Voorstellen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ziggy

Berichten: 279
Geregistreerd: 14-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-01 12:14

Ik heb hier op het forum al een aantal keer gereageerd, maar ik heb me nog niet voorgesteld. Nou weet ik niet of dat hier gebruikelijk is, maar ik doe het toch maar Pling
Ik ben Ziggy, ik ben 34 jaar en ik verzorg 2 Fjorden Winnie en Nena. Winnie is een merrie van 5 jaar en Nena een merrie van 8 jaar, door deze meiden ben ik helemaal fjordengek geworden en ik hoop ooit zelf nog zo'n schat te mogen bezitten. Ik woon samen en mijn vriend en ik hebben 2 rottweilers, een teefje (Angel) van 3 jaar en een reu (Macho) van 8 maanden. Ik weet dat er altijd heel slecht over rottweilers gesproken en geschreven wordt, maar als jullie die twee van ons zien en meemaken, zullen jullie merken dat het allemaal onzin is Frusty

Ik ben via Seleentje aan het adres van bokt gekomen en het is verslavend. Als ik zie hoe leuk jullie met elkaar omgaan, denk ik, ja dit zijn allemaal paardengekken en steunen elkaar Party!!

Ik hoop dat jullie een beetje een indruk van mij hebben gekregen en jullie zullen mijn naam nog wel vaker tegen komen.

Groetjes Ziggy


Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 12:48

Hai Ziggy!!
Leuk dat je ook op bokt bent!
Ik zal ook iets over mij vertellen...

Ik ben Wilona ik woon in Apeldoorn, en ik verzorg een Groninger Merrie van 10 jaar. Ikzelf ben 14 jaar en ik doe VMBO 3e klas..

[img]../upload/288/floor_trailer.jpg[/img]
[img]../upload/288/wilona+tijger.jpg[/img]

I love to love!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 12:57

Welkom, altijd leuk als iemand zich even voorsteld. Weet je direct een beetje meer.
Info over mij en mijn paarden kun je in mijn profiel vinden!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 13:20

hoi

Ik ben Jacqueline voor meer info kun je in mijn profiel kijken Knipoog .
Ook ik ben fjorden verslaafd........heb er ook 2 Lovers , maar dat staat allemaal in mijn profiel!!!

Leuk dat je bok ook ontdekt hebt..........maar pas op hoor want het is heel verslavend hahahaha

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 13:32

welkom op bokt. Ik vind het altijd wel leuk als de mensen zich even voorstellen.

Ik ben 27 jaar en in het bezit van een welsh Cob meriie. Trefaes Barley Queen. jaja een hele mond vol en ik heb mijn handen ook vol aan haar. het is een pittige merrie die ze nu aan het inrijden zijn. Ik laat het namelijk doen. meer info in mijn profiel

Het zou leuk zijn als jij ook je profiel zou willen invullen.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 13:46

Hai welkom op het o zo verslavende bokt!
Mijn naam is Sandra, woonachtig in Drachten, geen eigen paard, maar nog bijrijdster, misschien verandert dit binnenkort want dan krijg ik misschien een paard in bruikleen.
Voor meer info kun je een kijkje nemen in mijn profiel.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 17:20

hoi ,ik ben sanderijn,meer info kun je vinden door op profile onderaan mijn berichtje te klikken.ik ben 24 jaar

soms is het beter om te zwijgen

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 18:02

haai ik ben marjolein 15 jaar woon in sGravenzande (vlak bij hoek van holland) zit dus nog op school 3de klas VMBO.
ik heb een verzorg paard magnifiek ze is een 10 jarige nrps merrie (arabierxholsteiner) heel pittig en druk beestje en op stal echt een schatje Lovers
verder verzorg ik nog een welshmerrie valentina een merrie van al 18 jaar maar erg leuk om te rijdenrij haar 1x per week (meer hb ik geen tijd voor heb het erg druk met magnifiek) ik rij haar dressuurmatig ze is heel lief/braaf
me vriendin heeft dan ook nog een shet en een gelderspaard.
voor meer info over meerdere paardjes kijk in mijn profile links onderaan het tekstberichtje

en nog iets:

<i><u>WELKOM</u></i>
p.s het is zeer verslavend en je hebt gelijk we gaan hier (meestal)super goed met elkaar om het is altijd super gezellig je kan kwijt wat je wil vragen wat je wil... Party!! SUPER BOKT Party!!

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Noell
Berichten: 32
Geregistreerd: 02-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 18:17

Hoi ziggy leuk he is het hier!!! wil je wat over en mijn paard Noell weten dan kan je dat lezen in mijn profiel daar staat uit gebreid wie ik ben en wie Noell is!!! incl. foto Noell!!

Groetjes Kim

Ziggy

Berichten: 279
Geregistreerd: 14-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-01 19:48

Hartstikke bedankt voor dit welkom. Ik zou heel graag mijn profiel veranderen en ook zo'n leuk plaatje bij mijn nick willen zetten, alleen kan iemand mij helpen hoe ik dat voor elkaar krijg?


gr. Ziggy

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 20:05

Hoi Ziggy, welkom hier op bokt!
Ik ben joyce en ben 15 jaar. Ik heb een shetlander van 2 jaar. Weet eigelijk niet zoveel te vertellen, als je meer over mijn shetlander wil weten, kijk ik mijn profiel Haha!

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 20:07

Haihai Ziggy! Ben Manon, 20 jaar uit Almelo, heb een jaarling, en meer info in mijn profiel(sorry, heb geen zin om een lang verhaal op te hangen haha:D)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ikkedus, Jihama, Jolynne, MairiMacBran, nick_en_ik, Salinah, Swift, wollenmuts en 118 bezoekers