en dat op 1 dag

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

bowena_84

en dat op 1 dag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-03 21:28

wat me vandaag weer is gebeurt haha..

het begon vanmorgen vroeg. k werd gebelt door nico de vriend van karin (stalgenote)... er was alweer stress met mireille en ze was zo kwaad dat ze sanne op stal had laten staan. nu wilde ze dus met mij praten. onze paarden staan namelijk samen in een loopstal, maar mireille vrat nooit wat uit en kwam bijna nooit opdagen. nu heeft ze het dus zover gedreven dat wij het dus nu alleen doen, en dat mireille der eigen pony maar doet verzorgen. toen kwam nico me om half 5 halen om naar stal te gaan. karin zegt zo k heb mijn collega bij me, die heeft ook een paard daar gaan we zo even naar toe
nou wij naar stal, zegt karin plotseling: k heb een zadel voor je, haar collega had nog een poud VH zadel voor me. helemaal gratis Verward
dus k dacht meteen van HEY OK dan! DOEN!
toen gingen we naar haar pony.... en k heb haar gereden... en nu mag k haar elke weekend verzorgen en tijden samen met karin. want zij durft en kan niet zo met haar pony overweg, en heeft geen tijd.... nu zoekt ze dus nog iemand voor door de week...
al snap k dan tch niet dat ze zich de pony heeft aangeschaft... als je weet dat je bang bent en geen tijd hebt maja...
even wat over de pony:
Naam: shania
Ras: appaloosa x paint
Leeftijd: 4
ze ia pas 2 maanden onder het zadel maar super lief...
ikkes weer helemaal happy *LOL*!!!

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 14:14

Bofkont Tong uitsteken
Lijkt me wel wat fijner als je met hoofdletters werkt Knipoog
veel plezier nog verder!

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 16:45

Wat leuk zeg, en nou ben ik wel benieuwd naar foto's van het paardje, want ik heb ook een pintaloosa (appaloosa x paint).

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie