Verslagje Gate en de zwartepieten :D

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Annemieke

Verslagje Gate en de zwartepieten :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-03 10:51

Ik was een tijdje terug gevraagd door de basisschool waar mijn moeder werkt (en waar ik vroeger zelf op zat) of ik met Gate met het karretje kon helpen voor Sinterklaas. En vandaag was het zo ver.
Vanochtend vroeg ben ik met Madeleine naar stal gegaan en hebben we Gate klaar gemaakt en blauwe bandages om gedaan Cool
Daarna zijn we met de kar richting de school gereden waar ze hadden afgesproken met de zwarte pieten. Het verhaal was dat Sinterklaas met 1 zwarte piet het schoolplein op zou lopen. De andere 2 pieten zouden kwijt zijn (die waren op huwelijksreis geweest) en later komen op het karretje van Gate.
Ik had voor de zekerheid een halstertouw aan het bit vastgemaakt en ben er gewoon naast blijven lopen.
Op het schoolplein stond het natuurlijk helemaal vol met kinderen die behoorlijk aan het schreeuwen waren Tong uitsteken
Het was maar goed dat ik een halstertouw mee had genomen, want Gate vond al die schreeuwende kindjes een beetje eng Haha! Maar verder ging alles wel goed en wat het wel leuk Lachen
Ik heb ook een paar foto's, die zal ik vanmiddag wel even plaatsen, moet nu eerst zelf naar school Knipoog

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 13:16

wat leuk joh! gate zal ook wel genoten hebben ondanks die kleutertjes!
ik ben wel benieuwt naar de fotos

Annemieke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-03 15:26

Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 15:33

Hahaha die kleine muts Tong uitsteken Ineens zwartepietenpony. Echt heel leuk, en fijn dat ze opzich best nog braaf was

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie