Nieuwe 'revolutionaire' drinkbakken

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-03 00:09

Timing,
it's all in the timing Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 01:04

Sjuimpje schreef:
Timing,
it's all in the timing Haha!

Zo'n beetje hoe laat de krant op de mat valt Haha!.

Ik ben wel benieuwd hoe die drinkbakken gaan bevallen in de praktijk.

Aimee

Berichten: 11806
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 01:30

Uuuhhh, het ligt vast aan mij hoor, maar ik denk bij doorzichtig kunststof meteen aan die arme vogeltjes die dat niet zien en er dan tegenaan vliegen.

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 09:44

Zoveel vogels vliegen er niet in m'n stal hoor *LOL*

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 10:58

Fitzroy schreef:
Als ze nu nog een soort klepje verzinnen dat openslaat op het moment dat je paard er in mest zou het helemaal super zijn! OK dan!


Soort van katapult, dat de drol er weer uitschiet? Haha! Dat zal 'n rotzooi geven *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 11:28

Aimee schreef:
Uuuhhh, het ligt vast aan mij hoor, maar ik denk bij doorzichtig kunststof meteen aan die arme vogeltjes die dat niet zien en er dan tegenaan vliegen.


Ligt idd aan jou, hoeveel vogeltjes denk je dat er zijn die in een paardenstal door de drinkbak heen willen vliegen Verward
Er zit nog een lepel in, een beugel er om heen en de meeste hangen tussen de stalwanden nou niet bepaald op vlieghoogte.
Tja misschien als je het zeldzame Kamikazevogeltje op stal hebt maar anders zie ik het nog niet gebeuren Haha!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-03 11:29

*lol* Haha!

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 12:06

Is-ie ook eventueel opgewassen tegen een masochistische schimmel die het leuk vindt om ze voor de lol te slopen en zichzelf daar pijn bij te doen?

Klinkt wel goed namelijk... en ik ben al 3 maanden met emmertjes water de voerbak aan het vullen (jaja, pensiongeld 250 euro +, en de mededeling "hij drinkt nog maar mooi even uit een emmer" )
Laatst bijgewerkt door Missouri op 09-12-03 12:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Aimee

Berichten: 11806
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 12:11

Ik bedoel natuurlijk of zo'n doorzichtig ding wel zichtbaar is voor paarden. Zien ze dat ding wel aan voor drinkbak en lopen ze er als het ware niet tegenaan? Jullie kunnen zelf toch ook wel bedenken dat ik niet aan de vogeltjes in de stal ga denken, maar het betrek op paarden.
Laatst bijgewerkt door Aimee op 09-12-03 12:59, in het totaal 1 keer bewerkt

tije

Berichten: 1546
Geregistreerd: 21-08-02
Woonplaats: randje utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 12:45

wij hebben drinkbakken zonder klepel maar met een kunstof staafje
werkt prima (y)

Marije_jiplover

Berichten: 25322
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 14:11

tije schreef:
wij hebben drinkbakken zonder klepel maar met een kunstof staafje
werkt prima (y)

Die hebben ze bij ons op stal ook. En ht voordeel is dat wanneer hij blijft hangen, je de nippel veel makkelijker kan bereiken om schoon te maken dan bij de traditionele lepels. Je draait dat kunsstofstaafje er ook heel makkelijk uit (nee, niet door slimme paarden, wel door (on)handige mensen) en kunt dan ook de hele bak schoonmaken (ok, hij zit nog wel vast, dus kan niet in de afwasmachine). Die zijn behoorlijk prettig in de omgang.

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 15:38

wij hebben schapendrinkbakken, met een soort flotter (vlotter??), die lopen vanzelf weer vol als ze leeg zijn, zonder lepel, ook geschikt voor paarden met een hoog sloopgehalte en als ze er een keer in mesten, schep je ze gemakkelijk leeg (maar bij Morrie hangt ie zo hoog dat ie er niet in kan mesten, hopelijk groeit ie niet nog 20 cm......)