

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 21:00

ik hoop dat alles goed is gegaan met ZORRO!
Ik ben wel nieuwsschierig

VeraM

Berichten: 561
Geregistreerd: 07-05-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 22:00

Ben ook erg nieuwsgierig! Ik heb voor je geduimt

ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-03 22:17

Nou hier dan het verlossende verslagje:

Zorro zag er geweldig uit vanmorgen met zijn onderlappen, bandages en springschoenen. Haha! Hij liep in 1x de trailer op (had ik ook wel verwacht want er lagen 3 balen hooi in om hem te ondersteunen tijdens de reis Vork )

Aangekomen op de kliniek werd hij een beetje ongeduldig, maar hij mocht al snel uit de trailer. Eerst maar draven op het harde, dat was allemaal goed (zelfs zonder ijzers Knipoog ) Daarna longeren op het harde, linksom geen probleem, rechtsom wel hij liep echt niet goed (maar hij had ook geen speciaal beslag om zijn voetjes Scheve mond )

De DA wilde toch even verdoven, dat vond zorro wat minder maar hij bleef wel rustig. Weer longeren; dit keer liep hij goed dus het zat echt in de ondervoet. De foto's waren snel genomen en Zorro was hardstikke braaf en deed precies wat ik vroeg Lovers

Na een paar minuutjes kregen we de uitslag en liep ik met een brede grijns naar de trailer. Mijn Zorro "heeft hele mooie benen". Geen gekanteld hoefbeen, hoefbeen-straalbeen-kroonbeen geen spoor arthrose en geen hoefkatrol.

Waarom liep hij dan niet goed?? wrs kwam dat door de hoefzweer van februari. Hij is wrs geforceerd gaan lopen en heeft zijn weke delen overbelast. Hij moet nu nog even op de pijnstillers die we gaan afbouwen en het werk mag ik weer opbouwen.....

Iedereen heel erg bedankt voor jullie reactie's OK dan! Dat maakte deze dag toch iets minder spannend OK dan! Haha!

Tayga

Berichten: 2226
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 22:28

gelukkig maar dat het niets ernstigs was!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 22:38

Gelukkig dat het allemaal erg meevalt! OK dan! Dat zal een hele opluchting voor je zijn geweest!

VeraM

Berichten: 561
Geregistreerd: 07-05-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 22:44

pffff wat zal dat een opluchting voor je zijn! Super goed nieuws!

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 23:12

He gelukkig dat alles goed is!!! goed nieuws Haha!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 23:25

Super hardstikke fijn voor je! Lachen

Estragon

Berichten: 1666
Geregistreerd: 17-05-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 23:50

Toppiej voor je Miljoes!!!!!