Gewoon een heerlijk, ontspannen buitenritje.

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Freggel

Gewoon een heerlijk, ontspannen buitenritje.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-03 21:29

Vandaag lekker met mijn bijrijdpaardje Eveline naar het bos geweest, heerlijk door het herfstlandschap gestruind. Lekker rustig ritje. Eef had gelukkig vandaag besloten om (voor de verandering Haha! ) eens niet alles heel eng te vinden. Uiteraard moet je soms wel een beetje doen of je iets eng vind Schijnheilig ,vooral dingen die al jaren op dezelfde plek staan.
Maar kortom dus gewoon een heerlijke rit, en dat terwijl ze dinsdag tijdens de les het herfstweer in de kop had zitten en we lekker een paar keer door de bak zijn geraced, want wat zitten er toch een hoop enge dingen in de binnenbak *LOL* .

My horse is a real gentleman. When we go over a Fence, he insists on ladies first

Principieel gezien ben ik tegen principes.

jihoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 22:03

heerlijk he. Ik kan soms ook zo genieten van een ritje. Dan ben ik echt op en top gelukkig.

M2+1

Freggel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-03 22:17

Vooral omdat Eef nogal haar nukken heeft en een grassprietje al eng kan vinden. Zeker als er net even een lekker fris windje langs dat grassprietje waait. Want wie weet zit er wel een monster achter verstopt *LOL* . Dan is een ontspannen ritje echt dubbel genieten.

Maar gelukkig beperkt het schrikken zich tot een sprong(etje) opzij en/of een paar meters even heel hard wegrennen.

My horse is a real gentleman. When we go over a Fence, he insists on ladies first

Principieel gezien ben ik tegen principes.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie