De verhuisdag zit er aan te komen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

De verhuisdag zit er aan te komen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-03 16:07

Wat een getob en gedoe om "even" te verhuizen.
Al drie weekenden zijn we bezig met de omheining af te breken en weer op te zetten, afgelopen weekend hebben we de stal afgebroken en nog steeds zijn we in de weer om alles gereed te maken.

Wat zal ik blij zijn als ik verhuisd ben.
Nooit geen last meer van uitbrekende buurpony's.
Geen last meer van vreemde personen die stieken rondhangen bij de paarden (wat deze week ook weer 2 keer voorgekomen is)
Nooit meer enorme laarzen aan om bij te stallen te kunnen komen.

Maar wel afscheid van een plek waar ik het een jaar naar mijn zin heb gehad.
Maar ook afscheid van onze 3 buurpaarden. Afscheid van het kleine hummeltje die zo'n last heeft van exzeem, afscheid van het kleine paard met enorme mok tot aan zijn knieen, en ook afscheid van het grote paard met een jaknik tik en altijd loshangende deken.

Op naar een nieuwe stek met genoeg gras voor iedereen, een mooie stal, leuke buurpaardjes en natuurlijk de omwonende mensen waar wij al kennis mee hebben gemaakt, die nu al zitten te wachten op de komt van onze paardjes.

Zaterdag is het zover, lekker spannend maar ook heel erg leuk!

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 17:35

Oef,wat een gedoe, zo te horen is het vast de moeite waard allemaal!Veel pleizier op je nieuwe stal toegewenst!

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 18:20

jah een verhuizing heeft zn leuke en minder leuke kanten..hoop voor je dat de positieve dingen die komen de moeite waard zijn voor je verhuizing..!!succes!

Bonnigje

Berichten: 2296
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 14:44

hooi Cool

Ik hoop dat alles voorspoedig verloopt!
Je krijgt het vast heel fijn op je nieuwe stek.
Alles mooi en nieuw in elkaar zetten.
Die vieze blubber achtelaten hadden wij ook helemaal geen moeite mee!
Maar het is ook raar hè. Zeker in de zomer was het toch een erg mooi plekje zo aan het water en de bosrand.
Ik zal het best missen (zo af en toe Clown )
De gezelligheid mis ik nou al!

Komen jullie nog eens langs wippen?


groetjes BON
en zet hem op zaterdag! OK dan!

Hoe neem je ze mee naar de nieuwe wei btw? Wandelen?

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132002
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 15:55

Zijn dit de beroemde "laatste loodjes", Holly ? Knipoog
Nog even volhouden, en dan kun je naar je nieuwe stekkie !
Heel veel succes met de verhuizing !

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-03 16:19

Spannend! de laaste dingen zijn geregeld,
Wie zei er ook al weer dat vervoer regelen moeilijk was.
Wij hebben geen auto die een trailer mag trekken en ook geen trailer.
In 5 seconde is dat geregeld!
Vriend neemt bedrijfsauto mee en trailer is goedkoop gehuurd.

Idd bonnigje, ondanks de mooie nieuwe plek, ga ik deze plek heel erg missen. We zaten toch mooi daar en toendertijd met jullie erbij was het echt heel gezellig.
Helaas gaat dit nu aflopen en zijn we toe aan een nieuwe stek en dus een nieuwe uitdaging.
Maar helemaal top hoor. De buurman (van het paard) is echt heel leuk en behulpzaam en de mensen van de boerderij erachter zijn ook al helemaal geweldig! Mevrouw de Niet vroeg al of ze ook brood mogen en waneer ze nu eindelijk eens komen. Ze komt elke keer als we bezig zijn even kletsen hoe het vorderd! Grapig is dat ik haar kende van vroeger maar zij mij niet meer kon herinneren(ik was toen 7 of 8 ofzo haha)
Het fijne is dus dat nu de paardjes bewaakt worden door de Mevrouw van de boerderij achter de wei.
Ja helemaal super hoor onze nieuwe plek!

Aan de ene kant heb ik er enorm zin in en aan de andere kant wil ik eigenlijk niet omdat het toch weer een periode zal gaan afsluiten die ook heel erg mooi was! Verdrietig

nishrinakn

Berichten: 273
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 22:13

Nou ik moet nog twee maandjes wachten voordat we gaan verhuizen. Scheve mond
Kan niet snel genoeg gaan.. Pling

Bonnigje

Berichten: 2296
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 16:31

En?

Hoe is het geaan?
En hoe bevalt de nieuwe plek tot nu toe?

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-03 17:26

Bonnigje jij als geen ander zou moeten weten hoe het gegaan is aangezien jij je hulp aanbood, maar ik die nergens gezien heb. Zelfs niet toen het inmiddels al donker was en ik me geen raad meer wist kon ik zo lekker blijven staan in mijn eentje. Dus of ik verhuist ben? nee hoe zou ik dat inhemelsnaam hebben moeten doen dan, maar geen nood, ook zonder hulp verhuis ik hoor!

Bonnigje

Berichten: 2296
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 18:15

Jij zou mij bellen. In plaats daarvan heeft Tib naar Died gebeld. das niet slim.

Ik zou je nooit zomaar laten staan en dat weet je best.
heb je een pb gestuurd.

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-03 00:45

Poeh ik ben eindelijk over zeg. Haha!
Bonnigje is toch nog even mijn paard komen aanduwen na ons misverstand van de week ervoor, en marelli bevond zich niet veel later snorrend op de trailer. Bloos!
Het hummeltje vond het wel eng maar wilde toch maar niet achterblijven dus dat was binnen een seconde klaar. OK dan!

Eenmaal op de nieuwe wei vond marelli het vreselijk spannend allemaal en stond bonnigje hem om te praten. Kom maar jochie, ik heb lekkers..... en warempel hij volgde netjes maar anstig naar zijn weitje.
De kleine heb ik bij het vriendje in de handen geduwd want die wil dat zo graag doen, fan van elkaar namelijk. Lovers
En eenmaal samen in de wei doken ze als een raket op het gras af om vervolgens niet meer op of om te kijken. Helemaal gelukkig op hun nieuwe stek. Weer vrolijk, flink spelend en alles maar dan ook alles is spannend.
Nee perfect zo. OK dan!
Dus ik ga er weer tegenaan op mijn nieuwe stekkie!!!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 01:19

hey gefeliciteerd met de geslaagde verhuizing!!!

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 09:03

gefeliteerd, zo lekker voor de kerst op je nieuw stekje!!!! geniet er helemaal van!! OK dan!