Treasure wisselt... Dé oplossing voor ons :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Treasure wisselt... Dé oplossing voor ons :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-03 23:50

Vandaag begon Treasure met haar hoofd te zwaaien en een beetje te huppelen als ik aan haar mond kwam Scheve mond Dus weer hoofdstel uit, een rubber bit eraan gehangen en opnieuw geprobeerd. Het ging al een stuk beter maar in de draf weer hetzelfde liedje. Scheve mond
Weer hoofdstel uit en na overleg met mijn vader een hackamore omgedaan. Ik maakte me daar een beetje zorgen om. Maar het bleek de meest vriendelijke te zijn die er was en dat het hetzelfde effect had als een normaal bit.

Wát een vooruitgang! Ze was súper ontspannen en deed alles (doet ze anders ook, maar nu onbeschrijfelijk goed). OK dan! Haha!

Duidelijk een tandprobleem dus, aangezien ze nu ook ongeveer aan het wisselen moet zijn. Morgen toch maar even naar de DA bellen voor de zekerheid. Maar ik blijf hoe dan ook nog even met die Hackamore rijden. Wat ging dat lekker Haha! *LOL*

pmarena

Berichten: 48090
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 00:02

Fijn he , een Hack Haha!

Heb je dezelfde als Rena , die met die korte brede schaartjes en een bruin neusriempje met een beetje bont-spul eronder ?

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-03 00:17

Ja klinkt wel hetzelfde Lachen Ik heb geen digi helaas anders had ik wel even een foto gemaakt. Maar het is echt een hele uitvinding Haha! *LOL* Denk dat ik hem bij haar iig in de training vaker ga toepassen en als ik wedstrijd heb gewoon 2 dagen van te voren weer met het bit begin. Lachen

Sting

Berichten: 12858
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 14:38

Wat mooi dat het nu zo goed gaat!!!

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 13:01

Ik vind die Hackamore echt een uitkomst. Vroeger dacht ik er ook altijd een beetje negatief over. Weet eigenlijk niet waarom. Maar sinds ik Hub ermee zie rijden, vind ik het echt een uitvinding.

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 20:06

Ik maak er zaterdag ofzo anders wel ff een foto van Lachen

Wel handige oplossing ja, en ze leek er idd goed op te reageren.
Heb je al een tand van haar gevonden?

Miko

Berichten: 1521
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: Zaandijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 00:33

Wat fijn dat je de oplossing waarschijnlijk hebt gevonden! Geeft echt een kick hè, als je dan zo lekker hebt gereden!

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-03 14:42

Ja inderdaad heel fijn. Ik blijf er denk ik gewoon mee doorrijden. En dan een aantal dagen voor een wedstrijd het bit weer in om even om te schakelen.
Nee helaas geen tandje gevonden. Ze heeft wel vannacht de klep van Tervano eruit gegooid. Probeerde misschien op die manier haar tandjes kwijt te raken.