hopeloos :(

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 07:58

Misschien is het JUIST slim om naar de arts te gaan, omdat je zo vaak ziek bent geweest. Of zeg ik nou iets doms Verward


Moosje

Berichten: 5496
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 11:59

K heb ook veel van jouw klachten gehad en bij mij hebben ze nog steeds niks gevonden. (6 jaar geleden voor het eerst last van gehad) K heb wel 2 keer pfeiffer gehad terwijl dat niet kan,maar dat stond er los van. In mn bloed konden ze ook niks vinden en k heb nog steeds heel veel last van hoofdpijn. Ik ben toen k 12 was van t paard gevallen en per ambulance naar t ziekenhuis vervoerd (achteraf gezien verkeerd want ze hebben geen plank gebruikt, wat wel moet als iemand last van zn rug heeft. Maar er was niks te zien op de foto's maar k kon amper lopen en opstaan. K heb er nu nog steeds last van af en toe. Sterkte ermee iig!

Xyris

Berichten: 9440
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-03 19:02

Uhm, ik heb ook al jaren last van die vermoeidheid, ongeveer sinds ik me als 15 jarige me eens overwerkt heb :S aan de verzorgpaarden, maar dat was dan ook echt te gek voor woorden, Sindsdien ben ik nooit meer echt fit geweest, alleen het is de laatste tijd erger. ik heb altijd een sluimerende hoofdpijn, heel lichtjes, niet hinderend, maar zodra je moe wordt komt ie opzetten, heel vervelend. Vandaga moest ik om 9 uur op mijn werk zijn, nou, ik kon echt nouwelijks uit me bed komen! stond haast op het punt om me ziek te melden omdat ik niet echt durfde in te staan voor de veiligheid van de meiden op mijn werk als ik er als een zombie bij liep... Nouja, toch maar gaan werken, maar het stomme is, ik wil van alles, maar mijn lichaam lijkt het niet te kunnen... had vandaag echt even het idee van "jeetje, dat ik NU nog op mijn benen kan staan!!" ik voelde me echt helemaal slap... niet grappig... morgen moet ik om 7 uur op mijn werk zijn... *zucht*...

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 20:10

Kan het niet zijn dat je overspannen bent?

Zo te lezen heb je aardig wat aan je hoofd en daar kan je lichamelijk (geestelijk ook) uitgeput van raken.
Kan je het niet een tijdje rustig aan doen? Ga anders even langs de huisarts en leg hem dit verhaal voor.

Heel veel sterkte!! Ach gut

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Xyris

Berichten: 9440
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-03 20:14

mja, nou, begin of half janurai heb ik een halve maand vrij, dus dan kan ik even bijkomen Lachen vandaar dat ik heb besloten om af te wachten tot eind januari... ben ik dan nog steeds zo moe dan moet ik echt maatregelen gaan nemen

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 bezoekers