Stuntvrouw is toch niet helemaal mijn beroep...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-03 16:54

Ik charter wel iemand om op Jurga mee te gaan ofzo Haha!. Die heeft al helemaal nooit haast! *LOL* Tja als je Jurres gewend bent en je hebt dan ineens zoiets onder je kont, is het even omschakelen. Gelukkig raak ik niet snel in paniek en trek ik me overal weinig van aan.
Ik zou idd een slof kunnen gebruiken, maar ik gebruik helemaal nooit een hulpteugel, dus moet wel even leren hoe ik hem goed gebruik.
Natascha, idd bospaden genoeg hier om flink aan de haal te gaan. Vaak heerlijk, maar zoals nu knap nadelig. Alhoewel, zo over de weg vliegen is misschien minder geslaagd.

Laura, keertje mee op Jurres dan??? Knipoog

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 17:52

Mag ik me ook als slachtoffer aanbieden? *LOL*

Wat een verhaal zeg Haha! Hopen dat er geen herhaling komt

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 18:26

Jeetje wat een verhaal zeg

Gelukkig ben je nog heel, tak tegen je hoofd doet behoorlijk pijn Tong uitsteken

Mijn hafje was altijd alleen de rust zelve en met een grope niet te houden.
Maar voorop en crossen en trekken en stuiteren en draf-stap-dribbel-dribbel.
En dat is NIET leuk als je nog 6 zeurende pennymeisjes achter je hebt en 4 voor je inclusief instructeur met een hoog stemmetje die de hele tijd irritante dingen loopt te roepen.
En als je dan je paard vervolgens een beetje rustig hebben kom je erachter dat het rengalop pad wel heel dichtbij komt ineens.
Of dat die pony's achter je wel erg dicht achterop zitten, je pony vervolgens uit haalt naar ze en je twee seconden later met je kop in de bosjes hangt Lachen
Maarja, Life goes on Tong uitsteken

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

KimDai
Berichten: 836
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 18:30

Je hebt ook van die ringen voor om de paardenhals. Het is eigenlijk een soort touw en je kunt i.p.v. teugels gebruiken maar in jouw geval lijkt het mij handig om ernaast te gebruiken. Dan heb je een extra rem net als bij zo'n hackamore.

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 18:33

jij moet columns gaan schrijven Lachen

Supertje

Berichten: 7090
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 20:39

Onwijs leuk geschreven inderdaad, zag het helemaal voor me.
Die van mij heeft er ook een handje van, die moet ook maar eens een grote beurt hebben, af en toe blijft het gaspedaal hangen, werkt de rem niet meer en sturen doet ie dan ook niet zo best meer.
Probleem is dat ik hier geen uitgestrekte paden heb, voornamelijk asfalt en een inieminie bosje met alleen maar kronkelige bospaadjes...
Jordy vind die bochten niet zo erg, ik echter wel in volle galop terwijl ik takken ontwijk...
Slof werkt bij mij niet als noodrem, hij gaat net zo hard met zijn kop tussen zijn knieën.

Run free Jordy.... 1997 - 2021

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 21:25

tja iloon... ik zou me wel aan willen bieden maar ja heb geen paardje om met je mee te gaan...

Ieder geval succes met monnie

L1 + 5 :)

Ons wondertje Collin is geboren :)

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 22:53

als je helpt laminaat leggen en verven kan ik met je mee zondag Tong uitsteken

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 23:12

Haha, lekker dan, zo'n hyper beest onder je, gelukkig ben je er niet afgevallen, of bokte en steigerde hij niet dan zou het nog erger geweest zijn ! Tong uitsteken

Ach, weet je dat ook weer Haha!

-

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131994
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 23:20

Wat een verhaal !
Je hebt het superleuk geschreven, maar ik kan me indenken dat het minder leuk wordt als je zelf "slachtoffer" bent.

Mijn advies: moedig Jurga aan om snel weer buitenrit-proof te zijn, dan kan Nimondro fijn thuis stuiteren *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 11:28

Ik denk dat je hem maar eens op de trailer moet zetten voor een rondje zandverstuiving, geen laag hangende takken en een "remmende" bodem (waar je trouwens heerlijk zacht op landt, vraag maar aan Billy Schijnheilig )

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-03 14:58

Ja Lia, jij ziet het al helemaal zitten zeker Tong uitsteken. Echt niet! *LOL*
Oscar, ik hoop dat Jurga idd snel weer okay is, maar ik vind het voor de paarden zo'n heerlijke afwisseling en ik zou het Mon niet graag onthouden.
Laura, ik ga eerst mijn verjaardag maar vieren Haha!. Misschien binnenkort een keertje gaan? Mag je tuigpaard-rijden Tong uitsteken.
Mayo, tuurlijk mag jij je als slachtoffer aanbieden Lachen.
Ellende, dank je, dit is eindelijk weer een Super-Jurga-story Tong uitsteken.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 19:59

Oké, wanneer? Liefst niet als het zo verschrikkelijk koud is (fris mag wel Haha!), ik heb al moeite zat om met warme spieren haar gangen te kunnen volgen *LOL*

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 20:08

Want een heerlijk bekend verhaal Schijnheilig
Zou Tiko nou nooit doen... probleem was bij Tiek alleen dat als het bos ophield (is niet zo groot hier) hij dwars over de weg verder ging. Ach en een auto meer of minder maakt hem niet uit

Ik wil me trouwens ook wel aanbieden als slachtoffer hoor Knipoog Ook als het koud is....Haha!

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-03 12:23

Hihi, zou gauw Jurga weer ECHT rad is, geef ik een gil Haha!. Beloofd!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 22:54

Oké, ik hou m'n oren open Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 23:50

Is goed! We wachten rustig af Knipoog
Iloon, nogmaals gefeliciteerd!

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-03 09:54

Dankjewel! Maar nu ga ik eerst wat verwaarloosde paarden verzorgen Tong uitsteken.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Denman

Berichten: 303
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 14:08

*lees je verhaal nu pas Bloos! Bloos! *

Het komt me allemaal erg bekend voor hihi
Blij dat ik nu een paard heb wat wel redelijk luisterd Haha!
We gaan toch nog wel saampies een buitenrit maken he

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-03 15:11

Tuurlijk gaan we een buitenritje maken! Ik hoop alleen dat Jurga het dan weer doet, anders neem ik Harald wel mee Haha!.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Denman

Berichten: 303
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 22:03

Haha nog een stuiterbal *stuiter stuiter*

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 22:15

Leuk verhaal!! niet voor jou dan, maar leuk geschreven Knipoog

Wel eng, met een vliegend paard onder de takken door *rilt* ...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-03 23:05

Kon ook niet zeggen dat ik van de buitenrit genoot Tong uitsteken.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aisie, GoogleAdsense, Manadeluca, Milow2018, nayla, Niika, Sky_As, tienus63, Vickym98, Winged, xSuuzerd en 94 bezoekers

cron